Przetargi.pl
Odbiór i wywóz odpadów komunalnych z obiektów Gdyńskiego Centrum Sportu w roku 2020

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 19143984500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i wywóz odpadów komunalnych z obiektów Gdyńskiego Centrum Sportu w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 90513200 – 8 - usługi wywozu stałych odpadów miejskich, 90000000-7 – odbiór i unieszkodliwianie ścieków. 2. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: 1) odbiorze i wywozie odpadów komunalnych z: a) obiektów sportowo - rekreacyjnych i biurowych Gdyńskiego Centrum Sportu położonych w Gdyni przy ul. Olimpijskiej 5, b) Stadionu Miejskiego położonego w Gdyni przy ul. Olimpijskiej 5, c) Hali Gdynia Arena położonej w Gdyni przy ul. Kazimierza Górskiego 8, d) Narodowego Stadionu Rugby położonego w Gdyni przy ul. Kazimierza Górskiego 10, e) Ośrodka Hipoterapii położonego w Gdyni przy ul. Spółdzielczej 4, f) obiektu sportowego położonego w Gdyni przy ul. Nauczycielskiej 9 , g) morskiej przystani jachtowej Mariny Gdynia położonej w Gdyni przy Alei Jana Pawła II 13A, h) lodowiska miejskiego położonego przy ul. Bema 33, 2) na odbiorze i unieszkodliwianiu nieczystości ciekłych (szamba) z: a) obiektu sportowego położonego w Gdyni przy ul. Nauczycielskiej 9, b) Ośrodka Hipoterapii położonego w Gdyni przy ul. Spółdzielczej 4. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania, przy pomocy własnego taboru specjalistycznego, systematycznego odbioru i wywozu nieczystości stałych i odpadów do miejsc na ten cel przeznaczonych w celu ich unieszkodliwiania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.). 4. Nieczystości i odpady będą gromadzone przez Zamawiającego w następujących pojemnikach: 1) w pojemnikach o pojemności ok. 1m3, w tym: a) 2 (dwie) sztuki przeznaczone na odpady mieszane zlokalizowane na terenie obiektu położonego przy ul. Olimpijskiej 5 (z wyjątkiem obiektu stadionu miejskiego); b) 1 (jednej) sztuki przeznaczonej na odpady segregowane typu plastik zlokalizowanego na terenie obiektu położonego przy ul. Olimpijskiej 5; (z wyjątkiem obiektu stadionu miejskiego); c) 1 (jednej) sztuki przeznaczonej na odpady segregowane typu papier zlokalizowanego na terenie obiektu położonego przy ul. Olimpijskiej 5; (z wyjątkiem obiektu stadionu miejskiego); d) 1 (jednej) sztuki przeznaczonej na odpady segregowane typu szkło zlokalizowanego na terenie obiektu położonego przy ul. Olimpijskiej 5; (z wyjątkiem obiektu stadionu miejskiego); e) 4 (cztery) sztuki przeznaczone na odpady mieszane zlokalizowane na terenie obiektu stadionu miejskiego położonego przy ul. Olimpijskiej 5; f) 1 (jednej) sztuki przeznaczonej na odpady segregowane typu papier zlokalizowanego na terenie obiektu stadionu miejskiego położonego przy ul. Olimpijskiej 5 , g) 1 (jednej) sztuki przeznaczonej na odpady segregowane typu plastik - tworzywo sztuczne o wysokiej gęstości (kopolimer polipropylenu) pochodzące z uszkodzonych krzesełek stadionowych, zlokalizowanego na terenie obiektu stadionu miejskiego położonego przy ul. Olimpijskiej 5; h) 1 (jednej) sztuki przeznaczonej na odpady mieszane zlokalizowanej na terenie obiektu Gdynia Arena przy ul. Kazimierza Górskiego 8; i) 2 (dwie) sztuki przeznaczone na odpady segregowane typu plastik, zlokalizowane na terenie obiektu Gdynia Arena przy ul. Kazimierza Górskiego 8; j) 2 (dwie) sztuki przeznaczone na odpady segregowane typu papier, zlokalizowane na terenie obiektu Gdynia Arena przy ul. Kazimierza Górskiego 8; k) 2 (dwie) sztuki przeznaczone na odpady mieszane zlokalizowane na terenie obiektu Narodowego Stadionu Rugby przy ul. Kazimierza Górskiego 10; l) 1 (jednej) sztuki przeznaczonej na odpady mieszane zlokalizowanej na terenie obiektu sportowego przy ul. Nauczycielskiej 9 w Gdyni; m) 6 (sześć) sztuk przeznaczonych na odpady mieszane zlokalizowanych na terenie morskiej przystani jachtowej Mariny Gdynia, w okresie letnim (tj. w miesiącach III – X); n) 2 (dwie) sztuki przeznaczone na odpady mieszane zlokalizowane na terenie morskiej przystani jachtowej Mariny Gdynia, w okresie zimowym (tj. w miesiącach I - II i XI – XII); o) 1 (jednej) sztuki przeznaczonej na odpady segregowane typu plastik zlokalizowanego na terenie morskiej przystani jachtowej Marina Gdynia, p) 1 (jednej) sztuki przeznaczonej na odpady segregowane typu papier zlokalizowanego na terenie morskiej przystani jachtowej Marina Gdynia, q) 1 (jednej) sztuki przeznaczonej na odpady segregowane typu szkło zlokalizowanego na terenie morskiej przystani jachtowej Marina Gdynia, 2) w kontenerach o pojemności 7 m3, w tym: a) 2 (dwóch) sztuk przeznaczone na odpady zlokalizowanych na terenie obiektów położonych przy ul. Olimpijskiej 5 - (każdorazowy przywóz na wezwanie); b) 1 (jednej) sztuki przeznaczonej na odpady mieszane zamykanego kontenera zlokalizowanego na terenie obiektu lodowiska przy ul. Bema 33 - (każdorazowy przywóz na wezwanie), 3) w kontenerach o pojemności 12 m3, w tym: a) 1 (jednej) sztuki przeznaczonej na odpady mieszane zlokalizowanej na terenie obiektu Gdynia Arena przy ul. Kazimierza Górskiego 8 - (każdorazowy przywóz na wezwanie), 4) w koszach ulicznych zlokalizowanych na terenie morskiej przystani jachtowej Mariny Gdynia, w tym: a) 25 (dwadzieścia pięć) sztuk w okresie letnim (tj. w miesiącach III – X); b) 10 (dziesięć) sztuk w okresie zimowym (tj. w miesiącach I - II i XI – XII); 5) w workach o pojemności 120 l na odpady zielone z terenu przystani jachtowej Mariny Gdynia, 6) w 3 (trzech) pojemnikach przeznaczonych do zbiórki plastiku o pojemności 1,5 m3 w tym: 2 (dwa) zlokalizowane na terenie obiektów położonych przy ul. Olimpijskiej 5 i 1 (jeden) zlokalizowany na terenie obiektu Narodowego Stadionu Rugby - (każdorazowy przywóz na wezwanie); 7) w 1 (jednym) pojemniku o pojemności ok. 770 L przeznaczonym na odpady mieszane zlokalizowanym w Ośrodku Hipoterapii przy ul. Spółdzielczej 4, 8) nieczystości ciekłe (szambo) w zbiornikach zlokalizowanych na terenie obiektu sportowego przy ul. Nauczycielskiej 9; 9) nieczystości ciekłe (szambo) w zbiornikach zlokalizowanych na terenie Ośrodka Hipoterapii przy ul. Spółdzielczej 4. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach wynagrodzenia za świadczenie usług własnych pojemników, o których mowa w ust. 4 pkt. 1, 4, 7 do miejsca ich lokalizacji najpóźniej w dniu rozpoczęcia obowiązywania umowy. Kontenery, o których mowa w ust. 4 pkt. 2 i 3 dostarczane i odbierane będą na każdorazowe wezwanie Zamawiającego. Zamawiający w wezwaniu poda miejsce lokalizacji kontenera. Pojemniki/kontenery winny być nie starsze niż 5 lat, mieć estetyczny wygląd, sprawne technicznie. W razie uszkodzenia pojemników/kontenerów lub ich zużycia wskutek normalnej eksploatacji Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy lub wymiany. Zamawiający natomiast zobowiązuje się do prawidłowej eksploatacji pojemników/kontenerów zgodnie z ich przeznaczeniem oraz do zapewnienia jednostkom wywozowym dostępu do punktu gromadzenia odpadów. 6. Odbiór i wywóz dokonywany będzie z następującą częstotliwością: 1) w przypadku pojemników o pojemności ok. 1m3: a) z 2 pojemników przeznaczonych na odpady mieszane zlokalizowane na obiekcie położonym przy ul. Olimpijskiej 5 (za wyjątkiem obiektu stadionu miejskiego) – 2 razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek), chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, a w razie potrzeby dodatkowo na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego; przewidywana ilość wezwań telefonicznych w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 80; b) z 1 pojemnika przeznaczonego na odpady segregowane typu plastik zlokalizowanego na obiekcie położonego przy ul. Olimpijskiej 5 (za wyjątkiem obiektu stadionu miejskiego) - 1 raz w tygodniu (poniedziałek), chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, c) z 1 pojemnika przeznaczonego na odpady segregowane typu papier zlokalizowanego na obiekcie położonego przy ul. Olimpijskiej 5 (za wyjątkiem obiektu stadionu miejskiego) - 1 raz w tygodniu (poniedziałek), chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, d) z 1 pojemnika przeznaczonego na odpady segregowane typu szkło zlokalizowanego na obiekcie położonego przy ul. Olimpijskiej 5 (za wyjątkiem obiektu stadionu miejskiego) - 1 raz w miesiącu, chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, e) z 4 pojemników przeznaczonych na odpady mieszane zlokalizowanych na obiekcie stadionu miejskiego położonego przy ul. Olimpijskiej 5 – 2 razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek), chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi; f) 1 (jednej) sztuki przeznaczonej na odpady segregowane typu papier zlokalizowanego na terenie obiektu stadionu miejskiego położonego przy ul. Olimpijskiej 5 - 1 raz w tygodniu (poniedziałek), chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, g) 1 (jednej) sztuki przeznaczonej na odpady segregowane typu plastik - tworzywo sztuczne o wysokiej gęstości (kopolimer polipropylenu) pochodzące z uszkodzonych krzesełek stadionowych, zlokalizowanego na terenie obiektu stadionu miejskiego położonego przy ul. Olimpijskiej 5; jedynie na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego, planowana łączna ilość usługi w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 6; h) z 1 pojemnika przeznaczonego na odpady mieszane zlokalizowanego na obiekcie Gdynia Arena przy ul. Kazimierza Górskiego 8 - 2 razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek), chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, a w razie potrzeby dodatkowo na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego; przewidywana ilość wezwań telefonicznych w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 76; i) z 2 pojemników przeznaczonych na odpady segregowane typu plastik zlokalizowanych na obiekcie Gdynia Arena przy ul. Kazimierza Górskiego 8 - 1 raz w tygodniu (wtorek), chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, a w razie potrzeby dodatkowo na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego; przewidywana ilość wezwań telefonicznych w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 10; j) z 2 pojemników przeznaczonych na odpady segregowane typu papier zlokalizowanych na obiekcie Gdynia Arena przy ul. Kazimierza Górskiego 8 - 1 raz w tygodniu (poniedziałek), chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, k) z 2 pojemników przeznaczonych na odpady mieszane zlokalizowanych na obiekcie Narodowego Stadionu Rugby przy ul. Kazimierza Górskiego 10 - 1 raz w tygodniu (poniedziałek), chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, a w razie potrzeby dodatkowo na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego; przewidywana ilość wezwań telefonicznych w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 25; l) z 1 pojemnika przeznaczonego na odpady mieszane zlokalizowanego na obiekcie sportowym przy ul. Nauczycielskiej 9 - 1 raz w tygodniu (poniedziałek), chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, a w razie potrzeby dodatkowo na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego; przewidywana ilość wezwań telefonicznych w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 15, m) z 6 pojemników przeznaczonych na odpady mieszane zlokalizowanych na terenie morskiej przystani jachtowej Marina Gdynia – w okresie letnim (tj. w miesiącach III – X) – od 01.03 do 14.05 i od 16.09 do 31.10 - 3 razy w tygodniu(poniedziałek, środa, piątek), od 15.05 do 30.06 oraz 01.09 do 15.09 - 4 razy w tygodniu, (poniedziałek, środa, piątek, sobota); od 01.07 do 31.08 – 5 razy w tygodniu (poniedziałek, środka, czwartek, piątek, sobota) chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, a w razie potrzeby dodatkowo na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego; przewidywana ilość wezwań telefonicznych w okresie letnim wynosi 70; Odbiór i wywóz musi odbywać się w godzinach wczesno rannych tj. do godz. 8:00, n) z 2 pojemników przeznaczonych na odpady mieszane zlokalizowanych na terenie morskiej przystani jachtowej Marina Gdynia w okresie zimowym (tj. w miesiącach I – II i XI – XII) – 1 raz w tygodniu (środa), chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, a w razie potrzeby dodatkowo na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego; przewidywana ilość wezwań telefonicznych w okresie zimowym wynosi 60; Odbiór i wywóz musi odbywać się w godzinach wczesno rannych tj. do godz. 8:00, o) z 1 pojemnika przeznaczonego na odpady segregowane typu plastik zlokalizowanego na terenie morskiej przystani jachtowej Marina Gdynia –- jedynie na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego, planowana łączna ilość usługi w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 2; p) z 1 pojemnika przeznaczonego na odpady segregowane typu papier zlokalizowanego na terenie morskiej przystani jachtowej Marina Gdynia –- jedynie na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego, planowana łączna ilość usługi w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 2; q) z 1 pojemnika przeznaczonego na odpady segregowane typu szkło zlokalizowanego na terenie morskiej przystani jachtowej Marina Gdynia –- jedynie na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego, planowana łączna ilość usługi w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 2; planowana łączna ilość usługi w całym okresie obowiązywania umowy odnośnie pojemników na odpady mieszane wynosi 2073, odnośnie pojemników na odpady segregowane typu plastik wynosi 177, odnośnie pojemników na odpady segregowane typu papier wynosi 214, odnośnie pojemników na odpady segregowane typu szkło wynosi 14, przy czym 1 (jedna) usługa oznacza odbiór i wywóz odpadów z 1 (jednego) pojemnika; 2) w przypadku kontenera o pojemności 7 m3 a) z 1 kontenera przeznaczonego na odpady mieszane zlokalizowanego na terenie obiektów położonych przy ul. Olimpijskiej 5 – jedynie na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego, planowana łączna ilość usługi w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 40; b) z 1 kontenera przeznaczonego na odpady zielone zlokalizowanego na terenie obiektów położonych przy ul. Olimpijskiej 5 – jedynie na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego, planowana łączna ilość usługi w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 20 c) z 1 kontenera (zamykanego) przeznaczonego na odpady mieszane zlokalizowanego na terenie obiektu lodowiska położonego przy ul. Bema 33 – jedynie na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego, planowana łączna ilość usługi w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 8; planowana łączna ilość usługi w całym okresie obowiązywania umowy odnośnie kontenera na odpady mieszane wynosi 48, odnośnie kontenera na odpady zielone wynosi 20, przy czym1 (jedna) usługa oznacza odbiór i wywóz odpadów z 1 (jednego) kontenera; 3) w przypadku kontenera o pojemności 12 m3 a) z 1 kontenera przeznaczonego na odpady mieszane zlokalizowanego na obiekcie Gdynia Arena przy ul. Kazimierza Górskiego 8 – jedynie na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego, planowana łączna ilość usługi w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 2; 4) w przypadku koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie morskiej przystani jachtowej Marina Gdynia: a) z 25 koszy w okresie letnim (tj. w miesiącach III – X) - od 01.03 do 14.05 i od 16.09 do 31.10 - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek), od 15.05 do 30.06 oraz 01.09 do 15.09 - 4 razy w tygodniu, (poniedziałek, środa, piątek, sobota) od 01.07 do 31.08 – 5 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, czwartek, piątek, sobota) chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, a w razie potrzeby dodatkowo na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego; przewidywana ilość wezwań telefonicznych w okresie letnim wynosi 150; Odbiór i wywóz musi odbywać się w godzinach wczesno rannych tj. do godz. 8:00, b) z 10 koszy w okresie zimowym (tj. w miesiącach I – II i XI – XII) – 1 raz w tygodniu (poniedziałek), chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, a w razie potrzeby dodatkowo na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego; przewidywana ilość wezwań telefonicznych w okresie zimowym wynosi 50; Odbiór i wywóz musi odbywać się w godzinach wczesno rannych tj. do godz. 8:00, planowana łączna ilość usługi w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 3755, przy czym 1 (jedna) usługa oznacza odbiór i wywóz odpadów z 1 (jednego) kosza; 5) w przypadku 2 pojemników do zbiórki plastiku zlokalizowanych na terenie obiektów położonych przy ul. Olimpijskiej 5 i 1 pojemnika zlokalizowanego przy ul. Kazimierza Górskiego 10 – 5 razy w okresie obowiązywania umowy jedynie na wezwanie telefonicznie przedstawiciela Zamawiającego; planowana ilość usługi w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 15, przy czym 1 (jedna) usługa oznacza odbiór i wywóz odpadów z 1 (jednego) pojemnika; 6) w przypadku 1 pojemnika przeznaczonego na odpady mieszane o pojemności ok. 770 L zlokalizowanego na terenie Ośrodka Hipoterapii przy ul. Spółdzielczej 4 - 1 raz w tygodniu, chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, a w razie potrzeby dodatkowo na wezwanie telefoniczne przedstawiciela Zamawiającego; przewidywana ilość wezwań telefonicznych w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 10; 7) w przypadku zbiorników (dotyczy ścieków) zlokalizowanych na terenie obiektu sportowego przy ul. Nauczycielskiej 9 - jedynie na wezwanie telefonicznie przedstawiciela Zamawiającego według faktycznych potrzeb; przewidywana ilość wezwań telefonicznych wynosi 20; planuje się odbiór 140 m3 nieczystości ciekłych; Zamawiający będzie dokonywał płatności za faktyczną ilość odebranych i unieszkodliwionych m3 nieczystości ciekłych; 8) w przypadku zbiorników (dotyczy ścieków) zlokalizowanych na terenie Ośrodka Hipoterapii przy ul. Spółdzielczej 4 - jedynie na wezwanie telefonicznie przedstawiciela Zamawiającego według faktycznych potrzeb (średnio trzy razy w miesiącu), przewidywana ilość wezwań telefonicznych wynosi 36; planuje się odbiór 430 m3 nieczystości ciekłych; Zamawiający będzie dokonywał płatność za faktyczną ilość odebranych i unieszkodliwionych m3 nieczystości ciekłych. 9) w przypadku worków przeznaczonych na odpady zielone o pojemności 120 l zlokalizowanych na terenie przystani jachtowej Mariny Gdynia - jedynie na wezwanie telefonicznie przedstawiciela Zamawiającego według faktycznych potrzeb; przewidywana ilość worków w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 100 szt. 7. W razie zmiany potrzeb Zamawiającego możliwe są odstępstwa od częstotliwości i harmonogramów świadczenia usług wskazanych w ust. 6, z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest w ramach świadczonej usługi do uprzątnięcia odpadów pozostałych podczas ładowania, bądź powstałych w wyniku opóźnionego wywozu, oraz odstawienia opróżnionego pojemnika/kontenera na miejsce lokalizacji. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 13. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców również za usterki gwarancyjne. 14. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać łącznie wszystkie poniższe warunki: 1) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz ust. 5 pkt. 1 Ustawy, 2) spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia przedmiotowego zamówienia, Wykonawca musi wykazać się posiadaniem: a) aktualnego wymaganego prawem zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Miasta Gdyni wydanego zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.), b) aktualnego wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, dokonanym zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz.701 z późn. zm), w zakresie transportu odpadów, c) aktualnego wymaganego prawem zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Miasta Gdynia wydanego zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udział w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach