Przetargi.pl
Odbiór i wywóz odpadów komunalnych powstających w SPZZOZ w Wyszkowie ZP-50/2009

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 7437600 , fax. 029 7437605
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
    ul. Komisji Edukacji Narodowej 1 1
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 7437600, fax. 029 7437605
    REGON: 00030872600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i wywóz odpadów komunalnych powstających w SPZZOZ w Wyszkowie ZP-50/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i wywóz: - odpadów komunalnych kod: 200301- 1560m3/ w skali 12 miesięcy zbieranych w kontenerach o pojemności: 7 m? i 10 m?- kontenery zapewnia SPZZOZ w Wyszkowie. - szkła kod: 150107 - 2400 kg/ w skali 12 miesięcy - opakowań z tworzyw sztucznych kod: 150102- 1800 kg/ w skali 12 miesięcy - opakowań z papieru i tektury kod 150101- 2400 kg/ w skali 12 miesięcy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojemniki do magazynowania szkła i opakowań z plastiku. 2. Wykonawca gwarantuje wykonanie usługi z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów w tym zakresie. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość powstania mniejszej ilości odpadów niż wymienionych powyżej, z czego dostawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 4. Warunki odbioru odpadów komunalnych od SPZZOZ w Wyszkowie. a) odbiór odpadów dokonywany będzie transportem Wykonawcy z miejsca ich składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Załadunek na środek transportu realizuje Wykonawca. Wykonawca usunie własnym staraniem i na własny koszt wszelkie zanieczyszczenia terenu powstałe w trakcie załadunku i transportu odpadów. b) odpady odbierane będą w terminach do sześciu godzin od telefonicznego zamówienia złożonego przez Zamawiającego. c) dowodem odbioru odpadów przez Wykonawcę jest karta przekazania odpadów. d) Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania telefonicznie reklamacji dotyczących świadczonych usług i niezwłocznego usuwania zgłoszonych przez Zamawiającego usterek i nieprawidłowości. e) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność materialną za powierzone mienie SPZZOZ w Wyszkowie (kontenery) oraz pełną odpowiedzialność prawną i cywilną za wszelkie szkody, wyrządzone zarówno Zamawiającemu jak i osobom trzecim, w związku z realizacją zamówienia. f) Wykonawca zobowiązany
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901212003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy -Prawo zamówień publicznych; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Spełniają wymogi określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: - dokument potwierdzający rejestr firmy z określeniem zakresu działania; - zezwolenia na prowadzenie działalności objętej zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Brak obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawca potwierdzi własnym oświadczeniem załączonym do oferty. - kopia decyzji na gospodarowanie odpadami lub umowę współpracy podpisaną w tym zakresie Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 pzp: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. c) kopia decyzji na gospodarowanie poszczególnymi odpadami wymienionymi w rozdziale 3 pkt. 1 i-lub umowę współpracy podpisaną w tym zakresie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1a składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wynikające z SIWZ 1. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1), 2. Podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 oraz z art. 44, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych(załącznik nr 2), 3. Podpisany formularz umowy (załącznik nr 3)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wyszkow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach