Przetargi.pl
„Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK-u z terenu gminy Kotlin”

Gmina Kotlin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-220 Kotlin, Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 405 481, , fax. 627 405 481
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotlin
    Powstańców Wielkopolskich 3
    63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 405 481, , fax. 627 405 481
    REGON: 25085540000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK-u z terenu gminy Kotlin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług, polegających na odbiorze, transporcie odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK-u, z terenu gminy Kotlin w rozumieniu ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 ze zm.) zgodnie z przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kotlin a także innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego i miejscowego. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów ulegających biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Zakładu Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie – Wielkopolskie Centrum Recyklingu Witaszyczki 1A, 63-200 Jarocin, z którym Gmina Kotlin ma zawartą umowę na zagospodarowanie odpadów. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), w przypadku Gminy Kotlin do Zakładu Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie – Wielkopolskie Centrum Recyklingu Witaszyczki 1A, 63-200 Jarocin, z którym Gmina Kotlin ma zawartą umowę na zagospodarowanie odpadów. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór następujących odpadów komunalnych z podziałem na: • niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, • odpady komunalne zbierane selektywnie z podziałem na: a) papier i tektura, b) metale i tworzywa sztuczne, c) szkło kolorowe, d) szkło bezbarwne, e) odpady ulegające biodegradacji – zielone i kuchenne, f) zmieszane odpady z budowy remontów i demontażu, g) odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, h) odpady wielkogabarytowe, i) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, j) urządzenia zawierające freon, k) przeterminowane leki, l) zużyte opony samochodowe, m) szkło płaskie, n) opakowania z metali, metale o) lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, p) opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone, q) baterie i akumulatory, r) odpady wytworzone podczas iniekcji domowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ, jak również projekt umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 12 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bp o/Jarocin 80 1020 2212 0000 5502 0027 8580 z adnotacją „Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK-u z terenu gminy Kotlin” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód wpłaty wadium. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał gwarancji lub poświadczenia. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt. 11.3. lit. b-e powyżej należy załączyć w taki sposób, aby można go odesłać po wyborze najkorzystniejszej oferty (np. złożyć wraz z ofertą w koszulce lub kopercie). 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z niniejszego postępowania, jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w rozdziale 11 niniejszej SIWZ lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej objętej niniejszym postępowaniem. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada: a) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) co najmniej w zakresie transportu odpadów: niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, papier i tektura, metale i tworzywa sztuczne, szkło kolorowe, szkło bezbarwne, odpady ulegające biodegradacji – zielone i kuchenne, zmieszane odpady z budowy remontów i demontażu, odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, odpady wielkogabarytowe, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne,urządzenia zawierające freon, przeterminowane leki, zużyte opony samochodowe, szkło płaskie, opakowania z metali, metale, lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone, baterie i akumulatory, odpady wytworzone podczas iniekcji domowych. b) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. (Dz. U. z 2020 r., poz.1439 ) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwy organ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Dowód wniesienia wadium, 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy – załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach