Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz odbiór i transport odpadów komunalnych selektywnie zebranych z terenu Gminy Chocz do ZGO Sp. z o. o. Wielkopolskiego Centrum Recyklingu w Witaszyczkach ul. Mariusza Małynicza 1, gmina Jarocin, w terminie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

Gmina Chocz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-313 Chocz, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7415330 , fax. 0-62 7415685
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chocz
    Rynek 17
    63-313 Chocz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7415330, fax. 0-62 7415685
    REGON: 20585558700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chocz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz odbiór i transport odpadów komunalnych selektywnie zebranych z terenu Gminy Chocz do ZGO Sp. z o. o. Wielkopolskiego Centrum Recyklingu w Witaszyczkach ul. Mariusza Małynicza 1, gmina Jarocin, w terminie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór: 1) bezpośrednio od właścicieli nieruchomości: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, b) papieru, c) szkła bezbarwnego, d) szkła kolorowego, e) tworzyw sztucznych, f) metali, g) odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, h) bioodpadów, i) zużytych opon, j) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, k) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych; 2) odpadów zgromadzonych w punktach wyznaczonych na terenie gminy: a) odbiór przeterminowanych leków oraz odpadów nieklasyfikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi w szczególności igły i strzykawki z terenu Gminy Chocz (Apteka przy ul. Pleszewskiej 4 w Choczu) – odbiór poprzedzony telefonicznym zgłoszeniem; b) zużytych baterii i akumulatorów (placówki oświatowe z terenu Gminy Chocz, budynek Urzędu Miejskiego Gminy Chocz, ul. Rynek 17, 63-313 Chocz) – odbiór poprzedzony telefonicznym zgłoszeniem; 2. Przewidywana ilość odpadów komunalnych do odbioru. Na podstawie sprawozdań za ubiegły rok oraz szacunkowych informacji ustala się, że z terenu Gminy Chocz, w okresie obowiązywania umowy, zostanie odebrana przez Wykonawcę, w ramach udzielonego zamówienia publicznego, następująca szacunkowa ilość odpadów: 1) 1000 Mg odpadów komunalnych zmieszanych; 2) 400 Mg odpadów selektywnie zebranych. Odbioru i transportu odpadów należy dokonać odpowiednimi pojazdami przystosowanymi dla poszczególnych rodzajów odpadów w sposób zapobiegający ich zmieszaniu się i wysypywaniu na drogę. 3. Częstotliwość i sposób odbioru odpadów komunalnych: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującą częstotliwością: 1) W przypadku nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w okresie od listopada do marca nie rzadziej niż raz w miesiącu; b) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w okresie od kwietnia do października będą odbierane: - z budynków mieszkalnych jednorodzinnych oraz z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, - z budynków wielolokalowych - nie rzadziej niż raz na tydzień; c) odpady zbierane selektywnie: - papier, szkło, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe i metal odbierane będą nie rzadziej niż raz w miesiącu i niezwłocznie po zapełnieniu w przypadku odbioru odpadów z pojemników typu „dzwon”; - bioodpady stanowiące odpady komunalne w okresie od listopada do marca - nie rzadziej niż raz w miesiącu, a w okresie od kwietnia do października: (i) z budynków wielolokalowych - nie rzadziej niż raz na tydzień, (i) z budynków mieszkalnych jednorodzinnych oraz z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie; d) odbiór zużytych opon, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z posesji odbywać się będzie nie rzadziej niż dwa razy w czasie obowiązywania umowy; e) odpady selektywnie zebrane takie jak zużyte baterie będą odbierane z placówek oświatowych tj. SP w Kwileniu, Stara Kaźmierka 1, 63-313 Chocz, ZS w Choczu, ul. Konopnickiej 6, 63-313 Chocz, SP w Kuźni, Kuźnia 36, 63-313 Chocz oraz w Urzędzie Miejskim Gminy Chocz, ul. Rynek 17, 63-313 Chocz niezwłocznie po zapełnieniu pojemnika, nie rzadziej niż jeden raz w czasie obowiązywania umowy; f) przeterminowane leki oraz odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, będą odbierane z Apteki przy ul. Pleszewskiej 4, 63-313 Chocz, niezwłocznie po zapełnieniu pojemnika, nie rzadziej niż cztery razy w czasie obowiązywania umowy; g) w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca odbierze każdą ilość odpadów komunalnych zgromadzonych na cmentarzu przy ul. Grodzieckiej w Choczu – nie rzadziej niż raz w miesiącu lub na zgłoszenie Zamawiającego w terminach innych niż wynikające z harmonogramu (w przypadku zapełnienia kontenerów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BS Pleszew O/Chocz nr 89 8407 0003 3000 0101 2000 0009 z wpisem na dowodzie wpłaty – „Wadium nr sprawy ZP.271.6.2020”. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 25 listopada 2020 r., do godz. 8.30. 4. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust. 1 ustawy. Natomiast kserokopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać załączona do oferty w sposób uniemożliwiający jej dekompletację. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelew na konto) należy dołączyć do oferty potwierdzenie dyspozycji przelewu na konto Zamawiającego potwierdzone przez Wykonawcę. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku gdy Wykonawca: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Gminy Chocz, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ lub wpis do rejestru BDO
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 1; b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: • ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; • ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /lidera konsorcjum/ wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach