Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz selektywnie zbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kęsowo w okresie 01.01.2017 – 31.12.2018

Gmina Kęsowo ogłasza przetarg

  • Adres: 89506 Kęsowo, ul. Główna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 344 091 , fax. 523 344 022
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kęsowo
    ul. Główna 11
    89506 Kęsowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 344 091, fax. 523 344 022
    REGON: 9235112700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz selektywnie zbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kęsowo w okresie 01.01.2017 – 31.12.2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kęsowo w okresie od 01.01.2017-31.12.2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, jeżeli w zakresie czynności wymienionych poniżej wykonawca powierzy wykonanie części przedmiotowego zamówienia podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywać czynności niezbędne w zakresie realizacji zamówienia tj.: 1) osoby, która w zakresie realizacji zamówienia będzie odpowiedzialna za organizację i nadzór nad realizacją usługi odbioru odpadów komunalnych, kontakt z pracownikiem Zamawiającego, obsługę skarg i wniosków oraz realizację sprawozdań i raportów, 2) osób, które w zakresie realizacji zamówienia będą wykonywać czynności polegające na obsłudze każdego z pojazdów typu śmieciarka, skrzyniowy (tj. operatorzy sprzętu, kierowcy, ładowacze), w tym jednej osoby posiadającej uprawnienia do kierowania pojazdem ciężarowym, 3) osób, które w zakresie realizacji zamówienia będą wykonywać czynności polegające na obsłudze każdego z pojazdów specjalistycznych (HDS, hakowiec) i które posiadają uprawnienia do obsługi tego sprzętu, w tym jednej osoby posiadającej uprawnienia do kierowania pojazdem ciężarowym. 4.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest dla każdej z ww. osób prowadzić akta osobowe i dokumentację pracowniczą zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. z 1996 r., Nr 62, poz. 286 z późn. zm.). 4.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.4. SIWZ oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. 1) Najpóźniej w dniu podpisania umowy o przedmiotowe zamówienie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na piśmie wykaz osób, które u wykonawcy lub podwykonawcy w zakresie powyżej wymienionych czynności zatrudnione są na podstawie umowy o pracę oraz pisemne oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu ww. osób na podstawie umowy o pracę. Ww. wykaz osób winien zawierać imiona i nazwiska pracowników, zajmowane przez nich stanowiska pracy oraz wykonywane przez nich w ramach stanowisk pracy czynności. 2) W przypadku rozwiązania umowy o pracę, z którąkolwiek z osób wymienionych w wykazie i zatrudnienia w to miejsce innej osoby, wykonawca niezwłocznie ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy o pracę z nowym pracownikiem, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu pisemny zaktualizowany wykaz osób, o którym mowa w pkt III.4.3.1) SIWZ oraz pisemne oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu nowej osoby przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3) Wykonawca zapewni Zamawiającemu w drodze pisemnego upoważnienia dla Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych możliwość domagania się w każdym czasie przez okres realizacji zamówienia, przedłożenia przez wykonawcę lub podwykonawcę umów o pracę z osobami wskazanymi w ww. wykazie. 4) Wykonawca zapewni Zamawiającemu udostępnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę umów o pracę z ww. osobami i złoży wyjaśnienia niezbędne do przeprowadzenia przez Zamawiającego kontroli w zakresie zatrudnienia na umowy o pracę osób wskazanych w ww. wykazie, na pisemne wezwanie Zamawiającego w każdym czasie przez okres realizacji zamówienia. 5) W przypadku: a) stwierdzenia przez Zamawiającego braku zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt III.4.3.1) SIWZ na podstawie umowy o pracę, b) braku udostępnienia Zamawiającemu przez wykonawcę lub podwykonawcę umów o pracę z osobami wymienionymi w wykazie, o którym mowa w pkt III.4.3.1) SIWZ na pisemne wezwanie Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia, Zamawiający naliczy wykonawcy karę umowną w wysokości 3.000,00 zł za każdy przypadek niezatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub za każdy przypadek nieudostępnienia umowy o pracę, którą potrąci z wynagrodzenia wykonawcy za realizację przedmiotowej usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 13.702,24 zł (słownie: trzynaście tysięcy siedemset dwa złote 24/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Kęsowie ul. Główna 11, biuro nr 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego Bank Spółdzielczy w Tucholi o/Kęsowo na nr konta 94 8174 0004 0000 4574 2000 0008 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach