Przetargi.pl
„ Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Murów „

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46030 Murów, ul. Dworcowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2018-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2
    46030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Murów „
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „ Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Murów”. 1)Odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych powstałych we wszystkich nieruchomościach zamieszkałych, niezamieszkałych i mieszanych, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Murów, 2) Zbiórkę odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), 3)Zbiórkę odpadów gromadzonych selektywnie typu: makulatura, tworzywa sztuczne w tym opakowania PET i puszki po napojach, szkło oraz opakowania ze szkła za wyjątkiem stłuczki szklanej, zbieranych w workach i pojemnikach, 4)Odbiór popiołu w okresie jesienno - zimowym, 5)Zbiórkę odpadów budowlanych i rozbiórkowych, 6)Zbiórkę odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych typu: zużyte baterie i akumulatory, chemikalia, przeterminowane leki, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 7)Zbiórka mebli i innych odpadów wielkogabarytowych w tym zużytych opon, 8)Zbiórka odpadów ulegających biodegradacji powstających w gospodarstwach domowych, 9)Wyposażenie nieruchomości nieodpłatnie w worki plastikowe (nie będące pojemnikami w rozumieniu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach) na odpady segregowane, 10)Wywóz odpadów komunalnych realizowany będzie na rzecz Gminy Murów- w zakresie zawartych przez Gminę umów na świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych. Niesegregowane odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne powinny być poddane odzyskowi lub unieszkodliwianiu na obszarze województwa opolskiego, w instalacjach spełniających wymagania najlepszej dostępnej techniki lub technologii, 11)Opracowanie i dostarczenie właścicielom nieruchomości harmonogramu odbioru poszczególnych rodzajów odpadów, 12)Prowadzenie i przekazywanie do Zamawiającego dokumentacji objętej zamówieniem, 13)Odbiór i zagospodarowanie odpadów winno się odbywać zgodnie z wytycznymi obowiązującego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego oraz jego zmianach , przepisami prawa polskiego oraz przepisami prawa miejscowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: .Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20.940,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy dziewięćset czterdzieści złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Poręczenie lub gwarancja winne zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: BS Łubniany 48 8897 0004 2001 0006 0163 0003 z dopiskiem: Wadium –„ Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Murów”- kserokopię przelewu załącza się do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał poręczenia lub gwarancji ma być dołączony do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem. Oryginał poręczenia lub gwarancji nie może być trwale zszyty/ zbindowany z ofertą. 6. Beneficjentem gwarancji jest Gmina Murów ul. Dworcowa 2 46-030 Murów. 7. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku, dołączenie do oferty kopii przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym dla stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają : - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. (o odpadach ( Dz. U z 2018r., poz. 992 z późn. zm.) - są wpisani do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Murów zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996r., o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (tj. Dz.U z 2017r. poz.1289 ze zm.). - posiadają zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2018r. poz. 992 z późn. zm) . - są wpisani do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1. Wypełniony formularz ofertowy 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie ( jeżeli dotyczy) 3. Oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 1 SIWZ ( należy dostarczyć wraz z ofertą)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach