Przetargi.pl
ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY BARANÓW W OKRESIE OD DNIA 1 STYCZNIA 2012 ROKU DO DNIA 31 GRUDNIA 2012 ROKU

Urząd Gminy Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-105 Baranów, ul. Rynek 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8834027 , fax. 081 8834041
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Baranów
    ul. Rynek 14 14
    24-105 Baranów, woj. lubelskie
    tel. 081 8834027, fax. 081 8834041
    REGON: 00053488000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabaranow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY BARANÓW W OKRESIE OD DNIA 1 STYCZNIA 2012 ROKU DO DNIA 31 GRUDNIA 2012 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Baranów w okresie od dnia 1 stycznia 2012 roku do dnia 31 grudnia 2012 roku . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Baranów z sołectw: Baranów, Czołna, Dębczyna, Gródek. Huta, Karczunek, Klin, Kozioł, Łukawka, Łukawica, Łysa Góra, Motoga, Niwa, Nowomichowska, Pogonów, Składów, Śniadówka, Wola Czołnowska oraz Zagóźdź. 2) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, zarówno zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów gromadzonych w sposób selektywny tj: makulatury, tworzyw sztucznych, szkła oraz odpadów ulegających biodegradacji, a) orientacyjna liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ, b) orientacyjna liczba pojemników o pojemności 0,12 m? oraz worków 120 l z folii LDPE, które będą odbierane w ciągu miesiąca kalendarzowego z nieruchomości, stanowi załącznik Nr 10 do SIWZ, c) orientacyjna ilość odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości określona jest w załączniku Nr 11 do siwz 3) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 0,12 m3 oraz workach 120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny. 4) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w miesiącu czerwcu 2012 roku oraz październiku 2012 roku odbiór odpadów komunalnych obejmujących zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, chemikalia (farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie galwaniczne, metale, opony, meble i odpady wielogabarytowe oraz przeterminowane lekarstwa, poprzez utworzenie w miejscowościach wymienionych w pkt. 1 punktów do selektywnej zbiórki odpadów, działających przez co najmniej 2 dni robocze w godz. 7.00 - 19.00, 5) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia raz w miesiącu w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości od których, odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki 120 l z folii LDPE przeznaczone na gromadzenie poszczególnych frakcji odpadów wyszczególnionych w pkt. IV SIWZ, worki zostaną oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów oraz nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy, 6) Wykonawca zobowiązany jest odbierać odpady komunalne od właścicieli poszczególnych nieruchomości w ilości wskazanej przez Zamawiającego w odniesieniu do każdej z nieruchomości, 7) w przypadkach odebrania większej ilości odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości aniżeli ilość wskazana przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty odbioru odpadów o numerze nieruchomości oraz o ilości masy odebranych odpadów ponad ilość, o której mowa w pkt. 6, 8) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z częstotliwością co najmniej raz w miesiącu kalendarzowym, 9) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór odpadów musi odbywać się w godzinach 7.00 - 19.00. 10) Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia w terminie do ostatniego dnia każdego kwartału. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania wszystkich odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych w Puławach. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia, aby pojazdy i urządzenia były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich gromadzenia, przeładunku, a także transportu; 2) myć i dezynfekować pojazdy oraz urządzenia z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie; 3) prowadzić dokumentację zawierającą informacje o stosowanych środkach dezynfekujących oraz o częstotliwości wykonywanej dezynfekcji pojazdów i urządzeń 1.Wykonawca jest obowiązany do sporządzania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.). kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy Baranów w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. 2.Sprawozdanie zawiera: 1) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania; 2) informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów, b) nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania; 3) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; 4) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze gminy Baranów. 3.W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w pkt 1 i 2, Wójt Gminy Baranów może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 4. W przypadku gdy sprawozdanie jest sporządzone nierzetelnie, Wójt Gminy Baranów wzywa Wykonawcę, który przekazał sprawozdanie, do jego uzupełnienia lub poprawienia w terminie 14 dni. 1.Wykonawca zobowiązany jest do: 1) posiadania co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych; 2) trwałego i czytelnego oznakowania pojazdów, w widocznym miejscu z oznaczeniem nazwy firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu; 3) zapewnienia konstrukcji pojazdów ograniczającej rozwiewanie i zabezpieczającej przed rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującej oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; 4) wyposażenia pojazdów w systemem nawigacji satelitarnej, umożliwiający trwałe zapisywanie danych o położeniu pojazdu oraz ich weryfikację; 5)przechowywania danych o położeniu pojazdów pochodzące z systemem nawigacji satelitarnej w siedzibie Wykonawcy odbierającego przez 5 lat od ich zapisania; 6)wyposażenia pojazdów w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników; 7)zarejestrowania i zapewnienia dopuszczenia do ruchu pojazdów oraz posiadania aktualnych badań technicznych i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie przepisami o ruchu drogowym. 8)posiadać bazę magazynowo -transportową usytuowaną: a)na terenie Gminy Baranów lub w odległości nie większej niż 80 km od granicy Gminy Baranów; b) na terenie, do którego posiada tytuł prawny. 9) posiadać ogrodzony teren bazy magazynowo -transportowej; 10)posiadać utwardzone miejsce przeznaczone na magazynowanie odpadów i parkowanie pojazdów były utwardzone; 11) zapewnić wyposażenie nieruchomości, na której znajduje się baza magazynowo -transportowa w urządzenia zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i przemysłowych; 12)opróżniać na koniec każdego dnia roboczego pojazdy z odpadów i parkować je wyłącznie na terenie bazy magazynowo -transportowej; 13)wyposażyć bazę magazynowo -transportową w : a)punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów, b)miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, c)pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, d) stanowiska do selektywnego zbierania różnych rodzajów odpadów z grupy odpadów komunalnych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Baranów od dnia 1 stycznia 2012 roku, zgodnie z przepisami art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a) w pieniądzu (gotówka, przelew) na konto Zamawiającego w Nadwiślańskim Banku Spółdzielczym w Puławach Nr 30 8736 0006 2004 0081 6975 0003 z dopiskiem: wadium - przetarg na odbiór odpadów komunalnych w 2012 roku z terenu Gminy Baranów b) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, (poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty), c) w innych formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądał. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę lub który został wykluczony z postępowania bądź którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenie należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminabaranow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach