Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KLUKI

Gmina Kluki ogłasza przetarg

  • Adres: 97-415 Kluki, Kluki 88
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6315002 , fax. 44 6315025
  • Data zamieszczenia: 2013-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluki
    Kluki 88 88
    97-415 Kluki, woj. łódzkie
    tel. 44 6315002, fax. 44 6315025
    REGON: 59064804300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KLUKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 3.1.Usługa polegająca na systematycznym odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Kluki. 3.2.Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich nieruchomości zamieszkałych w pojemniki na odpady zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku. 3.3.Pojemniki powinny być dostarczone właścicielom nieruchomości nie później niż w dniu 30 czerwca 2013 roku. Po zakończeniu świadczenia usługi Wykonawca dokona odbioru dostarczonych pojemników. 3.4.Pojemniki na odpady komunalne winny być rozmieszczane na nieruchomościach zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminach. 3.3.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić we wskazanych przez Zamawiającego obiektach użyteczności publicznej, stacjach benzynowych i aptece pojemniki do selektywnego zbierania przeterminowanych i niezużytych leków oraz zużytych baterii i akumulatorów. 3.2. Frakcje odbieranych odpadów: a) niesegregowane (zmieszane); b) papier i tektura; c) tworzywa sztuczne; d) metale; e) szkło; f) odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji; g) odpady zielone; h) przeterminowane leki; i) chemikalia: farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe; j) zużyte baterie i akumulatory; k) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; l) odpady budowlane i rozbiórkowe; ł) odpady wielkogabarytowe, m) zużyte opony 3.3. Sposób odbioru poszczególnych frakcji: - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01 z nieruchmości zamieszkałej, - Segregowane odpady komunalne z podziałem na następujące frakcje: a)Zmieszane odpady opakowaniowe o kodzie 15 01 06 (papier, tektura, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe) - z nieruchomości zamieszkałej; b)Opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07- z nieruchomości zamieszkałej; - Przeterminowane leki o kodzie 20 01 32 - z apteki - wykaz stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ oraz w PSZOK, - Zużyte baterie o kodzie 20 01 34 - z placówek oświatowych i instytucji użytku publicznego - szczegółowy wykaz placówek stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ oraz w PSZOK, - pozostałe odpady tj. ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji; odpady zielone; przeterminowane leki; chemikalia: farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe; zużyte baterie i akumulatory; zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny;odpady budowlane i rozbiórkowe;odpady wielkogabarytowe, zużyte opony w PSZOK oraz podczas obwoźnej zbiórki. 3.4.Odpady komunalne winny być odbierane z terenu nieruchomości zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku, z następującą częstotliwością : a)odpady komunalne zmieszane - raz w miesiącu, b)odpady suche oraz wyselekcjonowane: papier i tektura, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale - raz w miesiącu, c)szkło - raz na kwartał; 3.5.Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu harmonogram odbioru poszczególnych rodzajów odpadów oraz po jej uzyskaniu zobowiązany będzie do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości. 3.6.Wykonawca zobowiązany jest do: - przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) w Regionie II określonej w Uchwale Nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012 roku w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012 w ramach Regionu II gospodarki odpadami komunalnymi, - przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwienia, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach, - zagospodarowania odpadów w instalacjach w celu uzyskania poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła; poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz uzyskanie poziomu ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w poszczególnych latach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów z dn.25.05.2012 r., - monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 7 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązywaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca winien załączyć dokumentację umożliwiajacą identyfikację nieruchomości. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego w terminie do 21.06.2013 roku szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, którzy zadeklarowali selektywną zbiórkę odpadów komunalnych. - odbierania każdej ilości odpadów znajdującej się w pojemniku, bez względu na stopień jego zapełnienia, - prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, - utrzymania standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz.U.2013, poz.122), rozporzadzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz.U.2009, Nr 104, poz.868) i postanowieniami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kluki. Zadanie nr 2 2.1.Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu i obsłudze Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych z obsadą personalną zwanego PSZOK, znajdującego się na działce oznaczonej nr 989, obręb ewidencyjny Kluki, do którego Zamawiający posiada tytuł prawny oraz decyzję Starosty Bełchatowskiego z dn.11.10.2001 roku, znak:AB7353/175/01 udzielającą pozwolenia na użytkowanie gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych. Wszelkie koszty utrzymania PSZOK ponosi Wykonawca. 2.2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami : a) Przeterminowanych leków o kodzie 20 01 32, b) Chemikaliów (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*, c) Zużytych baterii i akumulatorów o kodzie 20 01 34, d) Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 23, 20 01 35*, 20 01 36, e) Odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07, f) Odpadów budowlanych i rozbiórkowych o kodach z grupy 17, g) Zużytych opon o kodzie 16 01 03, h) Odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01, i) Opakowań ze szkła o kodzie 15 01 07, j) Opakowań z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02, k) Opakowań z papieru i tektury o kodzie 15 01 01. 2.3.Wykonawca wyposaży Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w niezbędną ilość pojemników/kontenerów lub wydzielone segmenty do oddzielnego gromadzenia wyselekcjonowanych frakcji odpadów, zgodnie z Regulaminem funkcjonowania Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ: a)Przeterminowane leki - co najmniej jeden pojemnik o pojemności 240 l, b)Chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) - wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener, c)Zużyte baterie i akumulatory - co najmniej jeden pojemnik o pojemności 120 l, d)Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener, e)dpady wielkogabarytowe - wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener, f)Odpady budowlane i rozbiórkowe - co najmniej jeden kontener od 5,5 m3, g)Zużyte opony - wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener, h)Odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji - co najmniej jeden kontener od 7 m3, i)Opakowania ze szkła - co najmniej pojemnik o pojemności 1,5 m3 (typ IGLOO), j)Opakowania z tworzyw sztucznych - co najmniej pojemnik o pojemności 2,5 m3 (typ SIATKA), k)Opakowania z papieru i tektury - co najmniej pojemnik o pojemności 1,1 m3. 2.4.Odpady wymienione w pkt. 2.3.lit.a-k będą odbierane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z częstotliwością wynikającą z potrzeb z uwzględnieniem stopnia zapełnienia pojemnika, z zastrzeżeniem, iż bioodpady w okresie od kwietnia do października należy odbierać raz na dwa tygodnie, natomiast w okresie od listopada do marca raz w miesiącu. 2.5.Szacowana ilość odpadów do przyjęcia w PSZOK w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: Lp. Rodzaj odpadu Kod odpadu Szacunkowa ilość odpadów [Mg] 1. Przeterminowane leki 20 01 32 0,03 2. Chemikalia 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29* 0,08 3. Zużyte baterie i akumulatory 20 01 34 0,08 4. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 20 01 23, 20 01 35*, 20 01 36 1 5. Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 7 6. Odpady budowlane i rozbiórkowe grupa 17 30 7. Zużyte opony 16 01 03 1 8. Odpady zielone 20 02 01 20 9. Opakowania ze szkła 15 01 07 13 10. Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 02 8 11. Opakowania z papieru i tektury 15 01 01 0,5 Zadanie nr 3 3.1.Przedmiotem Zamówienia jest zorganizowanie jednorazowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na przełomie kwietnia/maja 2014 roku polegającej na przejeździe i załadunku odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych zgodnie z harmonogramem. 3.2.Zadanie polega na : a) zebraniu wystawionych przed posesję następujących rodzajów odpadów: -0dpad o kodzie 20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe (wersalki, tapczany, łóżka, fotele, elementy stolarki, okna, dywany, wykładziny) -0dpad o kodzie- 20 01 40 - Metale (złom) -0dpad o kodzie- 20 01 35 *- Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (telewizory, monitory) -0dpad o kodzie- 20 01 36 - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (pralki, radia, drukarki, odkurzacze i.t.p.) -0dpad o kodzie- 20 01 23 *- Urządzenia zawierające freony (lodówki) -0dpad o kodzie- 16 01 03 - Zużyte opony -0dpad o kodzie- 20 01 33 *- Baterie i akumulatory -0dpad o kodzie- 20 02 01 - Odpady ulegające biodegradacji (powiązane gałęzie, listwy drewniane) b) załadunku na środek transportu odpadów wystawionych przed nieruchomość zamieszkałą, c) zagospodarowaniu odebranych odpadów, d) posprzątaniu miejsc, z których odebrane zostały wystawione odpady. 3.3. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym harmonogram odbioru odpadów w poszczególnych miejscowościach gminy na 30 dni przed zbiórką. 3.4.Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//:bip.kluki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach