Przetargi.pl
Obsługa selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych na terenie gminy Siennica

Gmina Siennica ogłasza przetarg

  • Adres: 05-332 Siennica, ul. Kołbielska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7572020 , fax. 025 7572095
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica
    ul. Kołbielska 1 1
    05-332 Siennica, woj. mazowieckie
    tel. 025 7572020, fax. 025 7572095
    REGON: 00055124300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugsiennica.bip.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych na terenie gminy Siennica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem przetargu będzie wykonywanie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2013 r. poniższych usług: 1.1. Obsługa selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych w 40 miejscowościach gminy Siennica (ilość mieszkańców gminy wynosi około 7150, ilość podpisanych umów na odbiór odpadów około 2100), placówek oświatowych (około 10), sklepów (około 38), zakładów pracy (około 3) i działek rekreacyjnych (około 100), polegającej na odbiorze odpadów bezpośrednio z nieruchomości. 1.2. Wywóz z indywidualnych nieruchomości odpadów bytowych ( zmieszanych), w tym żużli, popiołów paleniskowych i pyłów z kotłów, gromadzonych w czarnych workach do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi przepisami,w okresie: styczeń, luty, marzec kwiecień, maj- co najmniej 1 raz w miesiącu, natomiast w miesiącu czerwcu - co najmniej 2 razy w miesiącu. 1.3. Wywóz odpadów bytowych ( zmieszanych) z Domów Nauczyciela w Siennicy oraz bloków mieszkalnych Spółdzielczego Zakładu Usług Technicznych SKROPOL w Siennicy i Żakowie oraz z Urzędu Gminy w Siennicy w kontenerach własnych wykonawcy, co najmniej 2 razy w miesiącu. 1.4. Wywóz odpadów z cmentarza komunalnego i z Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zbieranych w kontenerach typu KP-7 będących w posiadaniu Urzędu Gminy w Siennicy co najmniej 1 raz w miesiącu ( na zgłoszenie Zleceniodawcy). 1.5. Wywóz odpadów zebranych w sposób selektywny (z indywidualnych nieruchomości oraz bloków mieszkalnych), gromadzonych w kolorowych workach z nadrukiem określającym rodzaj zbieranego odpadu, odpowiednio dla: a) szkło - worek zielony; b) złom - worek czerwony; c) tworzywa sztuczne, folia kiszonkowa, sznurek rolniczy propylenowy - worek żółty; d) papier, makulatura i szmaty - worek niebieski. co najmniej 1 raz w miesiącu 1.6. Wymaga się aby w gminnych placówkach oświatowych tj.: P.S.P. w Grzebowilku, P.S.P. w Siennicy, P.S.P. w Żakowie, P.S.P. w Starogrodzie, Zespół Szkół im. H. I K. Gnoińskich w Siennicy oraz w Gminnym Przedszkolu w Siennicy Wykonawca umieścił po 3 szt. estetycznych pojemników z tworzyw sztucznych lub metalu do selektywnej zbiórki odpadów odpowiednio oznakowanych do 3 kategorii odpadów (papier, szkło, tworzywa sztuczne) odbieranych co najmniej 1 raz w miesiącu oraz pojemników do zbiórki odpadów bytowych zmieszanych odbieranych styczeń, luty, marzec kwiecień, maj- co najmniej 1 raz w miesiącu, natomiast w miesiącu czerwcu, - co najmniej 2 razy w miesiącu. Wyklucza się zawężanie asortymentu segregowanych odpadów. 1.7. Wywóz co najmniej 1 raz w okresie obowiazywania umowy wielkogabarytowych odpadów komunalnych tj.: starych mebli, wersalek itp., zużytych opon oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. 2. Wszystkie odpady zagospodarowane zostaną przez Wykonawcę we własnym zakresie tzn. przekazywane będą zakładom prowadzącym działalność w zakresie wykorzystywania bądź unieszkodliwiania odpadów - papir, szkło, złom tworzywa sztuczne, odpady bytowe i inne - zgodnie z przepisami ochrony środowiska, a w szczególności: - ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. Z 2012, poz 391.) - ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. z 2007r, Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) 3. Komplety worków na odpady bytowe ( zmieszane) oraz odpady zbierane selektywnie Wykonawca dostarcza bezpłatnie mieszkańcom gminy we własnym zakresie w ilości: 1 worek na odpady odebrany- 1 zostawiony. Pozostawione worki muszą być przeznaczone na ten sam rodzaj odpadów co worki odebrane. Dopuszcza się odbiór odpadów w innych workach tylko od tych gospodarstw, które wystawiły odpady w workach dostarczonych przez Wykonawcę 3.1 Wykonawca dostarcza bezpłatnie do Urzędu Gminy w Siennicy worki w ilości 300 kompletów miesięcznie, z czego 50 kompletów musi być przygotowane w formie zwiniętego pakietu zawierającego 2 worki na odpady bytowe oraz po jednym worku na odpady segregowane. Worki muszą być dostarczone najpóźniej w terminie pierwszej zbiórki odpadów w danym miesiącu. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zaopatrzenia nieruchomości w kalendarze z harmonogramem zbiórki odpadów w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy ( harmonogram zbiórki odpadów przygotowany przez Wykonawcę powinien być zatwierdzony przez Zamawiającego). 5. Zgodnie z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391) Wykonawca zobowiązany jest do składania kwartalnych sprawozdań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości do końca miesiąca następującego po każdym kwartale. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: -ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z póżn zm.) - ustawie z dnia 13 września 1996 r.o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U.2012, poz 391) oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Siennica
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901212003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2000 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugsiennica.bip.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach