Przetargi.pl
Odbiór i odzysk odpadów o kodzie 20 03 07 tj. odpady wielkogabarytowe, znajdujących się na Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Rudzie gm. Wieluń

Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Zamenhofa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 433 115 , fax. 438 434 217
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Zamenhofa 17
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 433 115, fax. 438 434 217
    REGON: 73003423500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalne.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i odzysk odpadów o kodzie 20 03 07 tj. odpady wielkogabarytowe, znajdujących się na Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Rudzie gm. Wieluń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i odzysk odpadów o kodzie 20 03 07 tj. odpady wielkogabarytowe, znajdujących się na Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Rudzie, gm. Wieluń. Ilość odpadów o kodzie 20 03 07 wynosi około 350 Mg w okresie obowiązywania umowy. Są to ilości szacunkowe, służące pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym 350 Mg to maksymalna ilość do odbioru i odzysku, której Zamawiający nie musi zrealizować w pełnym wymiarze. Odbiór odpadów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 5 000 zł słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Wieluniu BANK PEKAO S. A. I O/WIELUŃ Nr 97 1240 3291 1111 0000 2922 4193 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. 17.09.2019r. 4.Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku Zamawiającego. 5.Do oferty należy dołączyć kopię przelewu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty lub złożyć w osobnej, odpowiednio oznaczonej kopercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie przez wykonawcę kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada: - aktualne zezwolenie na transport odpadów o kodzie 20 03 07; - aktualne decyzje na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów o kodzie 20 03 07; - aktualny wpis do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami. Uwaga: w przypadku powierzenia niektórych zadań podwykonawcom, również oni winni posiadać wymagane przepisami prawa stosowne zezwolenia, wpisy, dotyczące wykonywania przez nich usług.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach