Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowania odpadów z nieruchomości niezamieszkałych wchodzących w skład zasobu Gminy Krzywiń w roku 2020

Gmina Krzywiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-010 Krzywiń, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 170 525 , fax. 655 170 676
  • Data zamieszczenia: 2020-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywiń
    ul. Rynek 1
    64-010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
    tel. 655 170 525, fax. 655 170 676
    REGON: 41105057000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowania odpadów z nieruchomości niezamieszkałych wchodzących w skład zasobu Gminy Krzywiń w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów z nieruchomości niezamieszkałych wchodzących w skład zasobu Gminy Krzywiń w roku 2020 w miesiącach od maja do końca 2020 roku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień CPV: 90500000–2 (Usługi związane z odpadami), 90510000–5 (Usuwanie i obróbka odpadów), 90512000–9 (Usługi transportu odpadów), 90513000–6 (Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne), 90513200–8 (Usługi wywozu stałych odpadów miejskich). 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) kierowców do transportu odpadów, b) pracowników fizycznych do załadunku odpadów, c) pracowników biurowych zajmujących się logistyką transportu, reklamacjami i sprawozdawczością. 5. Wykonawca wskaże w Załączniku nr 11 do SIWZ ilość osób (pracowników), które na podstawie umów o pracę będą wykonywały wskazane w punkcie 4 czynności na rzecz Zamawiającego faktycznie związane z realizacją przedmiotu zamówienia, które odpowiadają w swym zakresie warunkom określonym w art., 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć powyższe oświadczenie na wezwanie Zamawiającego. W ciągu 10 dni od podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, kopie umów o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia. Kopia umowy musi zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. W przypadku konieczności wymiany pracownika/ów, Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o zaistniałej sytuacji bez zbędnej zwłoki. 6. Za nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie 5. powyżej, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w postanowieniach projektu umowy. 7. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności, traktowane będzie jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie powiadomieniem przez Zamawiającego Państwowej Inspekcji Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie zadań. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 9. Zamawiający zastrzega, że wielkość przedmiotu zamówienia i harmonogram odbioru i zagospodarowania odpadów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie, w związku z czym faktyczna wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktyczny zakres wykonanego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli posiada: 1. Wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) w zakresie transportu odpadów: 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury, 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 04 – opakowania z metali, 15 01 07 – opakowania ze szkła, 17 01 03 – odpady innych materiałów, ceramicznych i elementów wyposażenia, 20 01 08 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji, 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji, 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20 03 03 – odpady z czyszczenia ulic i placów. 2. Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.) na kody odpadów wymienione w lit. a) powyżej, obejmujący teren Gminy Krzywiń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta. 2. Formularz cenowy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach