Przetargi.pl
DOSTAWA FORTEPIANU

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Grobelna 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2155539, 2152248 , fax. 042 2155539
  • Data zamieszczenia: 2013-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia
    ul. Grobelna 6 6
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2155539, 2152248, fax. 042 2155539
    REGON: 00027715000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. psm.cn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA FORTEPIANU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym 1 sztuki fabrycznie nowego instrumentu muzycznego - fortepianu klasycznego marki Yamaha C3X PE wraz z regulowaną ławą (pokrycie siedziska: skóra naturalna, czarna) oraz dopasowanym do instrumentu pokrowcem. Instrument winien powinien być fabrycznie nowy, nie używany, nie będący przedmiotem ekspozycji Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wskazanie marki i modelu należy traktować jako preferowane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w ust. 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametry równoważności: - 88 klawiszy, - 3 pedały (środkowy pedał: sostenuto), - skala duplex, - płyta rezonansowa oraz żebra wykonane ze świerku europejskiego, specjalny system wyprężenia korony zapewniający jej swobodne rezonowanie nawet w najniższych rejestrach dynamicznych, - rama wykonana z żeliwa w technologii odlewania próżniowego, metodą kontrolowanej komputerowo obróbki cieplnej, zapewniającą zwiększoną twardość w części kapodastru oraz krawędzi ramy, a zachowującą większą jej elastyczność w części środkowej, - mechanizm bez elementów plastikowych, - stół klawiaturowy wykonany ze świerku, - rama klawiaturowa wykonana ze świerku oraz europejskiego buku, - kołek stroikowy niklowany o drobnym zwoju gwintu, - popychacze klonowe, - belki szkieletowe wykonane ze świerku wysokogórskiego o grubości min. 44 mm, wysokość min. 100 mm, rozłożone promieniście i połączone wczepinowo z ramą szkieletu, - struny w rejestrze basowym owinięte drutem z czystej miedzi, - belki stroikowe wykonane z warstw twardego klonu, łączonych wertykalnie żywicą, top z twardego klonu, - białe klawisze pokryte imitacją kości słoniowej, zapobiegającej ślizganiu się palców, - czarne klawisze wykonane z kompozytu drewna hebanowego lub z hebanu, - młotki w części dyszkantowej osadzone na trzonkach o baryłkowym przekroju, - szyny korpusu mechanizmu grającego tłoczone z aluminium, - mechanizm łagodnego opuszczania pokrywy klawiatury zabezpiecza przed jej przypadkowym opadnięciem na ręce pianisty, - pedały i drążki pedałowe wykonane z mosiądzu, - min. 4 możliwości ustawienia pulpitu, - min. 3 pozycje otwarcia pokrywy fortepianu, - dodatkowy metalowy wspornik pokrywy, - blokada wspornika pokrywy, - zamki pokrywy fortepianu i pokrywy klawiatury, - wykończenie części drewnianych żywicą poliestrową, - kolor czarny, - długość - min. 186 cm, - szerokość - min. 149 cm, - wysokość - min 101 cm, - w cenie instrumentu transport, wniesienie oraz przegląd i pierwsze strojenie. Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną, Zamawiający żąda dostarczenia instrumentów do siedziby Zamawiającego celem oceny kryteriów przydatności. Uwagi: 1) Po podpisaniu umowy - na etapie jej realizacji Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu wyboru instrumentu spośród trzech zaprezentowanych sztuk. 2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną, Zamawiający żąda dostarczenia instrumentu do siedziby Zamawiającego lub udostępnienia w siedzibie Wykonawcy celem oceny kryteriów przydatności. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 4) Przedmiot zamówienia obejmuje również strojenie instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego. 5) Za równoważny w stosunku do wskazanego instrumentu muzycznego Zamawiający uzna taki oferowany przez Wykonawców instrument, który pod względem artystycznym, wykonawczym technicznym oraz funkcjonalnym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: a) artystycznym i wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, b) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrumenty i akcesoria, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: siedziba Zamawiającego - Pabianice, ul. Grobelna 6. 4. Realizacja zamówienia publicznego: od momentu podpisania umowy (około 01.06.2013 roku) do dnia 30.06.2013 roku. 5. Kod główny i dodatkowy CPV: - 37.31.00.00-4 - instrumenty muzyczne, - 37.31.10.00-4 - instrumenty klawiszowe. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki, do naprawy przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. W przypadku okresu naprawy wykraczającego poza termin 14 dnia od daty zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy instrumentu zastępczego o klasie nie gorszej niż proponowany w przedmiotowym postępowaniu albo wymiany instrumentu na nowy 7. W przypadkach, o których mowa w punkcie 6, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy instrumentu - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji. 8. Warunki finansowe rozliczeń: 1) podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzony dowód dostawy lub pobrania przez Zamawiającego, 2) płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. 3) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. psm.cn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach