Przetargi.pl
„Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Przechlewo”

Gmina Przechlewo ogłasza przetarg

  • Adres: 77-320 Przechlewo, Człuchowska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598334301 , fax. 598334631
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przechlewo
    Człuchowska 26
    77-320 Przechlewo, woj. pomorskie
    tel. 598334301, fax. 598334631
    REGON: 770979690
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przechlewo.biuletyn.net/?bip=1&cid=94&bsc=N

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Przechlewo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych stałych oraz odpadów segregowanych z nieruchomości w których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Przechlewo oraz ich transport do Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Nowy Dwór” Sp. z o.o. w Nowym Dworze k/Chojnic (adres/miejsce transportu: Nowy Dwór 35, 89-620 Chojnice). Odebrane odpady komunalne należy przekazać do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, wyznaczonej dla regionu południowego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2022 tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Nowy Dwór” Sp. z o.o. W Nowym Dworze k. Chojnic lub w przypadku jej awarii uniemożliwiającej odbieranie odpadów do instalacji zastępczej wskazanej w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego. A. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie: Liczba mieszkańców gminy Przechlewo wynosi około 6 342 osób (wg ewidencji ludności stan na dzień 31 grudnia 2017r.). a) szacunkowa ilość gospodarstw domowych wynosi około: 1707. b) ilość gospodarstw w zabudowie jednorodzinnej wynosi: 1256, c ) ilość gospodarstw w zabudowie wielorodzinnej ( wspólnoty, spółdzielnie) wynosi: 451. Wspólnoty mieszkaniowe występujące w Gminie Przechlewo mieszczą się w miejscowościach: Dąbrowa Człuchowska, Płaszczyca, Sąpolno, Szczytno oraz w Przechlewie na ulicach: Człuchowskiej, Dworcowej, Szkolnej oraz na osiedlu Juźkowa. Miejscowość Ilość gospodarstw Czosnowo 9 Dąbrowa Człuchowska 65 Dobrzyń 7 Dolinka 2 Garbek 18 Jarzębnik 8 Kleśnik 7 Krasne 4 Lipczynek 9 Lisewo 36 Łubianka 13 Nowa Brda 10 Nowa Wieś 88 Pakotulsko 48 Nowiny 3 Pawłówko 57 Płaszczyca 86 Przechlewko 24 Przechlewo 870 Rudniki 20 Sąpolno 171 Szczytno 94 Suszka 7 Szyszka 1 Trzęsacz 1 Wiśnica 0 Zawada 15 Zdrójki 5 Żołna 16 Razem 1707 Ilości gospodarstw są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości gospodarstw z których będą odbierane odpady komunalne. Ich ilość może wzrosnąć lub zmaleć o ok. 5 % w ciągu realizacji zamówienia w zależności od deklaracji jakie zostaną złożone przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, o których mowa w art. 6 m ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wyżej wymienione zmiany nie powodują zwiększenia lub zmniejszenia wartości zamówienia – wynagrodzenie ryczałtowe. 2. Ilość odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Przechlewo w 2017r: Rodzaj odpadu ilość odpadów w 2017 [Mg] Niesegregowane odpady komunalne (20 03 01) 515,87 Szkło, opakowania ze szkła (15 01 07) 133,920 Tworzywa sztuczne (15 01 02, 20 01 39) opakowania z tworzyw sztucznych i opakowania wielomateriałowe (15 01 05) papier i tektura (15 01 06) 220,94 Inne frakcje (bio) (20 01 99 B) 50,4 Popiół (20 03 99 ) 121,22 Zamawiający zastrzega, że są to dane uzyskane na podstawie dotychczasowego systemu odbioru odpadów i w stosunku do niniejszego zamówienia mają charakter poglądowy. Podane ilości odpadów nie stanowią podstawy oszacowania wartości zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych w każdej ilości. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia, aby na drogach gminnych i powiatowych był użyty właściwy tabor transportowy, nie powodujący niszczenia dróg, a umożliwiający odbiór odpadów komunalnych, kiedy dojazd do nieruchomości zamieszkałych będzie utrudniony (dot. wzmożonych opadów deszczu czy śniegu, prowadzonych robót drogowych, wąskich dróg itp.). B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Na terenie gminy obowiązywać będzie system mieszany workowo-pojemnikowy, zbiórki odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania całej ilości odpadów komunalnych stałych oraz odpadów selektywnie przekazanych przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, bez odpadów selektywnie zebranych w LPSZOK – lokalnych punktach zbiórki odpadów komunalnych oraz w PSZOK – punktach selektywnej zbiórki odpadów, których opróżnianie nie obejmuje powyższy przetarg. C. Obowiązki ogólne 1. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie, w cenie świadczonej usługi, kolorowych worków oraz pojemników na odpady segregowane zgodnie z przedmiotem zamówienia do wszystkich nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej : 1) worek zielony - z napisem „SZKŁO": • pojemność 120 l, • folia LDPE , • grubość co najmniej 70 mikronów (wykluczająca rozerwanie się worka) • w ilości minimum 1 szt. miesięcznie lub pojemnik zielony – z napisem „SZKŁO”- pojemność 120L 2) pojemnik żółty – z napisem „ METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” • pojemność 120L - gospodarstwa jedno i dwuosobowe • pojemność 240L (lub wielokrotność120L) - gospodarstwa trzy i więcej osobowe 3) pojemnik na popiół – z napisem : „POPIÓŁ" • pojemność 120L 4) pojemnik niebieski - z napisem: „PAPIER” • pojemność 120 L Na workach musi widnieć adres i dane kontaktowe Gminy Przechlewo oraz Wykonawcy. Dodatkowo pojemniki oraz worki należy dostarczyć do nieruchomości gdzie właściciele lub zarządcy zadeklarują selektywną zbiórkę odpadów. Po zakończeniu zamówienia pojemniki stanowią własność wykonawcy. 2. Pojemniki zapewnia Wykonawca i ustawia je w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości. Liczba pojemników powinna odpowiadać liczbie gospodarstw domowych, za wyjątkiem pojemnika na popiół. Szacowana liczba wymaganych pojemników na popiół wynosi 800. Dopuszcza się zwiększenie lub zmniejszenie ilości pojemników do 10%. 3. Obowiązkiem Wykonawcy w przypadku niezabezpieczenia pojemników będzie uzupełnianie na własny koszt worków selektywnego zbierania szkła, poprzez pozostawianie w miejscu odbioru zapełnionych worków, nowych pustych w dniu odbioru selektywnie zebranych. 4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie uzupełnienie - dostarczenie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w zabudowie wielorodzinnej : a) pojemników do odpadów zielonych - koloru brązowego - typu „biotainer” - o pojemności 240 litrów, - wyposażone w 2 koła b) pojemników na metal i tworzywa sztuczne - koloru żółtego - o pojemności 1100 litrów c) pojemników na szkło - koloru zielonego - o pojemności 1100 litrów d) pojemników na na papier - koloru niebieskiego - o pojemności 1100 litrów Pojemniki te należy dostarczyć do nieruchomości gdzie właściciele lub zarządcy zadeklarują selektywną zbiórkę odpadów. Po zakończeniu zamówienia pojemniki stanowią własność wykonawcy. 5. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczanie co najmniej raz w miesiącu po 50 szt. worków do selektywnej zbiórki odpadów żółtych i czarnych, 30 sztuk worków zielonych oraz 30 sztuk worków niebieskich – jako rezerwa do Urzędu Gminy Przechlewo. a) worek żółty – z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”: • pojemność co najmniej 120 l, • folia LDPE , • grubość co najmniej 60 mikronów (wykluczająca rozerwanie się worka) b) worek czarny – z napisem : „POPIÓŁ": • pojemność co najmniej 60 l, • folia LDPE , • grubość co najmniej 70 mikronów (wykluczająca rozerwanie się worka) c) worek zielony – z napisem: „ SZKŁO” • pojemność co najmniej 120 l • folia LDPE • grubość co najmniej 70 mikronów (wykluczająca rozerwanie się worka) d) worek niebieski – z napisem : „PAPIER” • pojemność co najmniej 120 l • folia LDPE • grubość co najmniej 60 mikronów (wykluczająca rozerwanie się worka) 6. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczenie odpowiedniej ilości pojemników na odpady zmieszane 120 l, 240 l, 360 l (lub inna wielkość zgodnie z rozdziałem 3 § 6 regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Przechlewo zał. do uchwały nr 283/L/2018 Rady Gminy w Przechlewie z dnia 29 czerwca 2018 r.), – które będzie mógł wydzierżawić bądź sprzedać właścicielom nieruchomości. 7. Zadania powyższe stanowią koszt wykonawcy przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Pojemniki, worki przeznaczone do gromadzenia odpadów powinny być utrzymane w określonym kolorze, zgodnie z rozdziałem 3 § 6 regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Przechlewo zał. do uchwały nr 283/L/2018 Rady Gminy w Przechlewie z dnia 29 czerwca 2018 r. Na pojemnikach, o których mowa w pkt. 1 umieścić w widocznym miejscu niezmywalną naklejkę lub trwały napis o formacie minimalnym A4, w kolorze odpowiednim do danego rodzaju odpadów:  pojemniki żółte – napis: „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE ”,  pojemniki na popiół – napis: „POPIÓŁ”  pojemniki na szkło – napis: „SZKŁO”  pojemniki na papier – napis „PAPIER”  pojemnik na odpady biodegradowalne – napis „BIO”, 9. Rzeczywistą wielkość pojemników odbioru należy dostosować do ilości odpadów wytwarzanych przez gospodarstwa domowe. (Wielkość pojemnika powinna co najmniej odpowiadać wielkości wskazanej w rozdziale 3 § 6 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Przechlewo zał. do uchwały nr 283/L/2018 Rady Gminy w Przechlewie z dnia 29 czerwca 2018 r. 10. Wykonawca zobowiązany jest: a) odbierać wszystkie zmieszane odpady komunalne oraz selektywnie zebrane z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, b) przekazać odbierane odpady do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Nowym Dworze, wyznaczonej dla regionu południowego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2022 tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Nowy Dwór” Sp. z o.o. W Nowym Dworze k. Chojnic lub w przypadku jej awarii uniemożliwiającej odbieranie odpadów do instalacji zastępczej wskazanej w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego. c) opracować „trasówki” w taki sposób, aby odpady były zbierane na terenie Gminy Przechlewo i tylko z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Nie dopuszcza się zbierania odpadów z terenu innej gminy ( dopełnienie ). 11. Dopuszcza się na wniosek właściciela nieruchomości zamianę pojemników na szkło na worki. 12. Dopuszcza się zbieranie komunalnych odpadów segregowanych w workach w zabudowie jednorodzinnej w sytuacji, gdy ilość wytworzonych komunalnych odpadów segregowanych przekracza minimalną pojemność pojemnika przeznaczonego na ten rodzaj odpadów. D. Obowiązki dotyczące poszczególnych typów zabudowy: I. Zabudowa jednorodzinna 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) gromadzone będą w odrębnych pojemnikach. Pojemniki o poj. 110, 120 i 240 litrów - zabezpieczają właściciele poszczególnych nieruchomości dbając jednocześnie aby ilość pojemników była dostosowana do liczby mieszkańców i cyklu odbioru. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę - 1 (jeden) raz w miesiącu. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne. Wykonawca dostarcza worki oraz pojemniki odpowiedniego koloru : a) szkło (kod 20 01 02, 15 01 07) - worki lub pojemniki koloru zielonego. Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów przez Wykonawcę – co najmniej 1 (jeden) raz na 2 miesiące. b) tworzywa sztuczne (kod 20 01 39, 15 01 02, 20 01 01) opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05), metal (kod 15 01 04, 20 01 40) - pojemniki koloru żółtego. Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów przez Wykonawcę - co najmniej 1 (jeden) raz w miesiącu. c) papier (15 01 01) – pojemniki koloru niebieskiego. Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów przez Wykonawcę – co najmniej 1 raz na kwartał. d) selektywnie zbierany popiół ( 20 03 99 ) - pojemniki. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę - 1 (jeden) raz w miesiącach styczeń – kwiecień oraz październik - grudzień. Dodatkowo 1 (jeden) raz na przełomie miesięcy maj – czerwiec oraz sierpień – wrzesień. Dopuszcza się przy selektywnej zbiórce odpadów zanieczyszczenia innymi odpadami w ilości do 25%. II. Zabudowa wielorodzinna (spółdzielnie, wspólnoty) 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) gromadzone będą w odrębnych pojemnikach. Pojemniki o poj. 110, 120, 240 i 1100 litrów zabezpieczają właściciele poszczególnych nieruchomości dbając jednocześnie aby ilość pojemników była dostosowana do liczby mieszkańców i cyklu odbioru. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę : a) 1 (jeden) raz w tygodniu , w okresie kwiecień - wrzesień , b) co 2 (dwa) tygodnie w okresie październik- marzec. 2. Selektywnie zbierane odpady ulegające biodegradacji (20 02 01 – zielone- liście, trawa, obierki) - Pojemniki zabezpiecza Wykonawca po uzgodnieniu wielkości z właścicielami. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę : a) 1 (jeden) raz w tygodniu, w okresie kwiecień - wrzesień , b) co 2 (dwa) tygodnie w okresie październik- marzec. 3. Tworzywa sztuczne (kod 20 01 39, 15 01 01, 20 01 01, 15 01 02) opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05), metal (kod 15 01 04, 20 01 40) - pojemniki zabezpiecza Wykonawca po uzgodnieniu wielkości z właścicielami - pojemniki koloru żółtego. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę : a) 1 (jeden) raz w tygodniu. 4. Szkło (kod 20 01 02, 15 01 07) - pojemniki zabezpiecza Wykonawca po uzgodnieniu wielkości z właścicielami. Pojemniki koloru zielonego. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę : a) 1 (jeden) raz w miesiącu. 5. Papier (15 01 01, 20 01 01) - pojemniki zabezpiecza Wykonawca po uzgodnieniu wielkości z właścicielami. Pojemniki koloru niebieskiego. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę : a) co najmniej 1 raz na 2 miesiące. Do zadań wykonawcy należeć również będzie mycie bądź wymiana na czyste pojemników na odpady zielone raz w tygodniu. Po zakończeniu zamówienia pojemniki stanowią własność wykonawcy. Dopuszcza się przy selektywnej zbiórce odpadów zanieczyszczenia innymi odpadami w ilości do 20 %. E. Wykaz ilości urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego 1. Urządzenia do gromadzenia odpadów a) Ilości worków do selektywnej zbiórki odpadów: - worek zielony : „SZKŁO" – 37.000 szt. (w przypadku niezabezpieczenia pojemników) - worek żółty: „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE " – 1.500 szt. - worek czarny : „POPIÓŁ" – 1500 szt - worek niebieski : PAPIER – 1.500 szt. b) ilości pojemników do selektywnej zbiórki odpadów: I Zabudowa jednorodzinna:  pojemniki żółte: „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE ": a) gospodarstwa domowe jedno oraz dwu osobowe: pojemniki o pojemności min. 120L – 700 szt. b) gospodarstwa domowe trzy i więcej osobowe: pojemniki o pojemności min. 240 L (lub wielokrotność 120 L) – 600 szt.  pojemniki na szkło (w przypadku wyboru tej opcji) „SZKŁO” o pojemności 120L – 1300 szt.  pojemniki na popiół : „POPIÓŁ" o pojemności 120L – 800 szt  pojemniki na papier : „ PAPIER” o pojemności 120 L – 1300 szt. II Zabudowa wielorodzinna:  pojemniki żółte: „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE " o pojemności 1100 L – 30 szt.  pojemniki na odpady zielone (liście, trawa, obierki) o pojemności 240L – 30 szt.  pojemniki na szkło „SZKŁO” o pojemności 1100L – 30 szt  pojemniki na papier „PAPIER” o pojemności 1100 L – 30 szt Dopuszcza się zwiększenie lub zmniejszenie ilości pojemników do 10%. c) Sprzęt techniczny • pojazd przystosowany do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych - ilość 1 szt. • pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarka bezpyłowa) o masie całkowitej powyżej 3,5 t - ilość 2 szt. • pojazdprzystosowany o odbioruodpadów komunalnych zmieszanych / selektywnych o masie całkowitej do 3,5 t - ilość 1 szt. • system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów. • system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiający weryfikację tych danych. • narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. F. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia: a. W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz obsługiwanych nieruchomości zamieszkałych z których wykonywany będzie odbiór odpadów komunalnych. W przypadku zmian (zmniejszenia lub zwiększenia) w wykazie, o którym mowa powyżej Zamawiający każdorazowo będzie informował wykonawcę w formie pisemnej. b. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w worki oraz pojemniki niezbędne do gromadzenia odpadów przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym tj. dostarcza pojemniki na odpady zmieszane i selektywne oraz worki w ilości : minimum 1 zielony (w przypadku nieprzyjęcia opcji z pojemnikami), potem za każdy odebrany worek zostawia pusty tego samego koloru. Na potwierdzenie dostarczenia worków i pojemników przed pierwszym odbiorem, Wykonawca winien posiadać potwierdzenie ich odbioru przez właściciela nieruchomości lub jego przedstawiciela (umowa użyczenia). c. W trakcie wykonywania umowy - wyposażenie nowych zgłoszonych przez Zamawiającego miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki i worki następuje najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych. d. Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu sporządza harmonogramy odbioru, które po akceptacji Zamawiającego, dostarczy właścicielom nieruchomości w formie wydruków, a Zamawiający opublikuje na stronie internetowej www.przechlewo.pl e. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminach ustalonych w półrocznym harmonogramie zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów segregowanych wystawionych przed każdą nieruchomością. f. Usługa będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do soboty. g. Załadunek jak i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu, które muszą być w dyspozycji Wykonawcy. h. Wykonawca będzie dostarczać Zamawiającemu raz na półroku sprawozdania z ilości odebranych i poddanych unieszkodliwianiu odpadów. Ilość odpadów winna być podana w Mg (tonach). Wykonawca ponadto wskaże w nim poszczególne rodzaje odpadów – (zmieszane, segregowane) oraz miejsce unieszkodliwiania wraz z dokumentem przyjęcia do instalacji. Sprawozdanie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu do końca miesiąca następującego po upływie półrocza którego dotyczy. k. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wraz z fakturą następujących dokumentów za miesiąc rozliczeniowy: 1. dowodów przyjęcia poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych przez uprawnionego przedsiębiorcę wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (karta przekazania odpadów sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami), 2. wydruki wagowe potwierdzające ilość usuniętych odpadów, l. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo do kontroli zawartości pojemników i worków w celu określenia prawidłowości posegregowania odpadów. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji Wykonawca zobowiązany jest, po udokumentowaniu, do niezwłocznego powiadomienia o zaistniałym fakcie Gminy i właściciela. Odebranie odpadów jest potwierdzeniem prawidłowej segregacji. m. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie umowy przepisów prawnych, a w szczególności; 1. ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( tekst jednolity Dz. U. z 2018r, poz. 992 ze zm.), 2. ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ), 3. uchwały nr 283/L/2018 z dnia 29 czerwca 2018r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Przechlewo 4. rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. n. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. o. W dniu rozpoczęcia realizacji umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz nieruchomości zamieszkałych wraz z podaną ilością i wielkością dostarczonych pojemników w celu weryfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie:piętnaście tysięcy złotych 00/100); 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego , nr rachunku: Banku Spółdzielczy w Człuchowie O/Przechlewo nr rachunku: 81 9326 0006 0060 0109 2000 0080 z dopiskiem “Wadium „Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Przechlewo”. Numer referencyjny postępowania IRP.ZP.271.1.7.2018 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Przechlewo”. Numer referencyjny postępowania IRP.ZP.271.1.7.2018 1) oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej) 2) oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 3) oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 4) nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) suma gwarancyjna; 6) okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 7) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 8) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego; 9) zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w Sekretariacie Gminy Przechlewo, przy ul. Człuchowskiej 26, 77-320 Przechlewo, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołącza do oferty. 8. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Przechlewo, obejmujące wszystkie kody odpadów będące przedmiotem zamówienia. -posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, wydane przez właściwy organ. W przypadku powierzenia niektórych zadań podwykonawcom, również oni winni posiadać wymagane przepisami prawa stosowne zezwolenia, wpisy, dotyczące wykonywania przez nich usług.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzoru załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach