Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie gminy Tuczępy

Gmina Tuczępy ogłasza przetarg

  • Adres: 28142 Tuczępy, Tuczępy
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3533135 , fax. 041 3533135
  • Data zamieszczenia: 2018-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuczępy
    Tuczępy 35
    28142 Tuczępy, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3533135, fax. 041 3533135
    REGON: 00054882100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuczepy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie gminy Tuczępy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: A. realizacja zakresu zadania pn: „Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie gminy Tuczępy” szczegółowo określonych poniżej: Odbieranie i transport do RIPOK regionu 5 stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Tuczępy z: 1) Nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe, lub inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku na cele rekreacyjno- wypoczynkowe z terenu Gminy Tuczępy; 2) Odbiór z nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe, lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno- wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku popiołów i żużla, w pojemnikach lub workach zabezpieczonych przez właściciela nieruchomości; 3) Odbiór przeterminowanych leków z apteki w Tuczępach; 4) Odbiór z nieruchomości zamieszkałych minimum - dwa razy do roku elektrośmieci, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz - dwa razy do roku odpadów w formie tzw. „wystawki” tj. opakowań po środkach ochrony roślin, zużytych baterii i akumulatorów, mebli, zużytych opon i innych odpadów wielkogabarytowych; 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia: 1) Nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej– w worki na odpady segregowane (pierwszy raz – 8 szt – po 2 worki na każdą frakcję) – wg wykazu dostarczonego przez zamawiającego. 2)Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia worków informacją o rodzaju gromadzonych odpadów, informacją co można gromadzić w tych workach w ramach każdej frakcji oraz nazwą, adresem firmy i nr telefonu odbierającej odpady. Kolorystyka oraz napisy na workach muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2017r poz. 19) 3)Przy odbiorze odpadów selektywnie gromadzonych wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do pozostawienia tej samej ilości worków na te odpady, co ilość worków wystawiona niezależnie od tego czy wystawiony worek jest opatrzony logo firmy czy nie. 4)Apteki w Tuczępach w pojemnik do składowania przeterminowanych leków. 2. Dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. 3. W terminie 7 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i doręczenia pisemnej informacji w zakresie szczegółów segregacji uwzgledniającej wymogi rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2017r poz. 19) wszystkim podmiotom od których będzie zobowiązany odbierać odpady. Informacja w postaci ulotki kolorowej w formie A5 w ilości 1500 egzemplarzy. Treść ulotki uzgodniona z Zamawiającym. 4. Uczestnictwo upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w naradach (posiedzeniach komisji Rady Gminy, innych naradach) prowadzonych przez Zamawiającego, na których omawiane będą zadania związane z realizacją przedmiotu umowy. Zaproszenia na narady będą przekazywane Wykonawcy z wyprzedzeniem nie mniej niż 7 dni przed tymi spotkaniami 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu odbioru odpadów oraz jego doręczenia do właścicieli nieruchomości i zamawiającego w terminie 7 dni po podpisaniu umowy. 6. Informowanie (przez wywieszanie ogłoszeń, zamieszczanie na stronach internetowych itd.) o terminach i miejscach zbiórki odpadów w formie wystawki oraz o zmianach terminów wywozów wynikających z przypadających dni świątecznych lub przypadków losowych. 7. Odbieranie, w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie zamawiającego, odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców. 8. Za szkody spowodowane w trakcie odbioru odpadów wobec osób trzecich odpowiedzialność ponosi wykonawca. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych poprzez wyrywkową kontrolę co najmniej 3% gospodarstw selektywnie zbierających odpady, od których w danym terminie określonym w harmonogramie ( raz w miesiącu) będą odpady odbierane . W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, wykonawca odbiera odpady, jako zmieszane odpady komunalne w stosownym terminie określonym w harmonogramie. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia wykazu podmiotów które skontrolowano wraz z udokumentowaniem przeprowadzenia takiej kontroli ( zdjęcia, pliki audio) i przekazania ich Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty przeprowadzenia kontroli. • Za spełnienie wymogów selektywnej zbiórki odpadów uznaje się sytuację, gdy w pojemniku na określoną frakcje odpadów, znajduje się nie mniej niż 99% objętości frakcji, dla której przeznaczony jest dany rodzaj pojemnika oraz w przypadku odpadów pozostałych po segregacji, nie więcej niż 1% odpadów, wobec których istnieje obowiązek selektywnej zbiórki. • Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 3 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację fotograficzną (w postaci elektronicznej) z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu doszło do ustalenia ww. zdarzenia. 10. W przypadku nieodebrania z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia od zamawiającego lub właściciela nieruchomości, e-mailem lub telefonicznie. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przechowywania dokumentacji pomiarów do wglądu zamawiającego przez okres wykonywania zamówienia. Ważenie musi się odbyć w tym samym dniu co odbiór odpadów. W przypadku niezgodności Zamawiający odmówi Zapłaty za odbiór odpadów w danym terminie ustalonym w harmonogramie lub indywidualnie z Zamawiającym. 12. Jeżeli podczas odbierania odpadów komunalnych dojdzie z winy wykonawcy do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników na odpady, wykonawca dostarczy na własny koszt nowe pojemniki właścicielom nieruchomości. 13. Wykonawca zapewni dojazd – we własnym zakresie - do punktów trudno dostępnych (zimą i w okresie wzmożonych opadów śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o tej lokalizacji. 14. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z: obowiązującymi przepisami. B. Instalacja, do jakiej mogą trafić odpady. Zgodnie z uchwałą Nr XXV/357/16 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego 2016 – 2022, z późn. zm. – Gmina Tuczępy należy do 5 regionu gospodarki odpadami komunalnymi, dla którego Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych jest Zakład Gospodarowania Odpadami Komunalnymi w Rzędowie. Odpady komunalne (wszystkie frakcje odpadów) zebrane z terenu Gminy Tuczępy wykonawca zobowiązany będzie przekazać do RIPOK regionu piątego, lub w przypadku jej awarii do wskazanej w Planie instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu piątego; C. Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych. 1) Odpady zmieszane w pojemnikach 120 l lub workach zabezpieczonych przez właściciela oraz selektywnie zbierane w workach dostarczonych przez wykonawcę lub zabezpieczonych przez właściciela - 1 raz w miesiącu. Odpady selektywnie zbierane – szkło, tworzywa sztuczne, metal i papier – raz w miesiącu – w sposób nie powodujący mieszania się frakcji. Worki te muszą być oznaczone odpowiednimi napisami i utrzymane w kolorystyce zgodnej z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2017r poz. 19). 2) Popiół i żużel w pojemnikach lub workach zabezpieczonych przez właściciela nieruchomości – 1 raz w miesiącu od 01 października do 30 kwietnia.(odrębny termin odbioru niż odpady komunalne) 3) Odpady w formie tzw. „wystawek” odbierane będą przez wykonawcę odbierającego od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustalonym harmonogramem. D. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając przepisy: 1). Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 2) Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tuczępy. 3) W zakresie transportu i odbioru odpadów komunalnych wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości E. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia. 1) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań półrocznych, o jakich mowa w art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 16 lipca 2018r., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. 2) W celu umożliwienia sporządzenia przez zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, wykonawca zobowiązany będzie przekazać zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania w terminie gwarantującym zachowanie ustawowych wymogów. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy kart przekazania odpadów i kwitów wagowych do RIPOK, lub w przypadku jej awarii wskazanej w Planie instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu piątego, zgodnie z obowiązującymi wzorami w przepisach wykonawczych w sprawie wzorów. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy wydruków z GPS dokumentujących trasy wykonane przez samochody, na które zbierane były odpady w danym miesiącu wraz z zapisem na CD z wideo rejestratora o rozdzielczości pozwalającej na dokładne późniejsze zweryfikowanie trasy przejazdu, sposobu gromadzenia odpadów i ich odbioru . 5) Wykonawca zobowiązany będzie do okazania na żądanie zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. F. Szczegółowe dane. 1) Liczba budynków jednorodzinnych (gospodarstw domowych) ~1005 szt, 2) Liczba budynków wielorodzinnych - 2 szt, 3) Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi ok.600Mg/rok. 4) Podane wyżej ilości odpadów należy traktować, jako orientacyjne i wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. 5) Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości punktów odbioru odpadów oraz osób objętych systemem zbiórki odpadów są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. 6) Zamawiający w przypadku zmiany ilości nieruchomości, na których powstają odpady lub zmiany deklaracji w sprawie ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami, przekaże wykonawcy aktualny wykaz nieruchomości zamieszkałych. 7) Liczba nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe, lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowych jedynie przez część roku wynosi ~6 8) Ilość właścicieli nieruchomości zamieszkałych (z podziałem na odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych): Ilość nieruchomości zamieszkałych: Lp. Miejscowość Zmieszane Selektywne Razem 1 Brzozówka 4 18 22 2 Chałupki 0 45 45 3 Dobrów 1 3 4 4 Grzymała 5 56 61 5 Góra 12 62 74 6 Januszkowice 0 48 48 7 Jarosławice 2 93 95 8 Kargów 8 62 70 9 Nieciesławice 3 51 54 10 Niziny 27 152 179 11 Podlesie 1 60 61 12 Rzędów 1 32 33 13 Sieczków 2 47 49 14 Tuczępy 5 159 164 15 Wierzbica 0 46 46 Razem 71 94 1005 G. Termin realizacji zamówienia: 01.01.2018 do 31.12.2018 r.,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 1. Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form: 1) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego Gmina Tuczępy, Bank , nr rachunku Stopnicy O/Tuczępy Nr 49 8519 1015 0020 0007 0263 0012 z adnotacją „Wadium do przetargu nieograniczonego dla zadania Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie gminy Tuczępy”. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, który określony został w pkt. XII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert, zawarte niniejszej specyfikacji. 2) Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego; 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm); 2. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału do Zamawiającego Gmina. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Należy złożyć go osobno. Kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiającego zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 3 niniejszego działu, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli jest wymagane; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 9. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3) złożyli ofertę w wyznaczonym terminie i która to oferta zgodna jest w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i warunków zamówienia uwzględniając wszystkie wymogi SIWZ i treści ogłoszenia. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Na potwierdzenie spełnienia warunków należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenie: - posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r., o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 992 ze zm.); - posiadał wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Tuczępy w trybie ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminie, - spełniał warunki rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122). - oświadczenie o spełnieniu warunków udziały w postępowaniu; 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Na potwierdzenie spełnienia warunków należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenie: - opłaconą, ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziały w postępowaniu; 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Na potwierdzenie spełnienia warunków należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenie: - Zamawiający wymaga aby Wykonawca, który będzie realizował zamówienie miał w posiadaniu co najmniej: * dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki), * dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, * jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej oraz dysponował bazą magazynowo-transportową spełniającą wymogi określone w § 2 ust 2 i 3 rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122). - Wykonawca wykaże, że zrealizował (lub realizuje) co najmniej 1 usługę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, polegającą na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych (zbieranie w sposób selektywny i zmieszany) na rzecz właścicieli nieruchomości, obejmowała swym zakresem co najmniej 800 gospodarstw domowych, a wartość usługi nie mniejszej niż 85 000,00 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - oświadczenie o spełnieniu warunków udziały w postępowaniu; - oświadczenie o posiadanym sprzęcie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zasady składania dokumentów i oświadczeń: 1) dokumenty składane przez Wykonawców wraz z ofertą: - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, (oświadczanie wykazane w pkt. VII.1.2 siwz); - dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, (zobowiązanie wykazane w pkt. VII1.1.3 siwz); - Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych, (dokumenty wskazane w pkt. VII.1.4 siwz) 2) oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert: - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (oświadczenia wykazane w pkt. VII.1.9 siwz); 3) oświadczenia lub dokumenty, składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego: 3a) potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: - Wykaz usług, (wykaz wskazany w pkt.VII.1.7), oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa, - Opłacona, ważna polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (wskazana pkt. VII.1.8 siwz) - Parafowany wzór/projekt umowy wraz z złącznikami, (wskazany w pkt. VII.1.5 siwz) - Wykaz zasobów do realizacji zamówienia (wskazany w pkt. VII.1.3 siwz) 3b) potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania: - oświadczanie wykazane w pkt. VII.1.2 siwz; - Dokument wskazany w pkt. VII.1.10 siwz; . Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, zał. nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ oraz zał. nr 3 do SIWZ 3) Zobowiązanie podmiotów – zał. 4 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5) Wzór/projekt umowy wraz z załącznikami - parafowany przez wykonawcę, zał. nr 5 do SIWZ 6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, o których mowa pkt. V.2.1 wymaganych w SIWZ, 7)Wykaz usług, zał. nr 6 do SIWZ, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa, 8) Opłacona, ważna polisa ubezpieczeniowa, 9) Oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej, zał. Nr 7 do SIWZ, 10) Odpis z właściwego rejestru lub Centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 11) Wykaz zasobów do realizacji zamówienia, zał. Nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach