Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Łużna

Gmina Łużna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-322 Łużna, Łużna 634
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3543922 , fax. 018 3543039
  • Data zamieszczenia: 2015-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łużna
    Łużna 634 634
    38-322 Łużna, woj. małopolskie
    tel. 018 3543922, fax. 018 3543039
    REGON: 49189246900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: BIP Gminy Łużna
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Łużna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Charakterystyka Gminy Łużna - powierzchnia Gminy Łużna wynosi 56,24 km2 - liczba miejscowości: 6 (Łużna, Szalowa, Bieśnik, Wola Łużańska. Mszanka, Biesna) - szacunkowa liczba mieszkańców: 8529 ( Łużna - 3261, Szalowa - 2183, Bieśnik - 387, Wola Łużańska - 1033, Mszanka - 904, Biesna - 761) - szacunkowa liczba nieruchomości zamieszkałych - 2238 (Łużna - 837, Szalowa - 568, Bieśnik - 116, Wola Łużańska - 266, Mszanka - 279, Biesna - 172) - szacunkowa liczba nieruchomości niezamieszkałych - 100 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) odpady powstałe na nieruchomościach zamieszkałych odbierane będą przez Wykonawcę w następujący sposób : odpady zmieszane oraz odpady segregowane (papier, tworzywa sztuczne, szkło, metal) odbierane będą w workach wystawionych na poboczach dróg określonych w zał. nr 3 i 4 do SIWZ. Długość tras przejazdu na terenie gminy wynosi około 90 km. W trakcie realizacji zamówienia dopuszcza się zmianę długości tras o ok. 5 % Częstotliwość odbioru odpadów zmieszanych - jeden raz w miesiącu, Częstotliwość odbioru odpadów segregowanych - jeden raz na dwa miesiące. Do Wykonawcy należy obowiązek sporządzenia harmonogramu odbioru odpadów w 2016 r. i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 30.11.2015 r. Harmonogram odbioru odpadów należy sporządzić w formie papierowej i elektronicznej (pdf i word). Worki do gromadzenia odpadów zapewni Wykonawca. Szacunkowa ilość worków: 62 400 szt. na każde półrocze, w tym: kolor żółty - 19 200 szt. kolor niebieski - 7 200 szt. kolor zielony - 7 200 szt. kolor brązowy - 4 800 szt. kolor czerwony - 4 800 szt. kolor czarny - 19 200 szt. Worki powinny być zapakowane w 2400 zestawów spiętych gumką zawierających: 26 worków, w tym: 8 worków czarnych, 8 worków żółtych, 3 worki zielone, 3 worki niebieskie, 2 worki czerwone, 2 worki brązowe. Worki do gromadzenia odpadów w I półroczu 2016 r. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie do 30.11.2015 r. w ilości i na zasadach określonych powyżej. Worki do gromadzenia odpadów w II półroczu 2016 r. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie do 31.05.2016 r. w ilości i na zasadach określonych powyżej. Rozprowadzeniem worków do właścicieli nieruchomości zamieszkałych zaangażowani zostaną sołtysi poszczególnych miejscowości. Charakterystyka worków: folia LDPE, worki wykonane zgodnie z obowiązującymi normami o grubości zapobiegającej pęknięciu lub rozerwaniu, pojemność 120 litrów, z nadrukiem nazwy i adresu Wykonawcy oraz: kolor niebieski - PAPIER, kolor zielony -SZKŁO, kolor żółty - TWORZYWA SZTUCZNE, kolor czerwony - METAL, kolor brązowy - ODPADY BIODEGRADOWALNE, kolor czarny - ODPADY KOMUNALNE. 2) odpady powstałe na nieruchomościach niezamieszkałych odbierane będą przez Wykonawcę w następujący sposób: - odpady zmieszane i segregowane (papier, tworzywa sztuczne, szkło, metal) będą odbierane z danej nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120 litrów, 1100 litrów lub kontenerach o pojemności 7 m3 lub 10 m3. - odpady segregowane powstające w szkołach odbierane będą z pojemników o pojemności 1100 litrów koloru ; - niebieski z przeznaczeniem na papier - żółty z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne - zielony z przeznaczeniem na szkło Przedmiotowe pojemniki zabezpiecza Wykonawca i wstawia w formie bezpłatnej dzierżawy komplet 3 szt. w każdej szkole na terenie Gminy Łużna w miejscu uzgodnionym z dyrektorem szkoły. Wykaz szkół: - Zespół Szkół w Łużnej - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Anny Leśkiewicz i Publiczne Gimnazjum - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łużnej - Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum w Szalowej - Szkoła Podstawowa im. Świętej Królowej Jadwigi w Bieśniku - Szkoła Podstawowa w Biesnej im. Jana Pawła II - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mszance - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Łużańskiej Odpady powstałe na nieruchomościach niezamieszkałych odbierane będą przez Wykonawcę z nieruchomości po zgłoszeniu potrzeby wywozu, w terminie określonym harmonogramem. Wykonawca odnotowuje właściciela nieruchomości (imię i nazwisko, nazwa, adres), rodzaj oraz ilość oddanych odpadów. Kserokopię dokumentu przekazuje osobie oddającej odpady, a oryginał przekazuje Zamawiającemu wraz z fakturą przy miesięcznym rozliczaniu usługi. Wykaz nieruchomości niezamieszkałych stanowi zał. nr 5 do SIWZ. 3) odpady zmieszane i segregowane powstałe na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Łużna: odpady zmieszane z cmentarzy komunalnych (Łużna, Szalowa, Wola Łużańska, Mszanka) oraz odpady segregowane (papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe, odpady zielone, odpady biodegradowalne, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony, odpady niebezpieczne, meble i odpady wielkogabarytowe) z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych znajdującego się w Woli Łużańskiej gromadzone będą w kontenerach o pojemności min. 10 m3, będących własnością Zamawiającego i odbierane po telefonicznym zgłoszeniu wywozu dokonanym przez pracownika Urzędu Gminy Łużna. Usługa powinna zostać wykonana w ciągu 48 godzin od zgłoszenia. Do kontenerów umożliwiony jest dojazd samochodem specjalistycznym do wywozu kontenerów. Utrzymanie czystości w obrębie kontenera oraz utrzymanie jego czystości i dezynfekcji zgodnie z obowiązującymi przepisami będzie należało do obowiązku Wykonawcy i ma być wliczone w koszt wykonania usługi. 4) odpady niebezpieczne (baterie, akumulatory, świetlówki, farby, lakiery, rozpuszczalniki, środki ochrony roślin, oleje, itp.), zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, przeterminowane leki, chemikalia, meble i inne odpady wielkogabarytowe i wielomateriałowe - odbierane będą co najmniej jeden raz w roku z poboczy dróg, po wcześniejszym ogłoszeniu. Obowiązek odbioru tych odpadów ponosi Wykonawca. Trasy przejazdu zostaną wskazane przez pracownika Urzędu Gminy Łużna. Zamawiający przed ogłoszeniem zbiórki ustali terminy jej realizacji z Wykonawcą. 5) odpady budowlane i rozbiórkowe powstałe z remontów nie podlegających zgłoszeniu lub pozwoleniu na budowę - odbiór odbywać się będzie według potrzeb, po każdorazowym zgłoszeniu Wykonawcy takiej konieczności przez Zamawiającego. W zgłoszeniu Zamawiający poda adres nieruchomości i dane osoby zgłaszającej, orientacyjną ilość odpadów oraz termin podstawienia kontenera. Kontener zostanie podstawiony na okres maksymalnie 3 dni, umieszczenie odpadów w kontenerze należy do osoby zgłaszającej. Wykonawca usuwa kontener w terminie 3 dni od dnia otrzymania zgłoszenia gotowości odbioru. Szacunkowa ilość odpadów zmieszanych do odbioru i zagospodarowania w czasie trwania umowy - ok. 920 Mg Szacunkowa ilość odpadów segregowanych do odbioru i zagospodarowania w czasie trwania umowy - ok. 198 Mg (w tym: tworzywa sztuczne - ok. 70 Mg, szkło - ok. 60 Mg, papier - ok. 6 Mg, metal - ok. 15 Mg, odpady biodegradowalne i zielone - ok. 15 Mg, odpady wielkogabarytowe i wielomateriałowe, opony - ok. 15 Mg, odpady remontowo-budowlane - ok. 15 Mg, niebezpieczne - ok. 1 Mg, sprzęt elektryczny i elektroniczny - ok. 1 Mg). Zamawiający zastrzega, że podane ilości mają charakter szacunkowy i służą przede wszystkim oszacowaniu kosztów realizacji usługi. Z tytułu konieczności odbioru ilości odpadów innej niż wskazana Wykonawca nie będzie mógł rościć sobie prawa do dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. Do obowiązków Wykonawcy należy odbieranie odpadów z zapewnieniem utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego poprzez zapobieganie wysypywania się odpadów z worków podczas ich odbioru. W przypadku zanieczyszczenia terenu, powstałego w trakcie odbioru odpadów (tj. rozerwanie się worka) niezwłoczne uprzątnięcie terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi, Do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywaną usługą, a to: 1) sporządzania półrocznych sprawozdań. Sprawozdanie należy przekazać na obowiązującym druku Wójtowi Gminy Łużna w ustawowym terminie. W przypadku, gdy sprawozdanie będzie sporządzone nierzetelnie Wójt Gminy Łużna wezwie Wykonawcę, który przekazał sprawozdanie do jego uzupełnienia lub poprawienia w terminie 14 dni, 2) przedkładanie Zamawiającemu kserokopii kart przekazania odpadów z danego miesiąca, 3) przedkładanie Zamawiającemu miesięcznego raportu odbioru odpadów - sporządzanego według wzoru stanowiących zał. nr 10 4) przedkładanie Zamawiającemu kserokopii wydruków wagowych z zakończonego miesiąca Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli sposobu wykonywania usługi, poprzez możliwość udziału w czynności odbioru odpadów. 3. Zagospodarowanie odpadów. a) W ramach zagospodarowanie odpadów Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych odpadów zmieszanych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla regionu sądecko-gorlickiego zgodnie z Uchwałą Nr XXV)398)12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. b) W ramach zagospodarowania odpadów zbieranych selektywnie Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w rozdziale 2 ustawy o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00)100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności FV
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Gminy Łużna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach