Przetargi.pl
Odbiór i poddanie odzyskowi kompostu nieodpowiadającego wymaganiom (nienadającego się do wykorzystania) o kodzie 19 05 03, wytwarzanego w procesie biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (kompostowania) przez Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o., Gilwa Mała 8, 82-500 Kwidzyn

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z. o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, Gilwa Mała
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 795 828 , fax. 552 795 828
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z. o.o.
    Gilwa Mała 8
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 552 795 828, fax. 552 795 828
    REGON: 17072331800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuokwidzyn.nv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Utylizacji odpadów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i poddanie odzyskowi kompostu nieodpowiadającego wymaganiom (nienadającego się do wykorzystania) o kodzie 19 05 03, wytwarzanego w procesie biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (kompostowania) przez Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o., Gilwa Mała 8, 82-500 Kwidzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Odbiór i poddanie odzyskowi kompostu nieodpowiadającego wymaganiom (nienadającego się do wykorzystania) o kodzie 19 05 03, wytwarzanego w procesie biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (kompostowania) przez Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o., Gilwa Mała 8, 82-500 Kwidzyn 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ do pobrania ze strony Zamawiającego: www.bip.zuokwidzyn.nv.pl >> zakładka: Przetargi. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem ich nazw o ile są mu znane. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na umowę o pracę pracowników Wykonawcy i Podwykonawcy wykonujących usługi związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej. Usługi, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu.. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) na etapie składania ofert - Wykonawca złoży oświadczenie na Formularzu Oferty, b) na etapie realizacji umowy – zgodnie z treścią projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ, tj. Zamawiający może żądać listy osób zatrudnionych na umowę o pracę wraz ze stosowną informacją z ZUS potwierdzającą odpowiednią ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę, za które odprowadzane są składki ubezpieczeniowe. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Zamawiający w każdym czasie, w szczególności w przypadku podejrzenia lub stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia osób w innej formie niż określonej w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (dalej Kp), zastrzega sobie prawo do zawnioskowania o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy (PIP). W przypadku potwierdzenia przez PIP nie przestrzegania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* Kp, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, niezależnie od kar nałożonych przez PIP, w wysokości 10 000,00 zł. za każdą osobę nie zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i poddanie odzyskowi kompostu nieodpowiadającego wymaganiom (nienadającego się do wykorzystania) o kodzie 19 05 03, wytwarzanego w procesie biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (kompostowania) przez Zakład Utylizacji Odpadów sp. z o.o., z Gilwa Mała 8; 82-500 Kwidzyn 1 Rodzaj odpadów i proces przetwarzania Na linii sortowniczej ze zmieszanych odpadów komunalnych wysegregowane są odpady biodegradowalne kierowane na płytę kompostową. Po procesie kompostowania oraz dojrzewania powstaje stabilizat o kodzie 19 05 99 (inne nie wymienione odpady) i frakcja podsitowa poniżej 80 mm o kodzie 19 05 03 - Kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania). Przedmiot zamówienia, czyli kompost nie odpowiadający wymaganiom o kodzie 19 05 03 to materiał humusowy zanieczyszczony fragmentami tworzyw sztucznych, szkła, ceramiki. Odpad nie posiada właściwości i składników, które mogą powodować, że jest niebezpieczny. Szacunkowa ilość odpadów do zagospodarowania to około 8 000 Mg. Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest ilością szacunkową, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i może być pomocna na etapie przygotowania oferty. Zamawiający nie musi zrealizować zamówienia do pełnej wysokości podanej ilości odpadów. Rzeczywista ilość odpadów wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Odbiór: Odbiór odpadów odbywać się będzie z terenu Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. Gilwa Mała 8; 82-500 Kwidzyn. Szacunkowa jednorazowa ilość odpadów do transportu i zagospodarowania przez Wykonawcę około 20 Mg. Załadunek odpadów odbywać się będzie przez Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 -15:00. Miejsce załadunku odpadów - Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o. o Gilwa Mała 8, 82-500 Kwidzyn. Załadunek będzie odbywał się na samochody/platformy podstawione na teren Zakładu przez Odbiorcę. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów na bieżąco, w sposób ciągły, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, z wyłączeniem świąt. Odbiór następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu oraz rozładunku. Odbierany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia będzie ważony na wadze na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. Dla określenia wagi odbieranego przedmiotu zamówienia, pojazd Wykonawcy musi być zważony przed i po załadunku. Waga zostanie potwierdzona dokumentem ważenia. W chwili przekazania odpadów przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przejęte odpady, za należyte postępowanie z nimi oraz skutki z tego wynikające. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w czasie transportu odpadów z zakładu, w trakcie rozładunku odpadów chyba, że powstały one wyłącznie z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania, zaniechania swojego personelu oraz przewoźników. Dokumenty wiążące: Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę samochodów z numerami rejestracyjnymi na jeden dzień przed każdym odbiorem. Lista ta będzie na bieżąco aktualizowana. Karta przekazania odpadu (KPO):Zamawiający będzie wystawiał zbiorcze karty przekazania odpadu, dla odebranych w danym miesiącu odpadów na podstawie ważeń z programu komputerowego obsługującego system wagowy. Zbiorcze karty przekazania odpadu wystawiane będą w 3 egz. - 1 egz. dla Zamawiającego i 2 egz. dla Wykonawcy. Po zakończeniu każdego miesiąca Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy zbiorcze zestawienie ważeń odebranych odpadów, pochodzący z programu komputerowego obsługującego system wagowy w Zakładzie. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu Dokument Potwierdzający Odzysk Odpadów (DPO). Dokument DPO wystawiony zostanie przez prowadzącego odzysk w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku o jego wystawienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 19.000,00 PLN. 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie, nr: 51 8300 0009 0003 4645 2000 0020 – w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM”), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z póź. zm.). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca musi wykazać, iż posiada: - aktualną decyzję w zakresie przetwarzania odpadów o kodzie 19 05 03, w tym na odzysk w procesie R3 i R5 - numer rejestrowy BDO (baza danych o odpadach)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach