Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z terenu Związku Gmin "Kumiałka-Biebrza"

Związek Gmin "Kumiałka - Biebrza" z siedzibą w Korycinie ogłasza przetarg

  • Adres: 16-140 Korycin, ul. Knyszyńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 8712215 , fax. 85 8712216
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin "Kumiałka - Biebrza" z siedzibą w Korycinie
    ul. Knyszyńska 2 A
    16-140 Korycin, woj. podlaskie
    tel. 85 8712215, fax. 85 8712216
    REGON: 50475796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kumialka-biebrza.ug.janow.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z terenu Związku Gmin "Kumiałka-Biebrza"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych powstałych i zebranych z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych położonych na terenie Związku Gmin „Kumiałka-Biebrza” tj. gmin: Janów i Korycin, oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Korycinie ul. Grodzieńska 36 (zwanego dalej "PSZOK"), w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Odbiór i transport odpadów komunalnych oraz przekazywania odpadów do zagospodarowania do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. Na terenie Związku Gmin „Kumiałka-Biebrza” obowiązywał będzie system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Poziom recyklingu Zamawiający wyliczy na podstawie wzoru zawartego w § 3 ust. 1 rozporządzenia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167). 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia związane bezpośrednio z odbiorem odpadów z nieruchomości (kierowców i załogę pojazdów odbierających odpady) - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. u. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). 5. Dla udokumentowania faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę, w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz takich osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą one wykonywać w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Na pisemne żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany potwierdzić fakt zatrudniania tych osób w ramach stosunku pracy. 6. Zamawiający zastrzega możliwość zawiadomienia Państwowej Inspekcji Pracy o przypadku uzasadnionego podejrzenia zawarcia z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umowy cywilnoprawnej zamiast wymaganej umowy o pracę. 7. W przypadku zmiany osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy w okresie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zmienionego wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą one wykonywać w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązek ten Wykonawca musi zrealizować w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Kwota wadium: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych). 3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 79 8077 0000 0000 0954 2000 0030. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, musi zostać złożone w oryginale w Biurze Związku Gmin „Kumiałka-Biebrza” przy ul. Słowiańskiej 14 (wiatrak) w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem „WADIUM” i być ważne przez cały okres związania ofertą. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy. 9. Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia na odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z terenu Związku Gmin „Kumiałka-Biebrza”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiadają: - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenów objętych zamówieniem na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.2010 z późn. zm.), - aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydanego przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701, z późn. zm.) lub wpis do rejestru marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o podwykonawcach. 2. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach