Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Sułów

Gmina Sułów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-448 Sułów, Sułów 63
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6826202 , fax. 84 6826227
  • Data zamieszczenia: 2013-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sułów
    Sułów 63 63
    22-448 Sułów, woj. lubelskie
    tel. 84 6826202, fax. 84 6826227
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Sułów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Sułów poprzez odbiór, transport i odzysk lub unieszkodliwienie odpadów komunalnych poprzez składowanie lub przekazanie uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 1. Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy Sułów (stan na 31.12.2012r.) wynosi - 4969 2. Na terenie Gminy Sułów jest: -ok. 1249 nieruchomości zamieszkałych o zabudowie jednorodzinnej (zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ); -zabudowa wielorodzinna w Michalowie składająca się z 17 budynków wielolokalowych zamieszkałych przez ok. 565 mieszkańców (stan na 31.12.2012r.); -15 miejscowości: Sułowiec, Kawęczyn - Kolonia, Tworyczów, Kitów, Sułów, Sułów - Kolonia, Źrebce, Sąsiadka, Deszkowice Pierwsze, Sułówek, Rozłopy - Kolonia, Kulików, Deszkowice Drugie, Michalów, Rozłopy. 3. Obszar Gminy Sułów wynosi 93,48 km?. 4. W 2012 roku z terenu gminy Sułów odebrano i zagospodarowano następujące ilości odpadów (dane dotyczą 521 zawartych umów - wartość średnia za 2012r.): -Niesegregowane zmieszane odpady komunalne (20 03 01) - 214,7 Mg -Opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02) - 2,3 Mg -Opakowania ze szkła (15 01 07) - 31,5 Mg -Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 (20 01 36) - 5,2 Mg Szacunkowa masa odpadów, które mogą zostać odebrane i zagospodarowane w czasie trwania zamówienia tj. od 1 lipca 2013 do 31 grudnia 2013 r. to: - 220 Mg odpadów niesegregowanych, - 60 Mg odpadów segregowanych Do określenia szacunkowej masy odpadów przyjęto ilość odebranych odpadów w jednym półroczu w gminie Sułów w roku 2012, które odpowiednio zwiększono. Uwaga! Ilość nieruchomości jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne. Ich ilość może wzrosnąć lub zmaleć w czasie realizacji zamówienia w wyniku zasiedlania nowych budynków lub ich wyludnienia. Szczegółowy wykaz nieruchomości objętych zamówieniem Wykonawca otrzyma po zawarciu umowy, nie później niż do dnia 20 czerwca 2013 r. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, b) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na frakcje: -tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, -szkło białe, -szkło kolorowe, -metal, -papier, c) przeterminowane leki, d) meble i inne odpady wielkogabarytowe, e) zużyte opony, f) odpady budowlane i rozbiórkowe powstałe w wyniku drobnych prac remontowych nie wymagających zgłoszenia lub pozwolenia na budowę. Pojemniki i worki w ustalonym dniu odbioru odpadów właściciele nieruchomości zamieszkałych będą dostarczać do ciągów komunikacyjnych, za wyjątkiem zabudowy wielorodzinnej w Michalowie, gdzie odbiór odpadów wykonywany będzie z terenu nieruchomości. 2) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania od właścicieli nieruchomości zamieszkałych o zabudowie jednorodzinnej następujących frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością: a) raz w miesiącu - odpady niesegregowane gromadzone w pojemnikach o pojemności 120 l, 240 l lub 1100 l; b) raz na trzy miesiące - odpady segregowane gromadzone w workach z folii LDPE o pojemności od 60 l do 120 l takie jak: - tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe - worek żółty, - szkło białe - worek biały, - szkło kolorowe - worek zielony, - metale - worek czerwony c) raz na trzy miesiące - papier wiązany w paczki lub złożony w pudła kartonowe 3) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych o zabudowie wielorodzinnej w Michalowie następujących frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością: a) raz na dwa tygodnie - odpady niesegregowane gromadzone w pojemnikach KP-5, KP-7 lub KP-10. b) po wypełnieniu pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o pojemności od 800 l do 7000 l takie jak: - tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe - pojemnik żółty - szkło białe - pojemnik biały, - szkło kolorowe - pojemnik zielony, - metale - pojemnik czerwony, - papier - pojemnik niebieski. 4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie trwania zamówienia jednokrotny odbiór, bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych (z tzw.wystawek) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytych opon. 5) Wykonawca jest zobowiązany do odebrania z punktu aptecznego w Michalowie przeterminowanych lub częściowo zużytych leków, po telefonicznym zgłoszeniu konieczności ich odebrania przez Zamawiającego, w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych. 6) Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów budowlanych i rozbiórkowych powstałych w gospodarstwach domowych w wyniku drobnych prac remontowych nie wymagających zgłoszenia lub pozwolenia na budowę na bieżąco, według potrzeb po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego, nie później niż do 4 dni roboczych od dnia zgłoszenia konieczności ich odbioru. Odpady te będą gromadzone przez właściciela nieruchomości w kontenerach dostarczonych przez Wykonawcę, w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 7) Na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości zamieszkałe o zabudowie jednorodzinnej w pojemniki na odpady zmieszane, na podstawie indywidualnej umowy z właścicielem nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest tego dokonać do dnia 30 czerwca 2013r. 8) Wykonawca dostarczy do dnia 30 czerwca 2013 r. właścicielom nieruchomości zamieszkałych o zabudowie jednorodzinnej worki na odpady segregowane w ilości co najmniej 2 kompletów. Worki do selektywnej zbiórki odpadów będą o odpowiedniej kolorystyce i zostaną oznaczone napisami określającymi rodzaj odpadów na jaki są przeznaczone. 9) Na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości zamieszkałej o zabudowie wielorodzinnej w Michalowie, w pojemniki na odpady zmieszane (3 szt.) oraz pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (3 szt. każdego rodzaju). Wykonawca zobowiązany jest ustawić je na nieruchomości do dnia 30 czerwca 2013r. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 10) Wykonawca przy każdorazowym odbiorze worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki pozostawi nowe worki w ilości i rodzaju odpowiadającym odebranym workom. 11) Wykonawca dostarczy do dnia 15 lipca 2013r. do siedziby Zamawiającego worki przeznaczone do selektywnej zbiórki - po 100 szt. na każdy rodzaj odpadów selektywnie zbieranych, które będą wydawane właścicielom nieruchomości w miarę potrzeb. 12) Obowiązkiem Wykonawcy będzie również zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi, jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) sprawozdania z miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres i ilość dostawionych worków) potrzebnego do przeprowadzenia kontroli ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości. 13) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia harmonogramu wywozu odpadów, a następnie dostarczenia właścicielom nieruchomości w ciągu 14 dni od dnia przekazania informacji przez Zamawiającego o jego akceptacji. Za dostarczenie harmonogramu należy uznać jego pozostawienie w skrzynce pocztowej lub razem z pojemnikami na odpady komunalne. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych. 14) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 7.00-20.00. 15) Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 16) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 36 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem lub telefonicznie od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem lub telefonicznie na adres Zamawiającego. 17) System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 18) Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania dokumentacji pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu w terminie do 7 dnia następnego miesiąca. 19) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania co miesiąc w terminie do 7 dnia następnego miesiąca Zamawiającemu ewidencji nieruchomości z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane odpady. 20) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni (art. 9f ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach). Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację filmową lub zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości. 21) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) w Dębowcu wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2017 oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 145). 22) Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sułów. 23) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników do gromadzenia odpadów należących do właściciela nieruchomości powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 24) Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na wskazanym mu stanowisku komputerowym będącym własnością Zamawiającego oprogramowanie umożliwiające bieżącą kontrolę oraz trwały zapis pracy sprzętu wykorzystywanego przez Wykonawcę. 25) Do wystawienia comiesięcznej faktury przez Wykonawcę będzie brana pod uwagę rzeczywista masa odebranych i zagospodarowanych odpadów. 26) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach