Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Mszana w okresie od 1 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 r.

Gmina Mszana ogłasza przetarg

  • Adres: 44325 Mszana, ul. 1 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4759740, 4759755
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszana
    ul. 1 Maja 81
    44325 Mszana, woj. śląskie
    tel. 32 4759740, 4759755
    REGON: 27625868700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Mszana w okresie od 1 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Mszana w okresie od 1 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 r. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Mszana w okresie od 1 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 r.: a) z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, b) zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz w Gminnym Punkcie Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych. 2) Zaopatrzenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych w worki LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, oraz pojemniki do gromadzenia popiołu. 3) Zorganizowanie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. 4) Zorganizowanie, utrzymanie i obsługa Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaścietysięcy00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaznacza, iż Wykonawca powinien dochować należytej staranności, by jego oferta była zabezpieczona wadium przed upływem terminu składania ofert. Należy wziąć pod uwagę czas trwania realizacji przelewów pomiędzy różnymi bankami. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 3.1 pieniądzu – przelewem wpłacane na rachunek Urzędu Gminy w Mszanie (Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu Zdroju nr: 88847000012001002900940006 z tytułem przelewu: „Wadium – Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Mszana w okresie od 1 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 r.” 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię, poświadczoną „za zgodność z oryginałem”, wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 6. Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć w Referacie Finansów i Budżetu Urzędu Gminy Mszana (do oferty nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego, lecz kopię potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” lub też potwierdzenie jego wniesienia do Referatu Finansów i Budżetu Urzędu Gminy Mszana). 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji i poręczeń dokument musi spełniać następujące wymogi: 7.1 być wystawiony na Gminę Mszana (ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana) 7.2 zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7.3 gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp dla każdego z tych Wykonawców, 7.4 Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7.5 Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa może być wystawiona na wszystkich członków konsorcjum lub na jednego z nich np. na lidera. Brak podania w treści gwarancji nazwy partnera nie ma znaczenia dla oceny skutków prawnych udzielonej gwarancji. Dotyczy to również wadium wniesionego w formie pieniężnej (wystarczy, że wniesie je jeden członek konsorcjum np. lider). 8. Okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania działalności polegającej na: a. odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz.U.2016 poz.250), b. gospodarowaniu odpadami komunalnymi zgodnie przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2013 poz.21 z późn. zm.), c. zbieraniu zużytego sprzętu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (j.t. Dz.U.2015 poz.1688)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć: a) Dokument (np. zamówienie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy; b) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ ów ubiegającego / cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. c) Dowód wniesienia wadium; d) W celu wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku określonego w Rozdziale XIII pkt.3.3.2, a także umożliwienia Zamawiającemu oceny ofert zgodnie z kryteriami określonymi w Rozdziale XXIV SIWZ, każdy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ofercie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Do wykazu tego, dla pojazdów o normie emisji spalin EURO 5 i EURO 6 Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie przez wskazane pojazdy powyższych norm emisji spalin. W przypadku braku dokumentów potwierdzających spełnienie przedmiotowych norm przez wskazane pojazdy Zamawiający w ocenie ofert nie przyzna dodatkowych punktów w kryterium emisja spalin. 2. Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy, składają, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach