Przetargi.pl
ODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH NA RZECZ JW. NR 4352 GIŻYCKO

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2013-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 24wog.zam@wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH NA RZECZ JW. NR 4352 GIŻYCKO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z gospodarką odpadami o kodzie 20 01 08 wg. Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206 z 2001 r.), kategorii 3. Usługa obejmuje odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych: 1) Ze stołówki w bud. nr 16 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska. 2) z Przedszkola Wojskowego Nr 145 w Bemowie Piskim, ul. Przedszkolaków 193, 12-230 Biała Piska; 3) ze stołówki nr 5 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 21, 11-500 Giżycko; 4) ze stołówki nr 35 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko; 5) ze stołówki nr 12 i 136 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 ul. Wojska Polskiego 23, 12-250 Orzysz; 6) ze stołówki nr 4 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4808 ul. Partyzantów 33, 19-500 Gołdap. Pozycja 1,2 - 36 000 kg/ rok x 2 lata = 72 000 kg Pozycja 3,4 - 10 000 kg/ rok x 2 lata = 20 000 kg Pozycja 5 - 20 000 kg/ rok x 2 lata = 40 000 kg Pozycja 6 - 9 500 kg/ rok x 2 lata = 19 000 kg Podane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi i mogą ulegać zmianom. 1) Odbiór odpadów odbywać się będzie środkiem transportu wykonawcy i na jego koszt co najmniej raz w tygodniu (od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 - 15.00), 2) W przypadku wytworzonych odpadów pokonsumpcyjnych powyżej 800 kg w tygodniu, odbiór realizowany będzie dwa razy w tygodniu lub częściej wg. potrzeb. W takim wypadku o konieczności odbioru odpadów Zamawiający zostanie powiadomiony telefonicznie. 3) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na czas obowiązywania umowy niezbędną ilość pojemników hermetycznie zamykanych, dostosowanych do przechowywania i transportu odpadów (pojemniki mobilne). Wykonawca będzie przeprowadzał dezynfekcję pojemników we własnym zakresie oraz dbał o czystość i porządek w magazynie na odpady. Pojemniki muszą zostać przeznaczone do przewozu określonego produktu w zakresie niezbędnym do uniknięcia zakażeń wzajemnych. Wykonawca po odbiorze pojemnika z odpadami pokonsumpcyjnymi pozostawi nowy (czysty/zdezynfekowany) pojemnik celem dalszego gromadzenia odpadów. Pojemność i ilość pojemników ma zapewnić Zamawiającemu swobodne gromadzenie odpadów pokonsumpcyjnych do dnia ponownego odbioru odpadów. 4) Wykonawca może dostarczyć w miejsce odbioru odpadów nieodpłatnie kontenery chłodnicze na odpady (konstrukcja kontenera musi zapewnić szczelność trwale nieprzepuszczającą cieczy i gazów, obcych zapachów, komora wewnętrzna ma umożliwić łatwość do mycia i dezynfekcji, kontener musi być szczelnie zamykany od zewnątrz, bez możliwości dostępu osób trzecich oraz musi zapewnić temperaturę wnętrza do +40 C), koszt kontenera, jego podłączenia i zużycia energii przez kontener pokrywa Wykonawca. 5) Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku, który styka się z produktami ubocznymi pochodzenia zwierzęcego lub produktami przetworzonymi, muszą: a) zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu; b) być utrzymywane w czystości; c) być czyste i suche przed użyciem. 6) Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia - kart przekazania odpadów na podstawie wystawionego dokumentu handlowego przy przewozie ubocznych produktów zwierzęcych, zgodnie z przepisami w tej materii (przekazanie odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów wystawionej w odpowiedniej ilości egz. wytwórca, transportujący, przyjmujący odpad do odzysku lub unieszkodliwienia - 1 egzemplarz należy przekazać wraz z fakturą). 7) Dokładna ilość odbieranych odpadów pokonsumpcyjnych zostanie każdorazowo określona w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia. 8) Wykonawca zobowiązuje się postępować z odpadami w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami tj.: - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. nr 185, poz.1243 z późn. zm.); - Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego). 9) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 10) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 11) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium - post. nr 1/2013 Utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych. 5. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl, http://www.army.mil.pl,http://www.bip.mon.gov.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach