Przetargi.pl
„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chrzypsko Wielkie z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i z terenu nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w 2020 roku”

Gmina Chrzypsko Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-412 Chrzypsko Wielkie, Główna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 951 011, , fax. 612 951 011
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzypsko Wielkie
    Główna 15
    64-412 Chrzypsko Wielkie, woj. wielkopolskie
    tel. 612 951 011, , fax. 612 951 011
    REGON: 63125926400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzypsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chrzypsko Wielkie z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i z terenu nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w 2020 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chrzypsko Wielkie z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i z terenu nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne oraz domków letniskowych i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia lub zezwolenia, tj. 1) posiada wpis do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych prowadzonego przez Wójta Gminy Chrzypsko Wielkie, 2) aktualne zezwolenia starosty na transport odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2019.poz. 701 z późn. zm.) obejmującego Gminę Chrzypsko Wielkie, 3) posiada wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektronicznego i elektronicznego. Zamawiający dokona oceny na podstawie przedłożonej w/w dokumentacji i dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów: – aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Chrzypsko Wielkie, - kopię aktualnego zezwolenia starosty na transport odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019.poz. 701 z późn. zm.) obejmującego Gminę Chrzypsko Wielkie, - kopię aktualnego wpisu do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektronicznego i elektronicznego. -wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem ich wielkości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi były wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Załącznik nr 1- formularz ofertowy, Załącznik nr 2- Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach