Przetargi.pl
ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOSCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY DZIKOWIEC

Gmina Dzikowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 36-122 Dzikowiec, Dzikowiec 2
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-17 7442109 , fax. 0-17 2274508
  • Data zamieszczenia: 2013-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dzikowiec
    Dzikowiec 2 2
    36-122 Dzikowiec
    tel. 0-17 7442109, fax. 0-17 2274508
    REGON: 69058769500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzikowiec.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOSCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY DZIKOWIEC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Dzikowiec. Zakres zamówienia dotyczy nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców z terenu Gminy Dzikowiec. W zakresie zamówienia jest: odbiór i transport do instalacji przetwarzania odpadów wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Dzikowiec, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dzikowiec zwanym dalej uchwałą. A. Ogólna charakterystyka Gminy Dzikowiec w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów. 1. Liczba mieszkańców zamieszkałych na terenie Gminy Dzikowiec wynosi: ok. 5450 osób zameldowanych wg stanu na dzień 31.12.2012 jest ok. 6 525 osób 2.Na terenie Gminy Dzikowiec znajduje się około 1410 nieruchomości . 3.Obszar Gminy wynosi 12 166 ha, w skład Gminy Dzikowiec wchodzi 8 miejscowości: Dzikowiec, Nowy Dzikowiec, Lipnica, Kopcie, Wilcza Wola, Mechowiec, Osia Góra, Płazówka. 5.W Gminie Dzikowiec w 2012 roku zebrano następujące ilości odpadów komunalnych ilości podane są w Mg: Kod odpadu 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury - 0,75 Mg Kod odpadu 15 01 02- opakowania z tworzyw sztucznych- 6,29 Mg Kod odpadu 150107 - opakowania ze szkła - 32,37 Mg Kod odpadu 20 01 23 - urządzenia zawierające freony - 0,05 Mg Kod odpadu 20 01 35 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione e 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki - 0,33 Mg Kod odpadu 20 01 36 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35 -0,32 Mg Kod odpadu 20 03 01 - niesegregowane zmieszane odpady komunalne -205,34 Mg Kod odpadu 20 03 07- odpady wielkogabarytowe - 2,52 Mg RAZEM - 248,0 Mg B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych wystawionych i przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym: a) zmieszanych odpadów komunalnych i pozostałości z segregacji odpadów, b) papieru i tektury, c) szkła, d) tworzyw sztucznych, metali, odpadów wielomateriałowych, e) odpadów ulegających biodegradacji, f) odpadów wielkogabarytowych, g) zużytych opon. 2. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego wyposażenia nieruchomości z których odbierane są odpady komunalne w pojemniki i worki do gromadzenia odpadów w sposób selektywny i nieselektywny, z tym że gromadzone w sposób selektywny: - w kolorowe worki o pojemności 80-120 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków przeznaczonych na gromadzenie odpadów selektywnych: a) żółtego - tworzywa sztuczne, b) białego - szkło, c) niebieskiego - papier i tektura, d) czerwonego- metale i odpady wielomateriałowe, e) brązowego - biodegradowalne. 3. Wykonawca udostępnia worki do gromadzenia odpadów w sposób selektywny, które będą przekazywane mieszkańcom gminy przy każdym odbiorze w takiej samej ilości i rodzaju jakie zostały odebrane. Worki winny być oznaczone odpowiednia informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów, nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej do 30 czerwca 2013r. do wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w odpowiednie pojemniki i worki oraz wyposażenia Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK położonego w miejscowości Wilcza Wola na działce nr ewid 1546/1 oraz w miejscowości Nowy Dzikowiec, 36-122 Dzikowiec, Nowy Dzikowiec 98 na działce nr ewid 232/2, 233/2 w odpowiednie kontenery i pojemniki. Obsługę i funkcjonowanie PSZOK zapewnia Zamawiający. W PSZOK odbierane będą odpady segregowane o kodach: Kod odpadu 200135 -zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki Kod odpadu 200136 -zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 200121, 200123, 200135 Kod odpadu 200307-odpady wielkogabarytowe Kod odpadu 200108,200201 -odpady ulegające biodegradacji Kod odpadu 200127,200128 -farby, tusze, farby drukarskie, kleje Kod odpadu 200113-rozpuszczalniki Kod odpadu 170101, 170102, 170103 -drobne odpady budowlane i rozbiórkowe Kod odpadu 200199 -popiół z gospodarstw domowych 5. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z terenu gminy Dzikowiec z nieruchomości zamieszkałych z częstotliwością: 1) odpady zmieszane - co najmniej jeden raz w miesiącu, 2) zbierane selektywnie: papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metale - jeden raz na 2 miesiące, 3) odpady ulegające biodegradacji - jeden raz na dwa miesiące, 4) odbiór odpadów wielkogabarytowych, mebli - dwa razy w roku z terenu nieruchomości oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zgodnie z harmonogramem wywozu uzgodnionym z Zamawiającym uwzględnionym w kalendarzu Wykonawcy, 5) zużyty sprzęt elektroniczny i elektroniczny w punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz z terenu nieruchomości - zgodnie z harmonogramem wywozu uzgodnionym z Zamawiającym uwzględnionym w kalendarzu Wykonawcy, 6) odpady budowlane i rozbiórkowe - w punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz z terenu nieruchomości - zgodnie z harmonogramem wywozu uzgodnionym z Zamawiającym uwzględnionym w kalendarzu Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości do dnia 26 czerwca 2013 r. Wykonawca będzie zobowiązany również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami Komunalnymi. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem i zatwierdzonym przez Zamawiającego. 8. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji nieodbieranie z nieruchomości odpadów komunalnych zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp. w przeciągu 3 dni roboczych od otrzymania zawiadomienia e-mailem od zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem na adres Zamawiającego. 9. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów zebranych w PSZOK nie rzadziej jak raz na kwartał. Obsługę i funkcjonowanie zapewnia zamawiający. 11. Urządzenia do gromadzenia odpadów komunalnych zostaną ustawione przez wykonawcę w miejscach uzgodnionych z właścicielami nieruchomości. Jeśli podczas odbierania odpadów komunalnych dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. 12. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 13. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 14. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki na odpady zmieszane o pojemności 120 litrów (szacunkowa ilość pojemników 1410) oraz worki przeznaczone na surowce wtórne o pojemności od 80-120 litrów zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego. W miesiącu czerwcu 2013 r. wykonawca zobowiązany jest dostarczyć właścicielowi nieruchomości po 2 szt. każdego rodzaju worka. Dostarczenie i ustawienie pojemników na odpady zmieszane na teren wskazanych nieruchomości nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Dotyczy to sytuacji zmiany ilości pojemników na danej nieruchomości, bądź nowych nieruchomości jeżeli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. 15.Wykonawca zobowiązany jest posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną w Gminie Dzikowiec, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Dzikowiec, na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Baza magazynowo -transportowa musi spełniać następujące warunki: teren bazy magazynowo - transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, a) miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, b) miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, c) teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145), e) baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, d) na terenie bazy magazynowo - transportowej powinien znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej. e) Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu powyższych warunków. 15. W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne. 16. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 17. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi zmieszanymi odpadami komunalnymi. 18. Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze własnej lub punkcie w miejscu odbioru odpadów 19. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w Planie gospodarki odpadami dla województwa podkarpackiego, oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku, o odpadach. 20. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji. 21. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a przypadku ich niedopełnienia wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu 3 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego powiadomienia o tym zamawiającego. Do informacji wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokumentację(protokół z zaistnienia takiego zdarzenia) umożliwiają identyfikację nieruchomości. 22. Zakres zamówienia obejmuje całokształt czynności związanych z systemem elektronicznego ewidencjonowania i potwierdzania odbioru odpadów od właścicieli nieruchomości z wyróżnieniem rodzaju odpadów: zmieszane albo selektywne, gromadzonych w pojemnikach lub workach przeznaczonych do gromadzenia odpadów, w tym w szczególności: 1) inwentaryzację pojemników przed rozpoczęciem realizacji usług odbiorów odpadów komunalnych z nieruchomości, polegającą na przypisaniu wszystkim pojemnikom w danej miejscowości poprzez nadanie im unikalnych numerów identyfikacyjnych i przypisanie tych numerów poszczególnym nieruchomościom, 2) wydruk i dystrybucję do właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej, którzy zadeklarowali selektywną zbiórkę odpadów, etykiet adresowych zawierających kody kreskowe, które naklejone na worki do gromadzenia odpadów, służą identyfikacji nieruchomości, z której dokonywany jest odbiór odpadów gromadzonych selektywnie. 24.Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). 25.W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 26. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Dzikowiec. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudnodostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. 27. Wykonawca zobowiązany jest: a) posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, b) trwale i czytelnie oznakować pojazdy w widocznym miejscu z nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, c) posiadać na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania -urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, d) aby pojazdy były zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadały aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, e) aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu, f) poddawać pojazdy i urządzenia myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie - Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, g) na koniec każdego dnia roboczego opróżniać pojazdy z odpadów i parkować wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej, h) aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, i) wyposażyć pojazdy w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, j) dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. 28. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi, jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) sprawozdania z miejsc odbioru tego rodzaju worków. C. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów kwartalnych zawierających informacje o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na nieruchomościach, które obsługuje Wykonawca. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić i przekazać Zamawiającemu imienny wykaz zmian w ilości i rodzaju pojemników, które nastąpiły w danym kwartale. b) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. c) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązująca klasyfikacją odpadów). e) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. D. Równoważność materiałów i urządzeń. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane usługi spełniają wymagania Zamawiającego. E. Informacje o podwykonawcach. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia. Zamawiający żąda (na podst. art. 36 ust. 4 ustawy Pzp) wskazania przez Wykonawcę części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzikowiec.itl.pl/bip/index.php?page=position2.php&id=1316&grp=10
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach