Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Bardo

Urząd Miasta i Gminy Bardo ogłasza przetarg

  • Adres: 57-256 Bardo, ul. Rynek 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8171478
  • Data zamieszczenia: 2014-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Bardo
    ul. Rynek 2 2
    57-256 Bardo, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8171478
    REGON: 00052870600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bardo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Bardo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z wszystkich punktów odbioru odpadów, przynależnych do nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, a także nieruchomości o charakterze mieszanym, zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Bardo oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości w pojemniki i worki służące do zbierania odpadów komunalnych. W usłudze odbioru odpadów mieści się usługa transportu odebranych odpadów komunalnych. Szacowana ilość odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z najlepszą wiedzą Zamawiającego, według informacji i analiz aktualnych na dzień publikacji ogłoszenia, wynosi 2530 Mg w okresie realizacji umowy odpadów wskazanych w pkt 3.2.2. 2. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, o których mowa w pkt 3.2.1, obejmuje następujące rodzaje odpadów, tj.: a) odpadów komunalnych łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie (grupa 20) bezpośrednio od właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Bardo, które będą zgromadzone w pojemnikach lub workach przy nieruchomościach, a w zakresie odpadów wielkogabarytowych (ze względu na duże rozmiary lub wagę nie mieszczących się w standardowych pojemnikach na odpady) i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zgromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych b) odpadów opakowaniowych ( włącznie z selektywnie gromadzonymi komunalnymi odpadami opakowaniowymi) podgrupy 15 01 - opakowania z papieru i tektury; tworzyw sztucznych; drewna; metali; wielomateriałowe; zmieszane opakowaniowe; ze szkła; z tekstyliów ( kod od nr 15 01 01 do 15 01 09), bezpośrednio od właścicieli nieruchomości, gromadzonych w pojemnikach lub workach w systemie indywidualnym lub pojemnikach w systemie zbiorczym oraz zgromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i innych wskazanych miejscach przez Zamawiającego; c) odpadów nieujętych w innych grupach - zużyte opony - kod 16 01 03, zgromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i innych wskazanych miejscach przez Zamawiającego; d) odpadów z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych (odpady o kodach: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 03 02, 17 03 80, 17 04 01, 17 04 02, 17 04 03, 17 04 04, 17 04 05, 17 04 06, 17 04 07, 17 04 11, 17 05 04, 17 05 08, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04) zgromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i innych wskazanych miejscach przez Zamawiającego; e) przeterminowanych leków zebranych w oznaczonych pojemnikach ustawionych we wskazanej przez gminę aptece (20 01 31*, 20 01 32); Powyższe odpady zostały sklasyfikowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji zawiera zał. nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 15.000,00zł 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. ). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego BS w Ząbkowicach Śl. O/Bardo 45 9533 1043 2002 0000 3098 0001, w terminie zapewniającym spłynięcie środków na w/w konto przed otwarciem ofert. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie: Wadium Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Bardo 4. Wadium wniesione w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2., musi nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać poręczyciela lub gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium. Dokument wadium należy złożyć w oryginale w Referacie Finansowym Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie jako depozyt, za potwierdzeniem. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć do oferty (w przypadku przelewu kserokopię odcinka D). 5. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a) oraz art. 46 ust. 5 pkt 1, 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmbardo.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach