Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa

Gmina Włodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825721234 , fax. 825721234
  • Data zamieszczenia: 2019-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włodawa
    ul. Jana Pawła II 22
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 825721234, fax. 825721234
    REGON: 11019786500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-wlodawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usługi obejmuje: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa, w tym nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych w celach rekreacyjno-wypoczynkowych oraz nieruchomości, na których prowadzona jest działalność gospodarcza. Z przedmiotu zamówienia, wyłączono odbiór odpadów: 1. budowlanych pochodzących z rozbiórki, których odbiór winien być realizowany w oparciu o odrębne umowy zawarte przez właściciela nieruchomości z firmą wpisaną do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Włodawa; 2. zużytych opon; 3. powstających na terenie dróg publicznych. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w sposób: 1. zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 t.j.); 2. zgodny z obowiązującymi Uchwałami Rady Gminy Włodawa w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Włodawa; 3. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2018 roku w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów. (Dz. U. z 2018 r., poz. 2482); 4. zapewniający ich niezmieszanie u źródła z innymi rodzajami odpadów zbieranych w sposób selektywny, w podziale na: • pozostałości po segregacji (zmieszane) – pojemnik/worek czarny; • papier i tektura – pojemnik/worek niebieski; • metale i tworzywa sztuczne, w tym opakowania wielomateriałowe – pojemnik/worek żółty; • szkło w tym odpady opakowaniowe ze szkła – pojemnik/worek zielony • odpady ulegając biodegradacji, w tym bioodpady – pojemnik/worek brązowy; • odpady wielkogabarytowe, w tym zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (bez dodatkowego wynagrodzenia) – nie dotyczy działalności gospodarczych. II. Ogólna charakterystyka Gminy Włodawa w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne. 1. W skład Gminy Włodawa wchodzi 16 sołectw: Okuninka, Orchówek, Luta, Żłobek, Sobibór, Sobibór Stacja, Korolówka, Korolówka Kolonia, Korolówka Osada, Stawki, Różanka, Szuminka, Suszno, Żuków, Krasówka, Wołczyny. 2. Rodzaj i liczba nieruchomości objętych niniejszym zamówieniem: a) indywidualne nieruchomości rekreacyjne – około 2 000 szt., b) pozostałe nieruchomości niezamieszkałe, na których powstają odpady komunalne, z wyłączeniem indywidualnych nieruchomości rekreacyjnych - około 350 szt. 3. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych przeznaczonych do odbioru w ramach niniejszego zamówienia wynosi łącznie 1033,40 Mg, w tym: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01 – 840,30 Mg, b) segregowane (papier i tektura o kodzie 20 01 01, opakowania z papieru i tektury o kodzie 15 01 01, metale i tworzywa sztuczne o kodzie 20 01 39, bioodpady o kodzie 20 01 08, opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07) – 179,44 Mg, c) odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07 – 13,66 Mg. 4. Dane podane w Rozdziale II niniejszej SIWZ są zmienne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wyżej wskazanych ilości. Mogą one wzrosnąć lub zmaleć w ciągu realizacji zamówienia. III. Sposób odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa. 1. Nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane w celach rekreacyjno-wypoczynkowych. 1) Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie workowo - pojemnikowym w dniach wyznaczonych w harmonogramie, bezpośrednio sprzed posesji oraz w przypadku dróg prywatnych z poboczy najbliższych dróg gminnych/publicznych. Dopuszcza się odbiór odpadów bezpośrednio sprzed posesji, do której prowadzi droga prywatna, jednakże po uprzednim pisemnym wyrażeniu zgody właściciela/właścicieli drogi. 2) Powstające na nieruchomości odpady gromadzone będą w pojemnikach i/lub workach o pojemności 120 litrów, 240 litrów lub 1100 litrów. 3) Odbiór odpadów segregowanych od właścicieli nieruchomości odbywać się będzie z worków lub pojemników w odpowiednich kolorach: niebieski – papier, żółty – metale i tworzywa sztuczne, zielony – szkło, brązowy – bioodpady, czarny – pozostałości po segregacji. 4) Pojemnik/worek zapewnia każdy właściciel/zarządca nieruchomości we własnym zakresie. 5) Właściciele nieruchomości wystawiając do odbioru pojemniki/worki z odpadami obowiązani będą do przestrzegania zasad szczegółowej segregacji oraz kolorystyki danej frakcji odpadów. W sytuacji zaistnienia ryzyka uszkodzenia (np. przez zwierzęta) wystawionych do odbioru worków z odpadami, tym samym zanieczyszczenia terenu, właściciel nieruchomości obowiązany będzie wystawiać odpady w pojemnikach o odpowiedniej kolorystyce. 6) Wykonawca zobowiązany będzie sprawdzać rzetelność segregacji odpadów komunalnych prowadzoną przez właścicieli nieruchomości, a w przypadku niedopełnienia przez nich tego obowiązku, Wykonawca odbierze i zapisze je jako zmieszane odpady komunalne, następnie powiadomi pisemnie o tym fakcie właściciela nieruchomości oraz Zamawiającego. Informacja o zaistniałej nieprawidłowości powinna być przekazywana Zamawiającemu jako załącznik do sprawozdania miesięcznego. 2. Kody kreskowe – nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane w celach rekreacyjno-wypoczynkowych. 1) Usługa wykonywana będzie z użyciem kodów kreskowych. Zamawiający wygeneruje dla każdej nieruchomości następujące etykiety z kodami kreskowymi: „odpady segregowane”, „pozostałości po segregacji”, „nieprawidłowość” - tę etykietę Wykonawca wykorzysta w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku segregacji odpadów. 2) Zamawiający zobowiązany będzie przekazać Wykonawcy wszystkie wygenerowane kody kreskowe. Będą one służyły wyłącznie Wykonawcy. W tym celu, Wykonawca zobowiązany będzie założyć oddzielny na każdą obsługiwaną miejscowość tzw. „Wykaz nieruchomości letniskowych terenu Gminy Włodawa”, zawierający adresy nieruchomości i wklejone odpowiednio dla każdej posesji etykiety z kodami kreskowymi. Wykaz ten Wykonawca zobowiązany będzie wykorzystywać podczas każdego odbioru odpadów. 3) Zamawiający poinformuje właścicieli nieruchomości o sposobie oznakowania pojemników/worków przeznaczonych do odbioru odpadów. Jeśli odbiór odbywać się będzie spod nieruchomości, której numer porządkowy nie jest widoczny lub z poboczy dróg publicznych, właściciel obowiązany będzie opisać pojemnik/worek numerem posesji. W przypadku odbioru bezpośrednio sprzed posesji z widocznym numerem porządkowym, opisywanie pojemników/worków nie jest konieczne. Wykonawca podczas odbioru zobowiązany będzie odnaleźć we wcześniej wspomnianym wykazie kody kreskowe wygenerowane dla danej nieruchomości i za pomocą czytnika kodów kreskowych zapisać wystawioną przez właściciela nieruchomości ilość i rodzaj danej frakcji odpadów. WAŻNE!!!! Zapisu ilości i frakcji odebranych odpadów, za pomocą czytnika kodów kreskowych Wykonawca zobowiązany będzie dokonywać w miejscu pozostawienia przez właściciela danej nieruchomości worków lub pojemników do ich odbioru. 3. Nieruchomości niezamieszkałe, na których powstają odpady komunalne (np. działalność gospodarcza): 1) Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie workowo – pojemnikowym w dniach wyznaczonych w harmonogramie, sprzed nieruchomości lub z miejsca wyznaczonego przez właściciela danej nieruchomości, ale po uprzednim uzgodnieniu z podmiotem odbierającym odpady komunalne, jednakże dla ułatwienia realizacji usługi w obrębie tej nieruchomości. 2) Odpady gromadzone będą w pojemnikach i/lub w workach o następującej pojemności: 120 litrów, 240 litrów, 1100 litrów, 7000 litrów. 3) Rodzaj pojemników i/lub worków, uzależniony jest od ilości odpadów powstających na danej nieruchomości w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. 4) Odbiór odpadów segregowanych od właścicieli nieruchomości odbywać się będzie z worków lub pojemników w odpowiednich kolorach: niebieski – papier, żółty – metale i tworzywa sztuczne, zielony – szkło, brązowy – bioodpady, czarny – pozostałości po segregacji. 5) Właściciele nieruchomości wystawiając do odbioru pojemniki/worki z odpadami obowiązani będą do przestrzegania zasad szczegółowej segregacji oraz kolorystyki danej frakcji odpadów. 6) Wykonawca zobowiązany będzie sprawdzać rzetelność segregacji odpadów komunalnych prowadzoną przez właścicieli nieruchomości, a w przypadku niedopełnienia przez nich tego obowiązku, Wykonawca odbierze i zapisze je jako zmieszane odpady komunalne, następnie powiadomi pisemnie o tym fakcie właściciela nieruchomości oraz Zamawiającego. Informacja o zaistniałej nieprawidłowości powinna być przekazywana Zamawiającemu jako załącznik do sprawozdania miesięcznego. 7) W przypadku gdy odbiór odpadów z nieruchomości będzie utrudniony z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. remont drogi, złe warunki atmosferyczne, objazdy, imprezy okolicznościowe, droga zastawiona zaparkowanym samochodem) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania indywidualnego podejścia do realizacji zamówienia (np. obsługi innym pojazdem). W takiej sytuacji Wykonawca ustali z właścicielem nieruchomości sposób i termin odbioru odpadów z nieruchomości o utrudnionym dostępie, jednocześnie informując Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie wynikające z tytułu ewentualnego wzrostu kosztów realizacji zamówienia. 4. Kody kreskowe – nieruchomości niezamieszkałe, na których powstają odpady komunalne (np. działalności gospodarcze). 1) Usługa wykonywana będzie z użyciem kodów kreskowych. Zamawiający wygeneruje dla każdej nieruchomości następujące etykiety z kodami kreskowymi oraz przekaże je Wykonawcy: • „odpady segregowane pojemnik 120 l”, • „odpady segregowane worek 120 l”, • „odpady segregowane pojemnik 240 l” • „odpady segregowane worek 240 l” • „odpady segregowane pojemnik 1100 l” • „odpady segregowane pojemnik 7000 l” • „pozostałości po segregacji pojemnik 120 l”, • „pozostałości po segregacji worek 120 l”, • „pozostałości po segregacji pojemnik 240 l” • „pozostałości po segregacji worek 240 l”, • „pozostałości po segregacji pojemnik 1100 l”. • „pozostałości po segregacji pojemnik 7000 l”. • „nieprawidłowość pojemnik 120 l”, • „nieprawidłowość worek 120 l”, • „nieprawidłowość pojemnik 240 l” • „nieprawidłowość worek 240 l”, • „nieprawidłowość pojemnik 1100 l”. • „nieprawidłowość pojemnik 7000 l”. 2) Wygenerowane kody kreskowe będą służyły wyłącznie Wykonawcy. Etykiety powinny zawierać opis określający rodzaj odpadów, daną pojemność z podziałem na pojemniki i worki, adres nieruchomości oraz nazwę działalności. 3) Z uwagi na zróżnicowane ceny za pojemniki i worki o określonej pojemności Wykonawca podczas odbioru odpadów zobowiązany będzie do monitorowania, czy właściciel danej nieruchomości wystawia odpady w worku czy w pojemniku oraz rzetelnego użycia kodów kreskowych. W związku z tym Wykonawca założy „Wykaz nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne terenu Gminy Włodawa” zawierający wszystkie wygenerowane i przekazane przez Zamawiającego kody kreskowe dotyczące danej nieruchomości. W przypadku, gdy właściciel wystawi prawidłowo wysegregowane frakcje odpadów np. w worku o pojemności 120 litrów, Wykonawca użyje czytnika z kodem „odpady segregowane worek 120 l” oraz adekwatnie do każdego innego wystawionego worka/pojemnika o określonej pojemności. Takie same działania należy podjąć w przypadku frakcji określonej jako „pozostałości po segregacji...”. Kody „nieprawidłowość ...” służą wyłącznie do stwierdzenia nieprawidłowej segregacji odpadów, np. w przypadku stwierdzenia, że w worku o pojemności 120 litrów odpady nie zostały prawidłowo wysegregowane, Wykonawca posłuży się kodem „nieprawidłowość worek 120 litrów”, itd. 5. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Włodawa. 1. Nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane w celach rekreacyjno – wypoczynkowych. 1) Okuninka i Orchówek: a) w okresie czerwiec – sierpień z częstotliwością nie rzadziej dwa razy w tygodniu odbierane będą pozostałości po segregacji odpadów komunalnych (zmieszane) oraz bioodpady. b) w okresie czerwiec – sierpień z częstotliwością nie rzadziej niż raz w tygodniu odbierane będą papier w tym odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, metale i tworzywa sztuczne w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz opakowaniowe wielomateriałowe, szkło w tym odpady opakowaniowe ze szkła. c) w pozostałym okresie odpady, o których mowa w lit. a oraz lit. b, odbierane będą co najmniej raz w miesiącu oraz dodatkowo według potrzeby, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu właściciela nieruchomości. 2) Pozostałe miejscowości: a) w okresie czerwiec – sierpień odpady, o których mowa w pkt. 1, odbierane będą dwa razy w miesiącu. b) w pozostałym okresie odpady, o których mowa w pkt.1, odbierane będą co najmniej raz w miesiącu. 3) Popiół i żużle paleniskowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe będą odbierane nie rzadziej niż dwa razy w roku w okresowych akcjach zbierania tych odpadów. 2. Pozostałe nieruchomości niezamieszkałe, na których powstają odpady komunalne, z wyłączeniem domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych w celach rekreacyjno – wypoczynkowych. 1) Okuninka i Orchówek: a) w okresie czerwiec – sierpień z częstotliwością nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu odbierane będą pozostałości po segregacji odpadów komunalnych (zmieszane) oraz bioodpady, b) w okresie czerwiec – sierpień z częstotliwością nie rzadziej niż raz w tygodniu odbierane będą papier w tym odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, metale i tworzywa sztuczne w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz opakowaniowe wielomateriałowe, szkło w tym odpady opakowaniowe ze szkła. c) w pozostałym okresie odpady, o których mowa w lit. a i lit. b, odbierane będą co najmniej raz w miesiącu oraz dodatkowo według potrzeby, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu właściciela nieruchomości. 2) Pozostałe miejscowości: a) odpady odbierane będą co najmniej raz w miesiącu. IV. Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego przed rozpoczęciem oraz w trakcie realizowania zamówienia: 1. Obowiązkiem Wykonawcy będzie opracowanie harmonogramu odbioru odpadów komunalnych, który winien być uzgodniony i zatwierdzony przez Zamawiającego. Przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu powinno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 3 dni od momentu podpisania umowy. 2. Wszelkie zmiany harmonogramu w trakcie trwania umowy będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć jego zaktualizowaną wersję do każdej nieruchomości, której zmiana dotyczy. 3. Aktualny harmonogram odbioru odpadów w okresie objętym niniejszym zamówieniem, Zamawiający będzie publikował na stronie internetowej www.gmina-wlodawa.pl. oraz w sposób zwyczajowo przyjęty, np. na tablicach informacyjnych. 4. Usługa winna być realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00. 5. Realizacja „reklamacji” (tj. nieodebrania z nieruchomości worków lub nieopróżnienia pojemników zgodnie z harmonogramem) odbywać się będzie w przeciągu 48 godzin od dnia wyznaczonego w harmonogramie, na skutek zgłoszenia właściciela nieruchomości. O załatwieniu reklamacji Wykonawca obowiązany będzie powiadomić Zamawiającego w dowolnie wybranej formie. 6. Za każdy miesiąc wykonanej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia Zamawiającemu faktury z załączeniem kart przekazania odpadów, w tym ilości odebranych i zagospodarowanych odpadów, które nie podlegają dodatkowemu wynagrodzeniu, oraz wykazu innych załączników. 7. Podstawą do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a tym samym do wystawienia faktury za usługę wykonaną w danym miesiącu kalendarzowym, będą ilości odpadów komunalnych przekazanych do zagospodarowania, udokumentowane stosownymi kartami przekazania odpadów, wraz z załącznikami. 8. Wykonawca zobowiązany jest składać wraz z każdą wystawioną fakturą za wykonaną usługę, załącznik w formie miesięcznego sprawozdania (załącznik nr 6) wskazujący każdy przypadek postępowania właścicieli danej nieruchomości w sposób niezgodny z przepisami prawa, w szczególności: a) nieruchomości, na której powstały i zostały odebrane odpady komunalne nie ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego, b) niedopełnienia obowiązku selektywnej zbiórki odpadów. 9. Wykonawca zobowiązany jest również do przekazywania raportu ilości odebranych odpadów komunalnych z poszczególnych nieruchomości. Informacje te będą przekazywane Zamawiającemu w pliku csv lub za pomocą systemu GOMiG odpady. 10. Wszystkie dołączone do miesięcznego sprawozdania wykazy muszą być podpisane przez osobę upoważnioną lub działającą w imieniu Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa. 11. W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów muszą one zostać poświadczone przez upoważnionego reprezentanta Wykonawcy za zgodność z oryginałem. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia ewidencji odebranych worków i/lub pojemników z odpadami za pomocą systemu elektronicznego, poprzez odczyt kodów kreskowych, a w razie braku odpowiedniego kodu kreskowego winien prowadzić ewidencję papierową lub inną formę (z pominięciem użycia kodów kreskowych) umożliwiającą stwierdzenie odbioru odpadów z danej nieruchomości deklaracyjnej z wyszczególnieniem frakcji, pojemności oraz wskazaniem czy odpady były gromadzone w pojemniku czy w worku. 13. Wykonawca obowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, o których mowa w art. 9n ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 t.j.). Sprawozdanie będzie przekazywane Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy. 14. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Zamawiający może żądać od Wykonawcy okazania dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowiska, zgodnie z art. 9p ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 t.j.). 15. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r. Nr 104, poz. 868) i postanowieniami regulaminu utrzymania czystości i porządku obowiązującego na terenie gminy. 16. Wykonawca obowiązany będzie do przekazywania odebranych odpadów komunalnych do zakładu zagospodarowania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami komunalnymi oraz Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami Komunalnymi 2022. 17. Wykonawca przez okres wykonywania zamówienia i do dwóch miesięcy po jego zakończeniu, zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przechowywania dokumentacji pomiarów do wglądu Zamawiającego. 18. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia przez cały okres trwania zamówienia oraz 5 lat po zakończeniu realizacji zamówienia (w tym odręcznych list odbioru odpadów wykonywanych przez pracowników Wykonawcy). 19. Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego winien udzielić wszelkich danych oraz informacji związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, jednak nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania (w tym odręcznych list odbioru odpadów sporządzonych przez pracowników). 20. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania w swojej siedzibie danych pochodzących z systemu monitoringu GPS przez okres 5 lat od dnia ich zapisania. 21. Usunięcie wszelkich nieprawidłowości dotyczących funkcjonowania systemu GPS leży po stronie Wykonawcy i powinno być wykonane niezwłocznie po ich wystąpieniu. Wykonawca zobowiązany będzie wyjaśnić Zamawiającemu przyczynę nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu GPS w każdym przypadku jej wystąpienia. Jako nieprawidłowość Zamawiający uznaje wszelkie nieuzasadnione odstępstwa od prawidłowego działania systemu GPS. W przypadku awarii odbiornika GPS w pojeździe lub serwisowania go, Wykonawca prześle do Zamawiającego kopię zgłoszenia serwisowego bądź każdego innego zgłoszenia przesłanego Usługodawcy GPS. 22. W ramach zawartej umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych Wykonawca, o ile zaistnieje taka potrzeba, obowiązany będzie do dystrybucji informacji związanych z zasadami odbioru odpadów komunalnych wśród właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne. Doręczanie informacji będzie następowało wyłącznie w dniu odbioru odpadów komunalnych i nie będzie wymagało potwierdzenia odbioru. 23. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 24. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz imion, nazwisk, nazw podmiotów gospodarczych, adresów do korespondencji wskazanych w deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz adresów nieruchomości, na których powstają odpady komunalne. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy. UWAGA! Wydrukowanie samoprzylepnych naklejek z kodami kreskowymi, a także sporządzenie i dystrybucję harmonogramu odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości, Wykonawca powinien uwzględnić w cenach jednostkowych i obliczonej na ich podstawie łącznej cenie ofertowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Włodawa zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U.2019.2010 t.j.) b) Zezwolenie na zbieranie odpadów oraz transport odpadów zgodnie z art. 41 ust. 3 pkt. 2 i art. 233 ust. 3 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2019.701 t.j.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych (załącznik Nr 4A do SIWZ) oraz wypełniony formularz dotyczący wykazu stosowanych zabezpieczeń w przedsiębiorstwie (Załącznik Nr 8 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach