Przetargi.pl
„Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Koźminek”

Gmina Koźminek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-840 Koźminek, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 637 085 , fax. 627 637 207
  • Data zamieszczenia: 2019-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koźminek
    ul. Kościuszki 7
    62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie
    tel. 627 637 085, fax. 627 637 207
    REGON: 25085541700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Koźminek”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postanowienia wstępne 1.1. Powierzchnia Gminy 8 843 ha. 1.2. Drogi gminne, powiatowe i wojewódzkie, w tym: a) drogi asfaltowe lub z kostki brukowej ok. 114,305 km (48,572 km- gminne + 56,733 km -powiatowe + 9,000 km-wojewódzka), b) drogi tłuczniowe, drogi gruntowe ok. 79,754 km. 1.3. Liczba mieszkańców Liczba osób zameldowanych na pobyt stały i czasowy na terenie Gminy Koźminek wynosi 7586 (stan na dzień 31.12.2018 r.), natomiast liczba osób zamieszkujących na terenie Gminy Koźminek wg deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wynosi 6368 osób (stan na dzień 31.12.2018 r.). Gmina Koźminek podzielona jest na 25 wsi sołeckich, w których przeważa zabudowa jednorodzinna. W miejscowościach Koźminek, Dębsko, Chodybki, Oszczeklin, Pietrzyków znajdują się budynki wielorodzinne. 1.4. Ilość odpadów komunalnych wytwarzanych na terenie Gminy Koźminek. Określenie dokładnej ilości odpadów komunalnych wytwarzanych na terenie Gminy Koźminek jest niemożliwe. Do obliczenia szacunkowych danych przyjęto ilość odpadów komunalnych odebranych przez podmiot świadczący usługi odbioru odpadów komunalnych, z Gminy Koźminek, z terenu nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, w okresie 01.07.2013 r. – 31.12.2018 r. Szczegółowe informacje za wymieniony wyżej okres [w Mg] obrazuje poniższa tabela: Okres odbioru odpadów 200301-niesegregowane zmieszane odpady komunalne 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 07 Opakowania ze szkła 20 03 99 Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach – żużle i popioły z gospodarstw domowych 20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji Odpady z grupy 17 (odpady budowlane i remontowe Odpady wielkogabarytowe, niebezpieczne, AGD, … 2013 r. 650,60 88,10 25,50 0,00 0,00 0,00 0,00 5,00 2014 r. 750,50 81,10 65,70 22,30 0,00 0,00 0,00 15,00 2015 r. 650,50 76,40 84,50 103,40 0,00 15,90 9,50 11,40 2016 r. 724,00 84,98 98,48 112,44 65,06 34,34 16,08 26,75 2017 r. 984,14 120,21 115,90 0,00 171,50 56,64 10,56 21,24 2018 r. 959,74 132,40 115,20 0,00 189,64 55,76 8,72 15,42 Szacowana ilość odpadów komunalnych powstających na terenie Gminy Koźminek, które należy odebrać z nieruchomości, w okresie realizacji umowy tj. 18 miesięcy wynosi: a) 200301 (niesegregowane zmieszane odpady komunalne) – 15 000,00 Mg, b) 15 01 06 - 190,00 Mg, c) 15 01 07 – 190,00 Mg, d) 20 01 99 – 300,00 Mg, e) 20 02 01 – 90,00 Mg, f) Odpady z grupy 17 – 15,00 Mg, g) Odpady wielkogabarytowe, niebezpieczne, AGD, …. – 25,00 Mg. Przedstawione wyżej szacunkowe prognozy ilości powstających odpadów komunalnych należy traktować orientacyjnie. Mogą one ulec zmianie stosownie do rzeczywistej ilości odpadów wytworzonych przez mieszkańców Gminy Koźminek. 1.5. Ilość nieruchomości. Na podstawie złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych ilość nieruchomości, z których należy odebrać odpady komunalne od dnia 1 lipca 2019 r. wynosi około 1916 szt. Na podstawie złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na których powstają odpady ilość nieruchomości, z których należy odebrać odpady komunalne od dnia 1 lipca 2019 r. wynosi około 54 szt. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wyżej wymienionych danych w związku z migracją ludności, weryfikacją złożonych deklaracji oraz powstaniem lub likwidacją nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. Szczegółowy wykaz nieruchomości objętych umową od 1 lipca 2019 r. wraz z wymaganą wielkością pojemnika i rodzajem worków segregacyjnych, w przypadku zadeklarowania selektywnej zbiórki odpadów, zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 31.05.2019 r., w celu włączenia nieruchomości do bazy Wykonawcy oraz dostarczenia właścicielom nieruchomości wymaganej wielkości pojemników na zmieszane odpady komunalne i pojemników/worków na segregowane odpady komunalne - w terminach określonych w Harmonogramie dostarczania pojemników i worków, w którym terminy dostarczenia pojemników i worków odpowiadają terminom ostatniego odbioru odpadów przez dotychczasowego Wykonawcę. 2. Przedmiot zamówienia 2.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Koźminek z podziałem na następujące frakcje: a) zmieszane odpady komunalne, b) papier, c) szkło, d) metale i tworzywa sztuczne, e) odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, f) popiół, g) problematyczne w ramach tzw. „objazdówki” 1 x w roku (w tym m.in. odpady wielkogabarytowe, opony, odpady niebezpieczne, budowlane i remontowe (Zamawiający przewidział limit na odpady budowlane i remontowe jednorazowo odebrane z nieruchomości - do 100 kg). 2.2. zapewnienie właścicielom nieruchomości worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki i gromadzenia odpadów, 2.3. zapewnienie właścicielom nieruchomości pojemników przeznaczonych na gromadzenie zmieszanych odpadów komunalnych i dbałość o ich należyty stan techniczny 2.4. odbieranie odpadów komunalnych z przystanków autobusowych, usytuowanych na terenie Gminy Koźminek oraz wyposażenie ich w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych o wielkości 50 l (opróżnianie odbywać będzie się raz w miesiącu, szczegółowa wielkość pojemników w odniesieniu do przystanków autobusowych zostanie określona na etapie sporządzania Harmonogramu). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Posiada wpis do rejestru działalności gospodarczej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz w art. 51 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) o odpadach, obejmujący co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. b) Posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia lub wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 233 i 244 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.) lub zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 5) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ. 7) Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego – wypełniając załącznik nr 8, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach