Przetargi.pl
Odbiór i wywóz odpadów z jednostek Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i wywóz odpadów z jednostek Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz przez Wykonawcę odpadów komunalnych pochodzących ze statutowej działalności MZUK: -wywóz odpadów komunalnych segregowanych (papier, szkło, plastik, metal); -wywóz odpadów ulegających biodegradacji; -wywóz odpadów pozostałych po segregowaniu (zmieszane); -wywóz przepracowanych olejów syntetycznych i mineralnych, zużytych filtrów paliwowych i olejowych, smarów; -wywóz przepracowanych płynów hamulcowych, sorbentów i materiałów filtracyjnych, tkanin do wycierania; -wywóz zużytych urządzeń elektrycznych w tym również zużytych świetlówek oraz zużytego sprzętu komputerowego i elektronicznego; -wywóz zużytych baterii; -wywóz zużytych opon samochodowych oraz rolniczych; -wywóz zużytych lub nienadających się do użytkowania pojazdów, odpady z demontażu, przeglądu i konserwacji pojazdów; -wywóz odpadów wielkogabarytowych; -wywóz zużytych ubrań ochronnych. Ilość i rodzaj odpadów określa załącznik A do niniejszej specyfikacji. Ilość pojemników wraz z ich pojemnością określa załącznik B do niniejszej specyfikacji. Istotne warunki zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia wykonywanych prac wg potrzeb Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na jego telefoniczne zgłoszenie, w ciągu 24 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia, za każdorazowym potwierdzeniem wykonania. 2. W przypadku Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice, Wykonawca ma obowiązek nie później niż 3 godziny od przyjęcia zgłoszenia opróżnić pojemniki na odpady. 3. Miejsce magazynowania odpadów Wykonawca winien pozostawić czyste i uprzątnięte oraz zebrać wszystkie odpady leżące wokół pojemników. 4. Odpady komunalne gromadzone będą w znormalizowanych pojemnikach, które winien dostarczyć Wykonawca zgodnie z załączonym wykazem stanowiącym załącznik B do niniejszej specyfikacji, który obejmuje pojemniki 240l ± 15%, 1,1m3 ± 15%, 5 m3 ± 15%. Dostarczone pojemniki muszą być zamykane. 5. Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo dostarczyć specjalistyczne pojemniki na zużyte oleje, smary, płyny hamulcowe, filtry, czyściwa i sorbenty, zużyte baterie, świetlówki, sprzęt komputerowy i elektroniczny oraz części pozostałe z demontażu pojazdów. 6. Wykonawca będzie utrzymywał stałą liczbę pojemników wg załącznika B, a w razie ich zniszczenia lub kradzieży uzupełni brakujące pojemniki. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości oraz pojemności pojemników w trakcie trwania umowy. 8.Zamawiający zapewni dostęp i dojazd do miejsca lokalizacji pojemników. 9.Droga dojazdowa do miejsca lokalizacji pojemników będzie utwardzona. 10.Wszystkie pojemniki winny być zaopatrzone w logo Wykonawcy oraz opisane zgodnie z ich przeznaczeniem. Za odpowiednie przygotowanie pojemników odpowiada Wykonawca. 11.Wykonawca od momentu odbioru odpadów i wywozu ich z miejsca wytwarzania staje się ich Posiadaczem i ponosi wszelką odpowiedzialność za ich magazynowanie, przechowywanie dalsze składowanie oraz przetworzenie, jak również ponosi opłaty na rzecz ochrony środowiska zgodnie z ustawą o odpadach i innych obowiązujących przepisach. 12. Wykonawca odbiór odpadów winien każdorazowo potwierdzić poprzez wystawienie potwierdzenia odbioru odpadu z wyszczególnieniem ilości odebranego odpadu oraz jego sortymentu. 13. Potwierdzenie odbioru odpadów winno być podpisane przez wyznaczoną osobę (kierownik, konserwator obiektu) na danej jednostce. 14. Potwierdzenia odbioru odpadów nie poświadczone przez wyznaczoną osobę nie będą uznawane. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości wywiezionych odpadów. 16. Wykonawca winien dostarczyć karty przekazania odpadów do sortowni oraz instalacji odbierającej odpady. 17. Wykonawca zobowiązany jest do 15 dnia kolejnego miesiąca po zakończonym kwartale do kwartalnego przedstawienia sprawozdania z ilości wszystkich rodzajów odebranych odpadów. 18. Niedopuszczalne jest mieszanie odpadów zebranych selektywnie z odpadami komunalnymi zmieszanymi. 19. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia liczby pojemników wg załącznika B najpóźniej do dnia 28.02.2021r. 20. Faktura ma być dostarczona do Zamawiającego do 10 dnia roboczego następnego miesiąca, na każdą jednostkę osobno (zgodnie z załącznikiem B do niniejszej specyfikacji). 21. Na jednej fakturze winny być zawarte wszystkie kategorie odpadów wywiezione z danej jednostki. 22. Niedopuszczalne jest dostarczenie faktur na jednostkę, każdy odpad osobno. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z polityką bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* *-dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w oryginale w sekretariacie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach ul. Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopie dołączyć do oferty
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnych wymaganych przepisami prawa uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia tj.: 1) zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów o kodach: 13 02 06, 13 02 08, 15 02 03, 15 01 01, 15 01 07, 15 01 02, 15 01 04, 15 02 02, 16 01 03, 16 01 07, 16 01 13, 16 01 19, 16 02 13, 16 02 14, 16 06 04, 17 01 01, 17 04 05, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 03, 20 03 07 wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 1439); 2) wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w ustawie z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 797 ze zm.), czyli bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO). UWAGA: Warunek w zakresie posiadania wymaganych przepisami prawa uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku podmiotów występujących wspólnie nie podlega sumowaniu, czyli musi go spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach