Przetargi.pl
ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY OSIEK MAŁY ORAZ Z PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK)

Gmina Osiek Mały ogłasza przetarg

  • Adres: 62-613 Osiek Mały, ul. Główna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 624 170 , fax. 632 624 171
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek Mały
    ul. Główna 1
    62-613 Osiek Mały, woj. wielkopolskie
    tel. 632 624 170, fax. 632 624 171
    REGON: 31101929500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY OSIEK MAŁY ORAZ Z PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Osiek Mały i z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (dalej zwanego PSZOK) oraz transport odebranych odpadóW w do Miejskiego Zakładu Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Koninie ul. Sulańska 13,62-510 Konin – Instalacji Komunalnej. Zakres prac obejmuje: 1. Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Osiek Mały, według podziału na następujące frakcje: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, b) selektywnie zebrane odpady komunalne:  papier (w workach koloru niebieskiego, oznaczonych napisem „Papier”),  tworzywa sztuczne, metale i odpady opakowaniowe wielomateriałowe (w workach koloru żółtego, oznaczonych napisem „Metale i tworzywa sztuczne”),  szkło, w tym odpady opakowaniowe ze szkła (w workach koloru zielonego, oznaczonych napisem „Szkło”),  bioodpady (w workach koloru brązowego, oznaczonych napisem „Bio”),  popiół (pojemnik odpowiednio oznakowany- POPIÓŁ). 2. wyposażenie nieruchomości i PSZOK-u w wymagane przez Zamawiającego ilości i rodzaje pojemników i worków. 3. odbieranie i transport odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych: a) papier, b) tworzywa sztuczne, c) szkło, d) metale, e) odpady opakowaniowe wielomateriałowe, f) bioodpady, g) przeterminowane lekarstwa, h) chemikalia, i) zużyte baterie i akumulatory, j) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, k) meble i inne odpady wielkogabarytowe, l) zużyte opony, m) odpady budowlane i rozbiórkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium upływa w dnia 17 grudnia 2020 roku o godz. 10.00 5. Do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli jest ono wnoszone w formie innej niż gotówka. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu dopuszcza się załączenie do oferty kopii przelewu. 6. Wykonawca zobowiązany jest określić w druku „OFERTA” wartość i formę wniesionego wadium. 7.Wadium może być wniesione w jednej z następujących form lub kilku z nich: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz. 299). 8. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego uznana za nieważną i wykluczona. 9. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Gminy Osiek Mały w Osieku Małym LBS Strzałkowo F/Osiek Mały Nr 98 8543 0000 2009 9050 9617 0020 z dopiskiem „wadium – odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych”. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (co do dnia i godziny). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 14. 12. Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli ten wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą , Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 20.Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach zawartych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: posiadać kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich kompetencji lub uprawnień tj. być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji; Zamawiający wymaga także posiadania: - wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2020r. , poz. 1439), - wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U z 2020r. , poz.797 ze zm.). Wpis powinien obejmować rodzaje odpadów wymienione w SIWZ. W przypadku braku rejestru posiadać aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.). - wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2020 r. poz. 1893 ze zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. c, d,e składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawiony nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach