Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych, skratek i piasku z oczyszczalni ścieków Łańcuckiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.

Łańcucki Zakład Komunalny Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Traugutta
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 225 72 92 , fax. 17 225 00 08
  • Data zamieszczenia: 2019-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łańcucki Zakład Komunalny Sp. z o.o.
    ul. Traugutta 20
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 17 225 72 92, fax. 17 225 00 08
    REGON: 18064396500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lzk-lancut.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych, skratek i piasku z oczyszczalni ścieków Łańcuckiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze (tj. załadunku, transporcie) i zagospodarowaniu poprzez odzysk lub unieszkodliwianie odpadów, w tym: Zadanie 1: −komunalnych osadów ściekowych (kod 19 08 05) powstających w oczyszczalni ścieków Łańcuckiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o., adres oczyszczalni: Wola Dalsza 375a, 37-100 Łańcut, Ilość osadów – ok. 2000 Mg. Zadanie 2: −zawartości piaskowników (kod 19 08 02) powstających w oczyszczalni ścieków Łańcuckiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o., adres oczyszczalni: Wola Dalsza 375a, 37-100 Łańcut, Ilość odpadów, zawartość piaskowników – ok. 150 Mg. −skratek (kod 19 08 01) powstających w oczyszczalni ścieków Łańcuckiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o., adres oczyszczalni: Wola Dalsza 375a, 37-100 Łańcut. Ilość skratek – ok. 100 Mg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513800-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: zadanie 1 – 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) zadanie 2 – 3.000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych). 2.Wadium może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto bankowe Łańcuckiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w: Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku Oddział w Łańcucie Nr 70 8642 1142 2014 2405 7637 0001 4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5.Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6.Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie termin uznania rachunku Zamawiającego przed terminem składania ofert. 7.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu oryginał dokumentu zapakowany w oddzielnej kopercie należy włożyć do opakowania z ofertą, zaś kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty. Opakowanie z wadium ma być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy oraz napisem „Wadium w postępowaniu pn. „Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych, skratek i piasku z oczyszczalni ścieków Łańcuckiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. – zadanie …………” Nr sprawy: 03/ZP/2019. 8.Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 9.Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe i na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 10.Zwrot, żądanie ponownego wniesienia lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 11.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada aktualne dokumenty (zezwolenia, zgody, decyzje) zezwalające na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów lub dokument równoważny potwierdzający, że Wykonawca posiada zezwolenie w zakresie transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oświadczenie o zatrudnieniu na czas realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę co najmniej jednej osoby wykonującej przedmiot zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach