Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe, położonych na terenie Gminy Inowłódz w 2020 roku (grudzień)

Gmina Inowłódz ogłasza przetarg

  • Adres: 97-215 Inowłódz, ul. Spalska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 710 12 33 , fax. (044) 710 12 33
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowłódz
    ul. Spalska 2
    97-215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. (044) 710 12 33, fax. (044) 710 12 33
    REGON: 59064799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: inowlodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe, położonych na terenie Gminy Inowłódz w 2020 roku (grudzień)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe, położonych na terenie Gminy Inowłódz w grudniu 2020 roku, w sposób zapewniający osiągniecie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1439), ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), uchwałą nr IX/149/19 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 25 czerwca 2019 r. zmieniającą uchwałę w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa łódzkiego na lata 2016 - 2022 z uwzględnieniem lat 2023 – 2028. 2. Urządzenia do gromadzenia odpadów typu pojemniki, kontenery, worki, które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów, na czas trwania umowy (na nieruchomościach wskazanych przez zamawiającego) zapewnia wykonawca. 3. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnej ilości do odpadów komunalnych do odebrania, zagospodarowania w 2020 r. będących przedmiotem zamówienia. Szacowana ilość (w okresie grudzień 2020 r.) wynosi: 56,75 Mg i jest jedynie przybliżoną ilością zapotrzebowania, która w trakcie wykonywania umowy, może ulec zmianie. Wykonawca przy sporządzeniu ofert zobowiązany jest uwzględnić zmianę ilości zebranych odpadów w trakcie trwania umowy. KOD odpadu Nazwa (rodzaj odpadów) Przewidywana ilość odpadów na 12 miesięcy Mg 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 33,000 Mg 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 3,000 Mg 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 4,000 Mg 15 01 04 Opakowania z metalu 0,500 Mg 15 01 07 Opakowania ze szkła 2,000 Mg 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 4,000 Mg 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35 zawierające niebezpieczne składniki 0,100 Mg 20 01 35 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 0,100 Mg Ex 20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (popiół) 10,000 Mg 20 01 32 Ex 20 01 99 Leki inne niż wymienione w 20 01 31 oraz inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (zużyte igły i strzykawki) 0,050 Mg 4. Ilości odpadów, stanowią wielkość wyliczoną według zebranych ilości odpadów z lat poprzednich. Faktyczne zapotrzebowanie na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodawania nowych posesji w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, że łączna szacunkowa ilość odpadów komunalnych do odebrania i zagospodarowania nie przekroczy wartości wskazanych powyżej. Wykonawca nie może dochodzić od zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy ilość odebranych odpadów komunalnych będzie mniejsza od szacowanej ilości odpadów. 6. W przypadku przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów zielonych i innych bioodpadów Wykonawca powinien posiadać status instalacji komunalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku gminach dla: instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów (MBP), instalacji biologicznego przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji (kompostownia), składowania odpadów powstałych w procesie mechaniczno – biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów. Przetwarzanie odpadów zbieranych w sposób selektywny w tym odpadów opakowaniowych nie może być realizowane poza instalacjami i urządzeniami art. 30 ust. 1 ustawy o odpadach (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), przy czym wspomniane instalacje nie muszą posiadać statusu instalacji regionalnej. Odpady segregowane do zagospodarowania Wykonawca zobowiązany będzie przekazać podmiotowi uprawnionemu do ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami prawa. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami m.in. w zakresie transportu odpadów, spraw formalno-prawnym związanych z dostarczaniem odpadów uprawnionemu pomiotowi posiadającemu zezwolenie na ich zagospodarowanie. 7. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie dokładny adres miejsca, gdzie będą przekazane odpady. UWAGA: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w ZAŁĄCZNIKU nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – (ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ). 2. Stosowne pełnomocnictwo(a) określające zakres umocowania – jeżeli dotyczy. 3. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach