Przetargi.pl
Odbiór i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Staszica 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8433201, 8433103, 8433397 , fax. 015 8433201, 8433397
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4 4
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, fax. 015 8433201, 8433397
    REGON: 00031256700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.-stw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w ramach zadań: Zadanie nr 1 Odpady zawierające rtęć. Zadanie nr 2 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne oraz tonery i tusze. Zadanie nr 3 Odpady z działalności transportowej. Zadanie nr 4 Zużyte opony. zadanie nr 5 Odpady z działalności eksploatacyjno-remontowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: -przedstawią ofertę sporządzoną według warunków określonych w SIWZ -przedstawią wypełnioną -Specyfikację cenową -spełniają wymogi, jak w ogłoszeniu o postępowaniu tj.: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.Ustaw z 2007 roku nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i 2 w/w ustawy, c)zaakceptują termin płatności min. 45 dni, d)zapewnią okres niezmienności cen oferowanego asortymentu przez okres min. 12 miesięcy, e)posiadają koncesje lub zezwolenia lub licencje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania ,odzysku, unieszkodliwiania odpadów wydane przez marszałka województwa lub starostę właściwe ze względu na miejsce wytwarzania odpadów f)akceptują warunki umowy, załączonej do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożą: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty. 2.Wypełnioną specyfikację cenową, zgodnie z Rozdz. II SIWZ 3.Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganie wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. ) i na ich potwierdzenie przedstawią dokumenty wymienione w punktach: 2.4, 2.5, 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem. Dokument w /w winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej Wykonawca winien dołączyć kserokopię umowy spółki. 5.Kopie koncesji , zezwoleń lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, odzysku, unieszkodliwiania odpadów, transportu odpadów w/w wydane przez marszałka województwa lub starostę ,właściwe ze względu na miejsce wytwarzania odpadów, zgodnie z zobowiązującą ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz.U. z 2007 roku Nr 39 , poz. 251 z późn. zmianami) Dla odpadów, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 grudnia 2003 r. w sprawie rodzajów odpadów, których zbieranie lub transport nie wymagają zezwolenia na prowadzenie działalności (Dz. Ustaw z 2004 roku Nr 16, poz. 154 z późn. zmianami) Wykonawca , który nie posiada koncesji ,zezwolenia lub licencji na składowanie i utylizację odpadów, wskaże w ofercie Firmę, która zobowiąże się do utylizacji tych odpadów. Do oferty przetargowej w w/w przypadku należy dołączyć stosowne oświadczenie takiej Firmy lub kopię umowy współpracy oraz kopię koncesji ,zezwolenia lub licencji na składowanie i utylizację tych odpadów. Wykonawca winien wskazać miejsce utylizacji odpadów wraz ze stosownym zezwoleniem.W przypadku braku takiego zezwolenia - oferta będzie odrzucona . 6. Zestawienie cen jednostkowych opakowań dla poszczególnych grup odpadów , zgodnie z Rozdz. II Opisu przedmiotu zamówienia 7. Nazwiska, imiona oraz stanowiska osób uprawnionych do podpisania ofert oraz podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy 8. Wykaz odbiorców, dla których zrealizowane były( lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są realizowane) podobne asortymentowo usługi o wartości porównywalnej z wartością niniejszego zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania ( 30 październik 2006r - 30 październik 2009r ) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług 10. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, o których mowa w pkt 9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach