Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie miasta i gminy Ośno Lubuskie

Gmina Ośno Lubuskie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-220 Ośno Lubuskie, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7571330 , fax. 095 7575080
  • Data zamieszczenia: 2015-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ośno Lubuskie
    ul. Rynek 1 1
    69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7571330, fax. 095 7575080
    REGON: 21096685200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie miasta i gminy Ośno Lubuskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i transporcie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie miasta i gminy Ośno Lubuskie wraz z wyposażeniem tych nieruchomości w pojemniki do zbiórki odpadów (wg specyfiki rodzajowej zawartej w pkt. 3.7. i 3.8. SIWZ). Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych będzie się odbywał od 1 lutego 2015r., natomiast odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych będzie się odbywał od 1 kwietnia 2015 r. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i transport: 1.1. Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach, pojemnikach lub kontenerach usytuowanych przy nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych. 1.2. Segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny) podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Papier i tektura ( kod 20 01 01, 15 01 01), b) Szkło ( kod 20 01 02, 15 01 07), c) Tworzywa sztuczne ( kody 20 01 39, 15 01 02), Opakowania wielomateriałowe ( kod 15 01 05), Metal ( kod 20 01 40, 15 01 04) d) Odpadów z ogrodów i parków - zielonych biodegradowalnych o kodzie 20 02 01, inne odpady nieulegające biodegradacji (w tym z cmentarzy) o kodzie 20 02 03 e) Odpadów kuchennych ulegających biodegradacji - kod 20 01 08, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach usytuowanych przy nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych. 2. Podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania wszystkich odebranych odpadów komunalnych, do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu centralnego zgodnie z uchwałą Nr XXX 281 12 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 10 września 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubuskiego na lata 2012-2017 z perspektywą do 2020r. (Dz.Urz. Woj. Lubuskiego z dnia 17 października 2012r. - Nr 2012.1835 z późn.zm.), tj. aktualnie do Celowego Związku Gmin CZG-12 Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Długoszynie. 3. W zakres zamówienia wchodzi także porządkowanie terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia wynikającego z przepełnienia pojemnika lub kontenera. 4. Szacowana ilość odpadów komunalnych zbieranych w sposób nieselektywny wytwarzana na terenie nieruchomości niezamieszkałych w ciągu jednego roku (dane za okres od 01.07.2013r. do 30.06.2014r., na podstawie sprawozdań kwartalnych uzyskanych od podmiotów zajmujących się odbiorem odpadów komunalnych z ternu Gminy Ośno Lubuskie) wynosi ok. 460 Mg. 5. Szacowana ilość odpadów komunalnych zbieranych w sposób nieselektywny wytwarzana na terenie nieruchomości zamieszkałych w ciągu jednego roku (dane za okres od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., na podstawie kart przekazania odpadów uzyskanych od podmiotu świadczącego usługę odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych terenu Gminy Ośno Lubuskie wynosi ok. 1 110 Mg. 6. Szacowana ilość odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny wytwarzana na terenie nieruchomości zamieszkałych w ciągu jednego roku (dane za okres od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., na podstawie kart przekazania odpadów uzyskanych od podmiotu świadczącego usługę odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych terenu Gminy Ośno Lubuskie dla poszczególnych frakcji odpadów przedstawia się następująco: a) odpady biodegradowalne - ok. 142 MG b) tworzywa sztuczne - ok. 37 MG c) papier - ok. 21 MG d) szkło - ok. 47 MG 7. W zakresie nieruchomości zamieszkałych odpady odbierane z terenu miasta i gminy będą gromadzone w następujących typach pojemników bądź urządzeń (dostarczonych przez Wykonawcę): 7.1. pojemniki o pojemności 120/240 l w zależności od wielkości gospodarstwa domowego do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych w zabudowie jednorodzinnej miejskiej i wiejskiej; 7.2. pojemniki o pojemności 240/1100 l do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych w zabudowie wielolokalowej w zabudowie miejskiej i wiejskiej; 7.3. pojemniki o pojemności 80 l w kolorze brązowym do zbiórki odpadów komunalnych biodegradowalnych w zabudowie jednorodzinnej (dopuszcza się zastosowanie pojemników 120l w kolorze czarnym lub zielonym pod warunkiem oznaczenia pojemnika np. za pomocą naklejki); 7.4. pojemniki bądź urządzenia o pojemności dostosowanej do ilości wytwarzanych odpadów, przeznaczone do zbiórki odpadów komunalnych biodegradowalnych w zabudowie wielolokalowej; 7.5. worki HDPE o pojemności 120 l do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych na terenie gminy dla następujących frakcji odpadów: papier, szkło, tworzywa sztuczne (i metale oraz opakowania wielomateriałowe), odpady zielone, oznakowanych odpowiednio kolorem - niebieskim, zielonym, żółtym i czarnym. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego uzupełniania, po każdorazowym odbiorze worków do selektywnej zbiórki odpadów, poprzez pozostawianie na terenie nieruchomości nowych (nieużywanych), pustych worków w liczbie odpowiadającej ilości worków odebranych, jednakże każdorazowo minimum jeden komplet, na który składają się: worek koloru niebieskiego, zielonego, żółtego oraz w okresie od kwietnia do listopada (włącznie) również worek koloru czarnego. Wykonawca będzie zobowiązany także do bieżącego wydawania Zamawiającemu pakietów worków do selektywnej zbiórki odpadów (do siedziby Zamawiającego), zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez pracownika Zamawiającego (telefon, faks, e-mail). Dostarczone worki będą wydawane mieszkańcom, w sytuacji, gdy ilość worków dostarczonych przez Wykonawcę będzie niewystarczająca. Szacuje się, iż comiesięczne zapotrzebowanie worków dostarczanych do siedziby Zamawiającego wynosi: worki koloru niebieskiego i zielonego - po 100 szt., worek koloru żółtego - 200 szt., worek koloru czarnego (w okresie od kwietnia do listopada włącznie) - 100 szt. Koszt uzupełnienia nieruchomości w worki oraz zaopatrzenia Zamawiającego ponosi Wykonawca. 7.6. W przypadku zabudowy kilkurodzinnej, dopuszcza się zastąpienie selektywnej zbiórki w systemie workowym na oznakowane zestawy urządzeń do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o pojemności dostosowanej do potrzeb danej nieruchomości - jednakże wyłącznie po uzgodnieniu z Zamawiającym. 7.7. W przypadku budynków wielolokalowych wskazanych przez Zamawiającego (dane adresowe wskazano w załączniku nr 4) wykonawca zapewni urządzenia do selektywnej zbiórki odpadów np. typu igloo - z wlotem do pojemnika uniemożliwiającym włożenie tam pełnego worka (w dyspozycji Zamawiającego znajduje się 7 zestawów typu igloo - zestaw zawiera pojemniki - niebieski, biało-zielony, żółty). 8. W zakresie nieruchomości niezamieszkałych odpady odbierane z terenu miasta i gminy będą gromadzone w następujących typach pojemników (dostarczonych przez Wykonawcę): 8.1. pojemniki o pojemności 60 l, 80 l, 120 l, 240 l, 1100 l, zgodnie z zadeklarowaną przez podmiot pojemnością pojemnika do gromadzenia odpadów komunalnych. Wykonawca, ze względu na fakt odbioru odpadów komunalnych zebranych w sposób nieselektywny z terenów wiejskich co 2 tygodnie, zapewni pojemniki podwójnej pojemności niż to wynika z przelicznika zastosowanego w regulaminie utrzymania czystości i porządku (nieruchomości niezamieszkałe). 8.2. kontener 16000 l do gromadzenia odpadów komunalnych (w ilości 1 szt. zlokalizowany na cmentarzu komunalnym w Ośnie Lubuskim); 8.3. pojemniki o pojemności 80 l w kolorze brązowym do zbiórki odpadów komunalnych biodegradowalnych (dopuszcza się zastosowanie pojemników 120l w kolorze czarnym lub zielonym pod warunkiem oznaczenia pojemnika np. za pomocą naklejki); 8.4. worki z folii HDPE 120 l do selektywnej zbiórki odpadów (oznakowanie zgodnie z informacją zawartą w pkt. 3.7.5. SIWZ) w nieruchomościach niezamieszkałych, które zostaną wyposażone w urządzenia do zbierania odpadów komunalnych, których łączna pojemność nie przekracza 1100 l; 8.5. urządzenia przystosowane do segregacji odpadów komunalnych w nieruchomościach niezamieszkałych, które zostaną wyposażone w urządzenia bądź urządzenie do zbierania odpadów komunalnych o łącznej pojemności wynoszącej od 1100 l (o pojemności dostosowanej do potrzeb danej nieruchomości). 9. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć nieruchomości zamieszkałe w urządzenia do gromadzenia odpadów w terminie do 31.01.2015 r. a nieruchomości niezamieszkałe w terminie do 31.03.2015 r. (zarówno w zakresie selektywnej jak i nieselektywnej zbiórki odpadów). Kolejne komplety worków wykonawca dostarczy w dniu odbioru odpadów selektywnie zbieranych zgodnie z ustalonym harmonogramem, z uwzględnieniem informacji zawartych w pkt. 3.7.5. SIWZ. 10. Wykonawca ma obowiązek odbierać z nieruchomości niezamieszkałych odpady spełniające definicję odpadów komunalnych według ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). Odpady zbierane w sposób nieselektywny - w ilościach wynikających z wielkości zadeklarowanych pojemników; odpady zbierane w sposób selektywny - w ilościach zbliżonych do powstających w gospodarstwach domowych. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość podstawienia pojemników wspólnych dla nieruchomości zamieszkałych np. przyległych, po uzyskaniu zgody wszystkich współwłaścicieli danej nieruchomości, z uwzględnieniem wymaganego przelicznika w stosunku do 1 osoby, zawartego w regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, ze względu na fakt odbioru odpadów zmieszanych z terenów wiejskich co 2 tygodnie, zapewni pojemniki podwójnej pojemności niż to wynika z przelicznika zastosowanego w regulaminie utrzymania czystości i porządku (nieruchomości zamieszkałe). 12. Liczbę pojemników oraz liczbę worków oraz pozostałych urządzeń przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów (w porozumieniu z Zamawiającym) ustali Wykonawca na podstawie wykazu gospodarstw indywidualnych, o których mowa w pkt. 3.14 i 3.15. 13. Odpady będą zbierane od ok. 5375 mieszkańców z ok. 2132 gospodarstw domowych. Szczegółowy wykaz gospodarstw indywidualnych oraz budynków zamieszkania zbiorowego określa załącznik nr 3 do SIWZ. Zaktualizowany wykaz Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej na pięć dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi. Szacowany wskaźnik wytwarzania odpadów (wszystkich frakcji łącznie) wynosi 252,5 kg rocznie na 1 mieszkańca. 14. Szczegółowy wykaz danych adresowych nieruchomości zamieszkałych zawierających dane o deklarowaniu bądź nie zbiórki selektywnej zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 15. Na dzień przygotowania SIWZ brak pełnych danych w zakresie nieruchomości niezamieszkałych. Szacuje się, że od 1 kwietnia 2015 r. usługą odbioru i transportu odpadów komunalnych będzie objętych ok. 170 punktów (nieruchomości niezamieszkałych), z czego ok. 80% podmiotów zlokalizowanych jest na terenie miasta Ośno Lubuskie, ok. 20 % na terenie wiejskim gminy. Wykaz danych adresowych nieruchomości niezamieszkałych załączony do SIWZ ma charakter jedynie poglądowy (brak deklaracji). 16. Szczegółowy wykaz nieruchomości niezamieszkałych, na których są wytwarzane odpady komunalne, sporządzony w oparciu o złożone deklaracje z uwzględnieniem informacji o segregujących i niesegregujących odpady, Zamawiający przekaże Wykonawcy w miesiącu marcu 2015 r. 17. Zbiórką zostanie objęty teren całego miasta i gminy - mapka poglądowa z wykazem miejscowości stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 18. W celu realizacji przedmiotu umowy wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór odpadów gromadzonych w typach pojemników, o których mowa w pkt. 3.7 oraz 3.8 SIWZ. 19. Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramami stanowiącymi załączniki do umowy z wykonawcą z częstotliwością określoną w regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie - załącznik nr 2 do SIWZ. Za przygotowanie harmonogramów wywozu odpowiada Wykonawca. Wywozy mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-20.00. Jeśli zaplanowany w harmonogramie dzień wywozu wypada w święto (dzień ustawowo wolny od pracy) Wykonawca wykona usługę następnego dnia roboczego. 20. Odpady zmieszane gromadzone będą w pojemnikach dowolnego koloru ale wyraźnie oznakowanych, że są przeznaczone do gromadzenia odpadów zmieszanych. 21. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 22. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. W przypadku braku możliwości naprawy pojemnika lub jego kradzieży, Wykonawca udostępni nowy pojemnik (bez uszkodzeń i wad) w terminie pięciu dni roboczych od zgłoszenia. Wykonawca powinien być ubezpieczony na taką ewentualność. 23. Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych, w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Dokumentację wraz z wykazem właścicieli nieprawidłowo segregujących odpady przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy. 24. Szacuje się, iż w trakcie realizacji umowy z Wykonawcą, Zamawiający dokona ok. 30 zgłoszeń wywozu odpadów komunalnych zgromadzonych w kontenerze o pojemności 16000 l, zlokalizowanym na cmentarzu komunalnym w Ośnie Lubuskim. 25. Wykonawca zobowiązany jest do: 25.1. Terminowego zbierania i wywożenia odpadów. 25.2. Przekazywania odpadów do uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie składowania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych tj. aktualnie do Celowego Związku Gmin CZG-12 Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Długoszynie. 25.3. Ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów (ZUOK Długoszyn) do składowania, unieszkodliwiania lub odzysku i recyklingu. 25.4. Uzyskania u uprawnionego przedsiębiorcy (ZUOK Długoszyn) wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów potwierdzenia odbioru odpadów zebranych z terenu gminy Ośno Lubuskie na karcie przekazania odpadów oraz uzyskania dowodów ważenia w/w odpadów. 25.5. Niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach uniemożliwiających prawidłowe wykonanie usługi, w szczególności przypadki nieodebrania odpadów z nieruchomości (informację wraz z wyjaśnieniem każdorazowo należy wysłać na adres e-mail: ochrona_srodowiska@osno.pl). 25.6. Rozliczanie się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych dokumentów. 25.7. Utrzymania w należytym stanie sanitarnym i porządkowym narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy. 26. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 27. Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i transportu odpadów komunalnych. 28. Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia. 28.1. Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do umowy. 28.2. Raporty wagowe miesięczne. 28.3. Karty przekazania odpadów sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami - miesięczne. 28.4. Kwartalne sprawozdania, o których mowa w art.9 n ustawy o utrzymaniu i czystości w gminach, w terminach ustawowych. 29. W czasie realizacji zamówienia Wykonawca będzie posiłkował się następującymi dokumentami wg zestawienia poniżej: 29.1. wykaz obsługiwanych gospodarstw domowych na terenie miasta i gminy Ośno Lubuskie - zał. Nr 1 do umowy, 29.2. wykaz lokalizacji adresowych gospodarstw domowych z podziałem na segregujących i niesegregujących odpady - zał. Nr 2 do umowy; 29.3. harmonogramy odbioru odpadów komunalnych zmieszanych, biodegradowalnych, zielonych i pozostałych zbieranych selektywnie z podziałem na tereny miejskie i wiejskie - załączniki Nr od 3 do 6 do umowy (od 01.04.2015 r. w harmonogramie należy uwzględnić odbiór odpadów komunalnych także z terenu nieruchomości niezamieszkałych); 29.4. wykaz obsługiwanych nieruchomości niezamieszkałych (zostanie dostarczony wykonawcy w miesiącu marcu 2015 r.). 30. Zamawiający zastrzega sobie prawo kompleksowej i wyrywkowej kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. 31. Zamawiający ustala także, że gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim 42 8369 0008 0000 0589 2000 0010. 5. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie opisanej WADIUM, a jego kopia w ofercie. 10. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. 11. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Aspekty środowiskowe i społeczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugosnolubuski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach