Przetargi.pl
ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY DZIKOWIEC

Gmina Dzikowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 36-122 Dzikowiec, Dzikowiec 2
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-17 7442109 , fax. 0-17 2274508
  • Data zamieszczenia: 2014-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dzikowiec
    Dzikowiec 2 2
    36-122 Dzikowiec
    tel. 0-17 7442109, fax. 0-17 2274508
    REGON: 69058769500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY DZIKOWIEC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Dzikowiec. W zakresie zamówienia jest: odbiór i transport do instalacji przetwarzania odpadów wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Dzikowiec, na których zamieszkują mieszkańcy, oraz z PSZOK w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399) oraz zgodniez obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dzikowiec zwanym dalej uchwałą. B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, transportu i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych wystawionych i przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym: a) zmieszanych odpadów komunalnych, b) papieru i tektury, c) szkła, d) tworzyw sztucznych, odpadów wielomateriałowych, e) opakowania z metali, metale. 2. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego wyposażenia nieruchomości z których odbierane są odpady komunalne w pojemniki: - o pojemności 120 l - 1 szt. na kółkach, - w kolorowe worki o pojemności 80-120 l w ilości po 2 szt. z każdego rodzaju do gromadzenia odpadów w sposób selektywny z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków przeznaczonych na gromadzenie odpadów selektywnych: a) żółtego - tworzywa sztuczne, b) białego - szkło, c) niebieskiego - papier i tektura, d) czerwonego- metale i odpady wielomateriałowe, 3. Wykonawca udostępnia worki do gromadzenia odpadów w sposób selektywny, które będą przekazywane mieszkańcom gminy przy każdym odbiorze w takiej samej ilości i rodzaju jakie zostały odebrane. Worki winny być oznaczone odpowiednią informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów, nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej do 31 grudnia 2014r. do wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w odpowiednie pojemniki i worki oraz wyposażenia Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) położonego w miejscowości Wilcza Wola na działce nr ewid. 1546/1 oraz w miejscowości Nowy Dzikowiec, 36-122 Dzikowiec, Nowy Dzikowiec 98 na działce nr ewid. 232/2, 233/2 w odpowiednie kontenery i pojemniki. Obsługę i funkcjonowanie PSZOK zapewnia Zamawiający. W PSZOK odbierane będą odpady segregowane o kodach: Kod odpadu 200135 -zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki Kod odpadu 200136 -zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 200121, 200123, 200135 Kod odpadu 200307-odpady wielkogabarytowe Kod odpadu 200108,200201 -odpady ulegające biodegradacji Kod odpadu 200127,200128 -farby, tusze, farby drukarskie, kleje Kod odpadu 200113-rozpuszczalniki Kod odpadu 170101, 170102, 170103, 17 01 07 -drobne odpady budowlane i rozbiórkowe Kod odpadu 200199 -popiół z gospodarstw domowych Kod odpadu150101- opakowania z papieru i tektury Kod odpadu 150104 , 200140 -opakowania z metalu , metale Kod odpadu 160103 - zużyte opony. 5. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z terenu gminy Dzikowiec z nieruchomości zamieszkałych z częstotliwością: 1) odpady zmieszane : co najmniej jeden raz w miesiącu, 2) odpady selektywne : szkło, tworzywa sztuczne - jeden raz na 2 miesiące, 3) odpady selektywne: opakowania z papieru i tektury, opakowania z metali, metale, opakowania wielomateriałowe - co najmniej dwa razy w roku , 4) odpady ulegające biodegradacji - systematyczny odbiór odpadów, nie rzadziej niż raz na kwartał z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych aby nie dopuścić do ich przepełnienia i wysypywania, 5) odpady wielkogabarytowe, meble - systematyczny odbiór odpadów, nie rzadziej niż raz na kwartał z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych aby nie dopuścić do ich przepełnienia i wysypywania, 6) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny - systematyczny odbiór odpadów, nie rzadziej niż raz na kwartał z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych aby nie dopuścić do ich przepełnienia i wysypywania, 7) odpady budowlane i rozbiórkowe - systematyczny odbiór odpadów, nie rzadziej niż raz na kwartał z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych aby nie dopuścić do ich przepełnienia i wysypywania . 6. Odbiór odpadów z PSZOK następował będzie na zgłoszenie Zamawiającego w godzinach otwarcia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości do dnia 31grudnia 2014 r. Wykonawca będzie zobowiązany również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami Komunalnymi. 8. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem i zatwierdzonym przez Zamawiającego. 9. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji (nieodbieranie z nieruchomości odpadów komunalnych zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.)w przeciągu 3 dni roboczych od otrzymania zawiadomienia e-mailem od zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem na adres Zamawiającego. 10. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 11. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów zebranych w PSZOK systematycznie, nie rzadziej niż raz na kwartał aby nie dopuścić do ich przepełnienia i wysypywania . Obsługę i funkcjonowanie zapewnia zamawiający. 12. Urządzenia do gromadzenia odpadów komunalnych zostaną ustawione przez wykonawcę w miejscach uzgodnionych z właścicielami nieruchomości. Jeśli podczas odbierania odpadów komunalnych dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. 13. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 14. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 15. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki na odpady zmieszane o pojemności 120 litrów na kółkach (szacunkowa ilość pojemników 1316) oraz worki przeznaczone na surowce wtórne o pojemności od 80-120 litrów w ilości 2 szt. z każdego rodzaju zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego. Dostarczenie i ustawienie pojemników na odpady zmieszane na teren wskazanych nieruchomości nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Dotyczy to sytuacji zmiany ilości pojemników na danej nieruchomości, bądź nowych nieruchomości jeżeli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. 16. W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne. 17. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 18. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 19. Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze własnej lub punkcie w miejscu odbioru odpadów. 20. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w Planie gospodarki odpadami dla województwa podkarpackiego, oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku, o odpadach. 21.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji. 22.Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu 3 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego powiadomienia o tym zamawiającego. Do informacji wykonawca obowiązany będzie dołączyć dokumentację(protokół z zaistnienia takiego zdarzenia) umożliwiają identyfikację nieruchomości. 23.Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). 24.W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 25. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Dzikowiec. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudnodostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. 26. Wykonawca zobowiązany jest: a)posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie ze-branych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, b)trwale i czytelnie oznakować pojazdy w widocznym miejscu z nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, c)aby pojazdy były zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadały aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, d)aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu, e)poddawać pojazdy i urządzenia myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapew-nienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie - Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty po-twierdzające wykonanie czynności, f)aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, g)wyposażyć pojazdy w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, h)dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. 27. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi, jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) sprawozdania z miejsc odbioru tego rodzaju worków. C. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów kwartalnych zawierających informacje o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na nieruchomościach, które obsługuje Wykonawca. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić i przekazać Zamawiającemu imienny wykaz zmian w ilości i rodzaju pojemników, które nastąpiły w danym kwartale. b) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. c) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązująca klasyfikacją odpadów). e) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. D. Równoważność materiałów i urządzeń. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane usługi spełniają wymagania Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł) .8.2. Wadium musi być wniesione na cały okres związania z ofertą, przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) . 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawia-jącgo w BS Głogów Młp. O/Dzikowiec nr 27915910102003300000390006.Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego. Za termin wniesienia wadium wniesionego w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wykonawca winien załączyć do oferty oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie wraz z ofertą dokumentu w oryginale, a dodatkowo do oferty należy dołączyć (spiąć z ofertą) kopię składanego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec czego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. 8.4. Poręczenie lub gwarancja, wnoszone jako wadium, muszą być bezwarunkowe i nieodwołalne. Muszą być wystawione na: Gmina Dzikowiec, 36-122 Dzikowiec 2 i obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz bezwarunkowe zobowiązanie odpowiednio poręczyciela lub gwaranta, do zapłacenia kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie o zaistnieniu któregokolwiek z tych przypadków, w ciągu 14 dni od daty otrzymania tego żądania. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określo-nych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.5. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniej-sza. 8.6.Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzikowiec.itl.pl/bip/index.php?page=position2.php&id=2226&grp=10
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach