Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem

Gmina Radomyśl nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-455 Radomyśl nad Sanem, ul. Rynek Duży
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 454 328 , fax. 158 454 302
  • Data zamieszczenia: 2020-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl nad Sanem
    ul. Rynek Duży 7
    37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie
    tel. 158 454 328, fax. 158 454 302
    REGON: 83040912300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. Na koniec października 2020 r. Gminę Radomyśl nad Sanem zamieszkiwało 7 395 osób co stanowiło ok. 1880 gospodarstw domowych, w tym 374 gospodarstw domowych zamieszkałych przez 1 osobę, przez 2 osoby - 481, 1025 gospodarstw domowych zamieszkałych przez 3 osoby i więcej. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych, tj, czynności określone w Tabeli nr 1 załącznika nr 1 do SIWZ – Formularz cenowy, zaś Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie odpady komunalne objęte przedmiotem zamówienia do ZAKŁADU MECHANICZNO-BIOLOGICZNEGO PRZETWARZANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W STALOWEJ WOLI. 3.2. W Gminie Radomyśl nad Sanem prowadzone będzie selektywne zbieranie odpadów komunalnych zgodnie z zapisami zawartymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. 3.5. Zagospodarowanie i odbieranie odpadów komunalnych powinno być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w szczególności z:  Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.),  Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439);  Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 z późn. zm.);  Ustawa z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (Dz. U. z 2020 r. poz. 284);  Ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (tekst jedn. Dz. U. 2019 r. poz. 1895 z późn. zm.);  Uchwałą nr III/51/18 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 17 grudnia 2018 r. zmieniająca Uchwałę Nr XXXI/552/17 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 5 stycznia 2017 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego 2022  Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122,);  Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167);  Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412);  Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2017 r. poz. 19);  Uchwałą Nr XIV/110/2020 Rady Gminy Radomyśl nad Sanem z dnia 20 marca 2020 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem;  Uchwałą Nr XIV/111//2020 Rady Gminy Radomyśl nad Sanem z dnia 20 marca 2020 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę a gospodarowanie odpadami komunalnymi. 3.6. Przedmiot zamówienia obejmuje: Odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych każdej ilości zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych. 3.7. Określa się następującą częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenów nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: 1) odpady zmieszane odbierane w okresie od kwietnia do października dwa razy w miesiącu, w okresie od listopada do marca jeden raz w miesiącu, 2) odpady zbierane selektywnie (papier, tektura, tworzywa sztuczne, szkło, metale, opakowania wielomateriałowe) odbierane jeden raz w miesiącu, 3) bioodpady stanowiące odpady komunalne odbierane od kwietnia do października - dwa razy w miesiącu, w pozostałych miesiącach tj. od listopada do marca jeden raz w miesiącu, 4) meble i odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony i odpady niebezpieczne wg ustalonego harmonogramu co najmniej raz w roku, nie więcej jednak niż 2 razy w roku. 3.8. Odbiór odpadów komunalnych oraz transport tych odpadów z terenów nieruchomości dopuszczalny jest od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1500 lub zgodnie z deklaracją przedstawioną w ofercie, z wyłączeniem dni świątecznych według harmonogramu określonego przez Wykonawcę. 3.9.1. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem 3.9.2. Zamawiający w terminie 7 dni akceptuje harmonogram odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem lub żąda jego poprawienia. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego. UWAGA: Do czasu uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu, o którym mowa w pkt 3.9.1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania częstotliwości odbioru odpadów komunalnych zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. 3.10. Odbiór odpadów komunalnych powstałych na terenach nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odbywać się będzie metodą tzw. wystawek. Odpady te w wyznaczonym dniu zbiórki, będą wystawione w miejscu dostępnym i nie stwarzającym zagrożenia dla pracowników Wykonawcy, przed wejściem na nieruchomość. 3.11. Wyposażenie nieruchomości w pojemnik(i) i worki na odpady komunalne w ilościach: - pojemniki o poj. 120 l – ok. 1950 szt. - pojemniki o poj. 240 l – ok. 70 szt. - pojemniki o poj. 1100 l – ok. 70 szt. - worki – w pierwszym miesiącu po 1 kpl. worków na gospodarstwo, w kolejnych miesiącach wymiennie za odebrane worki. Pojemniki trwale opatrzone chipami lub kodami paskowymi umożliwiającymi identyfikację pojemnika zapewnia Wykonawca. Chipy umieszczone trwale na pojemnikach powinny posiadać unikalny numer. System używany przez Wykonawcę powinien gwarantować automatyczną zbliżeniową identyfikacje danego pojemnika. Chip pozwala komputerowi lub innemu urządzeniu odczytującemu na identyfikację skanowanego obiektu. Nie posiada własnego źródła zasilania, sygnał emitowany jest jedynie poprzez użycie aktywnego skanera, który pobudza chip polem magnetycznym. Zamawiający wymaga aby chip posiadał następujące wymagania funkcjonalnie: - musi być związany trwale z pojemnikiem, - musi umożliwić odczytanie/zeskanowanie w celu jego identyfikacji poprzez system anteny. 3.12. Wykonawca zapewnia mycie i dezynfekcję pojemników na odpady komunalne za pomocą zintegrowanych z pojazdami wywożącymi odpady, urządzeń ciśnieniowych z zamkniętym obiegiem wody, uniemożliwiającym przedostawanie się odcieków do środowiska, z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym. Częstotliwość mycia i dezynfekcji pojemników 1 raz w miesiącach : maj, lipiec, sierpień, październik. 3.13. Na Wykonawcy ciąży obowiązek raportowania dokonanych czynności mycia opróżnionych pojemników obejmujący co najmniej: adres, numer identyfikacyjny pojemnika, czynność. 3.14. Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny będą gromadzone w pojemnikach lub workach wyłącznie do tego celu przeznaczonych, o ujednoliconych kolorach i pojemnościach. 1) Worki przewidziane do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: a) zielone przeznaczone na szkło (białe i kolorowe), b) żółte przeznaczone na metale i tworzywa sztuczne, c) niebieskie przeznaczone na papier, tekturę, d) brązowe z napisem „BIO” przeznaczone na odpady ulegające biodegradacji, e) czarne przeznaczone na odpady zmieszane. 2) Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: a) pojemniki na odpady o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, b) worki o pojemności 120 l. 3.15. Normy gromadzenia odpadów oraz minimalną pojemność pojemników dla nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne określa Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. 3.16. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie bądź zniszczenie pojemników z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. 3.17. Wykonawca odbierając odpady komunalne z pojemników nie spełniających wymagań określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem, powinien o każdym takim przypadku niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w ciągu siedmiu dni roboczych, poinformować Zamawiającego oraz ująć te dane w zbiorczym zestawieniu miesięcznym przekazywanym do Zamawiającego. 3.18. Wykonawca będzie zobowiązany, gdy zajdzie taka potrzeba, do odbierania dostawionych przy pojemnikach worków z odpadami komunalnymi zebranymi w sposób selektywny bądź nieselektywny oraz przedstawienia Zamawiającemu niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w ciągu siedmiu dni roboczych pisemnego sprawozdania z miejsc odbioru tego typu worków (adres i ilość oraz dokumentacja fotograficzna) potrzebnego do przeprowadzenia przez Zamawiającego kontroli ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości. Nieprawidłowości w segregowaniu odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości nie zwalniają Wykonawcy od odbierania wystawionych do odbioru odpadów. Zgodnie bowiem z art. 9f ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania ich jako zmieszane odpady komunalne i niezwłoczne powiadamiania o takim fakcie Zamawiającego. Uchylanie się od obowiązku powiadamiania Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy. 3.19. Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokumentami stanowiącymi SIWZ wraz z załącznikami. 3.20. Wykonawca będzie zobowiązany podczas każdorazowego odbioru odpadów komunalnych do elektronicznej identyfikacji pojemników posiadających chipy oraz ważenia w nich odbieranych odpadów w punktach ich odbioru, bieżącego elektronicznego przekazywania tych danych do Zamawiającego w sposób z nim uzgodniony, w terminie nie przekraczającym 5 dni roboczych. Powyższe ma na celu dokładne monitorowanie ilości i źródeł pochodzenia odpadów oraz wykazywania przez Zamawiającego osiągania poziomów odzysku odpadów komunalnych. Wymagane poziomy odzysku zostały wskazane w ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167). 3.21. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z: 1) Zakresem określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem, 3) Uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem. 3.22. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, zgodnych z zapisami art. 9n ust. 1-3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 3.23. Ponadto Wykonawca będzie miał obowiązek: 1) Informowania Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach dotyczących świadczonej usługi w zakresie odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi a także w zakresie nieprzestrzegania zapisów Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem w częściach dotyczących podmiotów gospodarczych świadczących usługi w zakresie gospodarki odpadami na terenie Gminy, 2) Przekazywania informacji pracownikom Referatu ds. Podatków i Opłat. 3) Na koniec miesiąca kalendarzowego przesyłania elektronicznego danych z systemu wagowego pojazdów, wraz z identyfikacją punktów ważenia na podstawie pozycjonowania satelitarnego (GPS). 3.24. Zamawiający wymaga, aby podczas realizacji usługi: a) pojazdy biorące udział w realizacji przedmiotu zamówienia były trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy, b) pojazdy były wyposażone w redundantny (podwójny) system monitoringu pozycjonowania satelitarnego GPS realizowanego przez dwóch niezależnych operatorów sieci komórkowych. System ma umożliwiać trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o trasie pracy pojazdów i miejscach ich postoju i miejscach wyładunku odpadów, c) pojazdy były wyposażone w czytniki chipów w celu zbierania informacji z chipów i/lub kodów kreskowych umieszczonych na workach i pojemnikach. Czytniki powinny posiadać możliwość eksportu informacji zebranych do bazy danych. Następnie zebrane dane zostaną przekazane Zamawiającemu. Dane przekazywane Zamawiającemu powinny być w formie pliku tekstowego jaki jest eksportowany z posiadanych przez Wykonawcę czytników. Zamawiający dopuszcza każdy format elektronicznego pliku tekstowego, Dopuszczalny jest każdy elektroniczny format pliku tekstowego, którym Wykonawca dysponuje, d) pojazdy były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się (wysypywaniem i rozwiewaniem) na zewnątrz odpadów oraz wyposażone w narzędzia/urządzenia służące do uprzątnięcia odpadów, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania, e) pojazdy były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, f) pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy emisji spalin minimum Euro 4; 3.25. Wymagane jest, aby podczas realizacji usługi teren bazy magazynowo-transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym oraz był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy magazynowo transportowej zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami. 3.26. Wykonawca ma obowiązek: 1) zapewnić aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w urządzenia monitorujące umożliwiające automatyczne zapisywanie w nieulotnej pamięci czasu pracy, przebytej drogi pojazdów i lokalizacji miejsc, w których dokonano odbioru odpadów za pomocą systemu pozycjonowania satelitarnego; 2) zapewnić pomiar masy zbieranych odpadów w miejscach ich odbioru w powiązaniu z systemem określonym w pkt 1, i w taki sposób aby zapewnić ich wiarygodność; 3) udostępnić Zamawiającemu aplikację umożliwiającą bezpośredni i bieżący podgląd danych określonych w pkt 1 i 2 w celu weryfikacji oraz archiwizacje danych w formie plików .xls (.pdf, .txt lub .docx) 3.27. Ofertę należy składać na wszystkie usługi zawarte w SIWZ, we wzorze umowy i formularzu cenowym. Wykonawca przed złożeniem oferty, jeżeli uzna to za konieczne, może zapoznać się z terenem, na którym będzie prowadzony odbiór odpadów. 3.28. Podstawę ustalenia wynagrodzenia za odbieranie odpadów komunalnych stanowi stawka za 1Mg odebranych odpadów komunalnych. 4. Wymagania zatrudnienia 4.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 4.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: - kierowcy pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów, - osoby dokonujące odbioru odpadów z nieruchomości, - osoby odpowiedzialne za sprawozdawczość związaną z odbiorem odpadów. 4.3. Wykonawca w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia przekaże Zamawiającemu listę osób, które będą wykonywały czynności w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby i przedstawienia Zamawiającemu zaktualizowanej listy. 4.4. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia (kopia umów o pracę, kopia listy obecności) a także oświadczenia tych osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 4.5. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca lub podwykonawca w terminie 5 dni roboczych będzie przedkładał Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia, dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 4.6. W przypadku nie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia Zamawiający przewiduje odpowiednie sankcje: a) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji o których mowa w pkt. 4.3, 4.4 i 4.5 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki, b) w przypadku skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do wykonywania czynności wynikających z realizacji zamówienia osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę Wykonawca zapłaci karę w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy stwierdzony przypadek, c) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca lub podwykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdą niezatrudnioną osobę poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, d) w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązków o których mowa w pkt. 4.3, 4.4 i 4.5 lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w wykazie, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczyć dodatkowo karę umowną jak za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - wpis do Rejestru działalności regulowanej, prowadzonego dla Gminy Radomyśl nad Sanem, w zakresie odbierania odpadów komunalnych, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; - wpis do Rejestru Bazy Danych Odpadowych (BDO), o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów i zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, warunek może być spełniony przez nich łącznie lub przez jednego z nich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 4) parafowany wzór umowy, 5) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 6) wykaz podwykonawców, na których zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy) 7) zobowiązanie innych podmiotów do oddania zasobów do dyspozycji Wykonawcy na okres wykonywania zamówienia (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach