Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie nadwyżki odpadów biodegradowalnych w roku 2017

Zakład Gospodarki Odpadami S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała , Krakowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48338297590
  • Data zamieszczenia: 2017-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami S.A.
    Krakowska 315 d
    43-300 Bielsko-Biała , woj. śląskie
    tel. +48338297590
    REGON: 072321490
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie nadwyżki odpadów biodegradowalnych w roku 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór (wraz z transportem) odpadów kuchennych ulegających biodegradacji tzw. „mokrych” o kodzie 20 01 08 oraz ich odzysk w procesie R3 - biologiczne przekształcanie odpadów, zgodnie z załącznikiem nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (j.t. Dz. U z 2013r. poz. 21 z późn. zm.). Sposób i miejsce zagospodarowania odebranych odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności z wymaganiami ww. ustawy o odpadach i jej przepisów wykonawczych. W Załączniku nr 2 do SIWZ przedstawiamy wyniki badań morfologicznych tzw. odpadów „mokrych” o kodzie 20 01 08. Szacunkowa ilość odpadów biodegradowalnych, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy tj. od dnia podpisania umowy - do 31 grudnia 2017 roku nie przekroczy 2.000 Mg. Odpady kuchenne ulegające biodegradacji tzw. „mokre” o kodzie 20 01 08 będą pochodziły od właścicieli nieruchomości położonych w Bielsku-Białej i gmin powiatu bielskiego. Odbiór odpadów będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 20.00 w ilości określonej w zamówieniu przesłanym faksem lub e-mailem do przedstawiciela Wykonawcy /lub na podstawie tygodniowego harmonogramu. Odbiór odpadów tzw. „mokrych” odbywał się będzie z terenu Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej, ul. Krakowska 315 d. Załadunek odpadu leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie realizowane na zalegalizowanych wagach Zamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym, oraz dokumentem ważenia (wagowym) WM. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odpadów przekazanych do zagospodarowania. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca będzie potwierdzał ilość odebranych odpadów na wystawionej przez Zamawiającego zbiorczej Karcie Przekazania Odpadów, która będzie podstawą wystawienia Faktury Vat. Dla potwierdzenia dostarczenia odebranych odpadów do zagospodarowania na instalację przetwarzania, Wykonawca będzie przekazywał miesięczne zestawienie ważeń wykonane na własnych legalizowanych wagach. Zbiorcze karty przekazania odpadu wystawiane będą w 3 egz. – 1egz. dla Zamawiającego i 2 egz. dla Wykonawcy. Wykonawca przekaże Zamawiającemu do końca 9 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu w którym nastąpił odbiór odpadów, na piśmie lub drogą mailową, informację potwierdzającą rodzaj procesu odzysku/unieszkodliwiania przejętych odpadów oraz ilości produktów lub odpadów z nich wytworzonych albo ilości odpadów, które nie przeszły pełnego procesu biologicznego przetwarzania i zostały zdeponowane na składowisku. Za pełny proces biologicznego przetwarzania zamawiający rozumie uzyskanie produktów w postaci nawozów organicznych lub środków wspomagających uprawę roślin w rozumieniu ustawy z 10.07.2007r. o nawozach i nawożeniu (Dz. U. z 2007r., nr 147, poz. 1033 z późn. zm.) albo odpadu o kodzie 19 05 03 – kompost nieodpowiadający wymaganiom lecz nadający się do wykorzystania w procesie odzysku odpadów określonym jako R10 lub, którego AT4 będzie poniżej 10 mg O2/g s.m. W przypadku odpadów o kodzie 19 12 12 przeznaczonego do stabilizacji (D8), pełny proces biologicznego przetwarzania to taki, który kończy się osiągnieciem AT4 na poziomie poniżej 10 mg O2/g s.m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 24 1750 1178 0000 0000 2224 2423 z podaniem tytułu: „Odbiór i zagospodarowania nadwyżki odpadów biodegradowalnych” Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale - w sekretariacie ZGO S.A. w Bielsku-Białej przy ul. Krakowskiej 315 d w terminie składania ofert. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium w następujących przypadkach: 1)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2)jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Powyższe okoliczności muszą być jednoznacznie określone w treści gwarancji wnoszonej w formie innej, niż w pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach