Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Koluszki

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-040 Koluszki, ul. 11-go Listopada 65
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7256700 , fax. 044 7145840
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65 65
    95-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 044 7256700, fax. 044 7145840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Koluszki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Koluszki. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1. Przy zabudowie jednorodzinnej : 1) Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z posesji zamieszkałych przez osoby, które zadeklarowały prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów. 2) Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych. 3) W zakres wchodzi postawienie 1 kosza na śmieci zmieszane o pojemności 120 litrów przy każdej posesji lub gospodarstwie domowym zamieszkałych od 1do 4 osób, lub 2 koszy o pojemności 120 litrów na śmieci przy posesji zamieszkującej powyżej 4 osób. Szacunkowa ilości pojemników do postawienia wynosi: 7.500 sztuk. 4) Kosze te będą nadal własnością Wykonawcy i powinny być postawione przez Wykonawcę na czas świadczenia usług odbierania i zagospodarowania odpadów. W przypadku, gdy postawione kosze o pojemności 120 litrów będą niewystarczające śmieci niesegregowane ( mieszane) mogą być wystawione przez Właścicieli posesji także w workach lub dodatkowych koszach. 5) Kosze na odpady mieszane powinny być opróżniane według potrzeb minimum 1 raz na dwa tygodnie ( wg. harmonogramu w uzgodnionym dniu tygodnia). 6) W zakres zamówienia wchodzi również odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych posegregowanych takich jak: szkło, plastik i tworzywa sztuczne, papier i tektura oraz odpady biodegradowalne, w tym zielone. 7) Odpady posegregowane w workach powinny być odbierane (wg harmonogramu w uzgodnionym dniu tygodnia) minimum 1 raz na miesiąc. 8) Dodatkowo Wykonawca świadczący usługi powinien bezpłatnie zapewnić worki do selektywnej zbiórki odpadów w 4 kolorach: zielony na szkło i opakowania szklane, żółty, na tworzywa sztuczne i butelki plastikowe, niebieski na papier i tekturę oraz brązowy na odpady biodegradowalne, w tym zielone. 9) Wykonawca powinien uzupełnić na własny koszt worki do selektywnej zbiorki odpadów komunalnych po każdorazowym odbiorze surowców wtórnych (szkło, plastik i tworzywa sztuczne, papier i tektura oraz odpady biodegradowalne w tym zielone) poprzez pozostawienie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca zastawił jedynie worki odpowiadające liczebnie i kolorystycznie workom odebranym. 10) Obowiązkiem Wykonawcy, gdy zajdzie taka potrzeba będzie również posprzątanie wokół pojemników lub koszy oraz zabranie dostawionych przy pojemnikach wszystkich worków z niesegregowanymi (zmieszanymi ) odpadami komunalnymi. 2. Przy zabudowie jednorodzinnej: 1) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z posesji zamieszkałych przez osoby, które nie zadeklarowały prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów. 2) W zakres zamówienia wchodzi postawienie 1 kosza na śmieci mieszane o pojemności 120 litrów przy każdej posesji lub gospodarstwie domowym zamieszkałym od 1 do 4 osób, lub 2 koszy na śmieci o pojemności 120 litrów przy posesji zamieszkującej powyżej 4 osób. 3) Szacunkowa ilości pojemników do postawienia wynosi 500 sztuk. Kosze te będą nadal własnością Wykonawcy i powinny być postawione przez Wykonawcę na czas świadczenia usług odbierania i zagospodarowania odpadów. 4) Kosze na odpady zmieszane powinny być opróżniane według potrzeb minimum 1 raz na dwa tygodnie ( wg. harmonogramu w uzgodnionym dniu tygodnia). W przypadku, gdy postawione kosze o pojemności 120 litrów będą niewystarczające śmieci niesegregowane (mieszane) mogą być wystawione przez Właścicieli posesji także w workach lub dodatkowych koszach. 5) Obowiązkiem Wykonawcy, gdy zajdzie taka potrzeba będzie również posprzątanie wokół pojemników lub koszy oraz zabranie dostawionych przy pojemnikach wszystkich worków z niesegregowanymi ( zmieszanymi ) odpadami komunalnymi. 3. Przy zabudowie wielorodzinnej: 1) Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych (zmieszanych) z koszy znajdujących się przy budynkach wielorodzinnych. 2) W zakres zamówienia wchodzi także postawienie koszy na odpady komunalne zmieszane o pojemności 1100 litrów w wyznaczonych miejscach przy budynkach wielorodzinnych w szacunkowej ilości do 200 pojemników. 3) Kosze te będą nadal własnością Wykonawcy i powinny być postawione przez Wykonawcę na czas świadczenia usług odbierania i zagospodarowania odpadów. 4) Kosze na odpady komunalne ( mieszane) powinny być opróżniane według potrzeb jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu ( wg harmonogramu w uzgodnionych z zarządcami budynków wielorodzinnych w dniach tygodnia). 5) Obowiązkiem Wykonawcy, gdy zajdzie taka potrzeba będzie również posprzątanie wokół pojemników lub koszy oraz zabranie dostawionych przy pojemnikach wszystkich worków z niesegregowanymi ( zmieszanymi ) odpadami komunalnymi i utrzymanie pojemników w należytym stanie sanitarnym. 4. Przy zabudowie wielorodzinnej: 1) Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych posegregowanych ze wszystkich koszy o pojemności 0,8 m 3 - 2,5m 3 znajdujących się w wyznaczonych miejscach w pobliżu budynków wielorodzinnych. 2) Kosze na posegregowane odpady komunalne powinny być opróżniane według potrzeb jednak nie rzadziej niż minimum 1 raz w tygodniu ( wg. harmonogramu w uzgodnionym dniu tygodnia). 3) W zakres zamówienia wchodzi także postawienie przez Wykonawcę w wyznaczonych miejscach w szacunkowej ilości do 100 kompletów dużych koszy o pojemności 0,8 m3 - 2,5m3 przystosowanych do selektywnej zbiórki odpadów takich jak: szkło, plastik i tworzywa sztuczne, papier oraz odpady biodegradowalne, w tym zielone i ich sukcesywnym opróżnianiu. 4) Na komplet pojemników składają się 4 pojemniki na różne surowce wtórne takie jak: szkło, plastik i tworzywa sztuczne, papier oraz tektura i odpady biodegradowalne, w tym zielone. 5) Kosze te powinny być postawione przez Wykonawcę na czas realizacji usługi i są jego własnością a po zakończeniu świadczenia zawartej umowy będą mogły być zabrane przez Wykonawcę. 6) Dodatkowo Gmina Koluszki dysponuje 14 kompletami koszy o pojemności 0,8 m3 - 2,5 m3 przystosowanymi do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych takich jak: szkło, plastik i tworzywa sztuczne. Kosze te będą też postawione w wybranych miejscach w pobliżu budynków wielorodzinnych i powinny być opróżniane przez Wykonawcę, a odpady te zagospodarowane. 7) Obowiązkiem Wykonawcy, gdy zajdzie taka potrzeba będzie również posprzątanie wokół pojemników lub koszy oraz zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z prawidłowo posegregowanymi odpadami komunalnymi i utrzymanie pojemników w należytym stanie sanitarnym. 5. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych: 1) Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie odpadów z punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (SZOK) takich jak: odpady niebezpieczne (chemikalia) w ilości do 5 ton, baterii i akumulatorów w ilości do 1 tony, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych w ilości do 20 ton, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w ilości do 5 ton, zużytych opon w ilości do 5 ton, materiałów budowlano- remontowych i rozbiórkowych w ilości 30 ton, metali w tym opakowaniowych w ilości 3 ton. 2) Materiały te będą zeskładowane i posegregowane przez Gminę Koluszki i będą do odbioru sukcesywnie w miarę ich nagromadzenia. Należy przyjąć, że odbiór z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych poszczególnych rodzajów odpadów będzie następował nie częściej niż 1 raz na miesiąc. 3) Gminny punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( SZOK) będzie utworzony przy składowisku odpadów mieszczącym się w Koluszkach przy ul. Reymonta. Zamawiający rozważa możliwość gromadzenia niektórych rodzajów odpadów także na terenie Zakładu Usług Komunalnych w Koluszkach przy ul. Mickiewicza 4. 4) Selektywna Zbiórka Odpadów Komunalnych będzie prowadzona przez Zakład Usług Komunalnych w Koluszkach, a Wykonawca wybrany w niniejszym przetargu będzie tylko odbierał posegregowane odpady i je dalej zagospodarowywał. 6. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) Worki do selektywnej zbiórki odpadów powinien bezpłatnie zapewnić Wykonawca. Worki powinny posiadać następujące parametry: wykonane z foli polietylenowej o grubości zapewniającej wytrzymałość worków. Pojemność worków minimum 60 litrów. 2) Worki powinny być półprzezroczyste w 4 kolorach: zielony na szkło i opakowania szklane, żółty na tworzywa sztuczne i butelki plastikowe, niebieski na papier i tekturę oraz brązowy na odpady biodegradowalne, w tym zielone. 3) Większą ilość worków należy zostawić w siedzibie Urzędu Miejskiego w Koluszkach oraz w punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych tak, aby osoby chętne mogły według potrzeb pobrać dodatkowe worki na odpady posegregowane. 7. Sporządzanie miesięcznych sprawozdań celem monitorowania świadczonych usług oraz informowania Zamawiającego o wszelkich: problemach i zauważonych nieprawidłowościach w trakcie świadczenia usług odbioru odpadów komunalnych, a w szczególności : nieprawidłowego sortowania odpadów komunalnych, nadmiernej ilości wytwarzanych odpadów niewspółmiernych do ilości zamieszkałych osób na danej posesji, lub innych zaistniałych problemach. W przypadku dokonania przez Wykonawcę takiego zgłoszenia, Zamawiający zweryfikuje przekazaną informację i podejmie stosowne kroki oraz przeprowadzi kontrolę celem ich wyeliminowania lub ograniczenia w przyszłości. 8. Sporządzanie i przekazanie Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań zgodnie z Rozdziałem 4b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późniejszymi zmianami), 9. Miejsce realizacji: cały teren Gminy Koluszki obejmujący następujące miejscowości : Będzelin, Borowa, Długie, Erazmów, Felicjanów, Gałków Duży, Gałków Mały, Gałkówek Parcela, Jeziorko, Kaletnik, Katarzynów, Kazimierzów, Koluszki, Leosin, Lisowice, Nowy Redzeń, Przanowice, Regny, Różyca, Słotwiny, Stamirowice, Stary Redzeń, Stefanów, Świny, Turobowice, Wierzchy, Zielona Góra, Zygmuntów, Żakowice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości : 10. 000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach