Przetargi.pl
„Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Jasień od 01.09.2019 r. do 31.08.2020 r.”

Gmina Jasień ogłasza przetarg

  • Adres: 68-320 Jasień, XX lecia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4578872 , fax. 68 4578873
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasień
    XX lecia 20
    68-320 Jasień, woj. lubuskie
    tel. 68 4578872, fax. 68 4578873
    REGON: 00052871200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um@jasien.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Jasień od 01.09.2019 r. do 31.08.2020 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Jasień: a. Zmieszane odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01). b. Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody odpadów 15 01 01, 20 01 01, 15 01 07, 20 01 02, 15 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 15 01 04, 15 01 05, 20 01 08, 20 02 01, 20 01 35, 20 01 36, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03. c. Odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) d. Odpady budowlane e. Przeterminowane leki (kod odpadu 20 01 32) i leki cytostatyczne kod odpadu 20 01 31) 2. Wykonawca wyposaży Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w urządzenia niezbędne do prawidłowego przyjmowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie, tj. pojemniki, kontenery, które pozostają własnością Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II i Części III niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art 9 ustawy z dnia 13 września 1996r (tj. Dz.U. z 2017r. poz 1289) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w punkcie 9 oraz wykazaniu braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) oświadczenia o których mowa w p-kt 10.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego o którym mowa w pkt 9.5.1 i 9.5.4 SIWZ- jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach