Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Słońsk

Gmina Słońsk ogłasza przetarg

  • Adres: 66-436 Słońsk, Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (095) 7572274, , fax. (095) 7572268
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słońsk
    Sikorskiego 15
    66-436 Słońsk, woj. lubuskie
    tel. (095) 7572274, , fax. (095) 7572268
    REGON: 21096671100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slonsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Słońsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Słońsk, świadczona w okresie od dnia 01 października 2020r. do dnia 30 września 2021r. 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje systematyczny odbiór i transport następujących frakcji odpadów komunalnych: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (200301) gromadzonych w pojemnikach, b) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny w workach, obejmujących: – papier (150101, 200101), – szkło (150107, 200102), – tworzywa sztuczne (150102, 200139), metal (150104, 200140), opakowania wielomateriałowe (150105), – bioodpadów (200108, 200201), c) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, nie wymagających specjalnych pojemników do ich zbierania, obejmujących meble, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (20 01 36, 20 01 35) i inne odpady wielkogabarytowe (200307). 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie pojemników do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz dostarczenie worków do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca uzupełni worki do selektywnego zbierania odpadów poprzez pozostawienie przy wejściu na nieruchomość pustych worków w dniu odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, w ilości i rodzaju odpowiadającej liczbie i rodzajowi odebranych worków. W ofercie należy również przewidzieć dostarczanie pojemników i worków do nowo powstałych nieruchomości. Wykonawca wyposaży wskazane nieruchomości w niezbędną ilość i rodzaj pojemników oraz worków w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości ze szczegółowym określeniem rodzajów pojemników i worków, w które należy je wyposażyć. Aktualizacja w/w wykazu będzie następować raz na kwartał. 2. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych 1. Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych każdą zebraną ilość odpadów komunalnych z następującą częstotliwością: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne z nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej – co 2 tygodnie; b) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – ze wskazanych nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej i wskazanych nieruchomości niezamieszkałych, wyłącznie z terenu miejscowości Słońsk – co tydzień; c) segregowane odpady komunalne: – papier, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale (w workach) – co miesiąc; – bioodpady – co tydzień w okresie od 01 maja do 31 października oraz co 2 tygodnie od listopada do kwietnia; – meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – co najmniej 4 razy w trakcie trwania umowy. W przypadku nieruchomości niezamieszkałych Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu wszelkie przypadki zebrania większej ilości odpadów, niż ilość zadeklarowana przez właściciela nieruchomości. W celu udokumentowania takiego faktu Wykonawca winien sporządzić dokumentację fotograficzną. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i przedstawienia do zatwierdzenia Zamawiającemu projektu harmonogramu wywozu odpadów w okresie pierwszych 6 m-cy obowiązywania umowy, nie później niż ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy. Projekt harmonogramu wywozu odpadów na kolejny okres obowiązywania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu nie później niż miesiąc przed rozpoczęciem tego okresu. 3. Szacunkowa ilość i wielkość pojemników i worków do gromadzenia odpadów: 1. a)pojemniki do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych: - o pojemności 60 l w ilości ok. 50 szt., - o pojemności 120 l w ilości ok. 1700 szt., - o pojemności 240 l w ilości ok. 200 szt., - o pojemności 1100 l w ilości ok. – 100 szt.; b) worki z tworzywa sztucznego z taśmą do zawiązania worka, oznaczone odpowiednimi kolorami dla każdej selektywnie zbieranej frakcji: - o pojemności 120 l – w ilości 60.000 szt., w tym około 45.000 szt. w kolorze żółtym i około 15.000 szt – w kolorach niebieskim i i zielonym, - o pojemności 60 l/120l – w ilości ok. 10.000 szt. - w kolorze brązowym; 2. Zamawiający, w ustalonym trybie, będzie przekazywał Wykonawcy informacje o zmianach w liczbie i lokalizacji nieruchomości objętych obowiązkiem odbierania odpadów oraz sposobie gromadzenia odpadów, w ciągu 5 dni od daty złożenia deklaracji. Wykonawca dostarczy pojemnik właścicielom nowo powstałych nieruchomości, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 3. W zakres zamówienia wchodzi także okresowa dezynfekcja pojemników do gromadzenia odpadów (co najmniej raz w roku). Zamawiający szacuje (na podstawie realnych ilości zebranych odpadów w roku 2019), że w trakcie wykonywania zamówienia (12 miesięcy) z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zostaną odebrane następujące ilości poszczególnych frakcji odpadów: 1) niesegregowane (zmieszane) – 1.068 Mg; 2) tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych - 115 Mg; 3) papieru i tektury - 30 Mg; 4) szkła, w tym szkła bezbarwnego oraz szkła kolorowego – 93 Mg; 5) bioodpadów - 59 Mg; 6) wielkogabarytowych i zużyty sprzęt RTV i AGD - 106 Mg;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00zł /słownie: cztery tysiące złotych 00/100/, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu - przelewem na numer rachunku bankowego Zamawiającego nr 76 8355 0009 0034 9877 2000 0020 tyt. „wadium przetargowe – odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Słońsk”, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 110 ze zm.). 2. Wadium wniesione w formie przelewu pieniężnego winno znaleźć się na rachunku Zamawiającego, zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 3.1 nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 3.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; 3.3 kwotę gwarancji lub poręczenia; 3.4 termin ważności gwarancji lub poręczenia; 3.5 zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Zamawiający uzna za właściwe dołączenie oryginału gwarancji zarówno w osobnej kopercie i kopii wraz z ofertą, a także w formie załączenia oryginału gwarancji do oferty. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Słońsk; 2) Wykonawca posiada wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami BDO, o którym mowa w Ustawie o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (t.j. (Dz. U. z 2019r. poz. 701).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach