Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Brody

GMINA BRODY ogłasza przetarg

  • Adres: 68-343 Brody, ul. Rynek 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 371 21 55
  • Data zamieszczenia: 2022-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BRODY
    ul. Rynek 2
    68-343 Brody, woj. lubuskie
    tel. 68 371 21 55
    REGON: 970770570
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brody.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Brody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i transportu zebranych odpadów komunalnych powstałych na wszystkich zamieszkałych nieruchomościach położonych na terenie Gminy Brody i nieruchomościach, na których znajduje się domek letniskowy lub innych nieruchomościach, wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, ich transport oraz odbiór i transport odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) do miejsc unieszkodliwiania lub odzysku. Usługa będzie realizowana od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. Miejscem świadczenia usług jest obszar administracyjny Gmina Brody.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 2 do SWZ.Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na warunkach określonych umową, której wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące [art. 112 ust2 ustawy pzp]:1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrębnych przepisów [art. 114 ustawy pzp]:Opis spełnienia warunków:Wykonawca posiadający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2519 ze zm.)2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej [art 115 ustawy pzp]:Opis spełnienia warunków:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 złotych. Wykonawca musi przedłożyć dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 złotych.3. Zdolności technicznej lub zawodowej [art 116 ustawy pzp]:Opis spełnienia warunków:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:- wykonał bądź wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę dotyczącą odbierania odpadów komunalnych w systemie selektywnej zbiórki odpadów typu pojemnikowo-workowego przez okres 12 miesięcy w sposób ciągły, z co najmniej 1000 budynków zamieszkałych. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających wykaz usług oraz że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.- Wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej dwoma samochodami przystosowanymi do transportu zmieszanych odpadów komunalnych i dwoma pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów selektywnie zbieranych oraz przynajmniej jeden samochód ciężarowy skrzyniowy lub inny przystosowany do transportu odpadów wielkogabarytowych.Wszystkie samochody specjalistyczne (o którym mowa powyżej), którymi posługuje się Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy muszą być oznaczone / opisane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wszystkie samochody specjalistyczne muszą spełniać obowiązujące przepisy prawa.Uwagi:Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach