Przetargi.pl
Odbieranie i transport odpadów z terenu Miasta i Gminy Płoty w roku 2021 - PRZETARG NR III

Gmina Płoty ogłasza przetarg

  • Adres: 72-310 Płoty, Pl. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 851 415 , fax. 913 851 866
  • Data zamieszczenia: 2021-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoty
    Pl. Konstytucji 3 Maja 1
    72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 851 415, fax. 913 851 866
    REGON: 85718232420000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploty.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i transport odpadów z terenu Miasta i Gminy Płoty w roku 2021 - PRZETARG NR III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) odbieranie i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z miejsc przeznaczonych do „gniazdowego” systemu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, w granicach administracyjnych Gminy Płoty. 2) prowadzenie na terenie gminy Płoty Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) czynnego codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt przez co najmniej 8 godzin dziennie pomiędzy g . 7:00 a 17:00., w tym dwa dni w tygodniu do godz. 17:00 a) W PSZOK powinny być obowiązkowo odbierane od mieszkańców gminy Płoty co najmniej następujące rodzaje zebranych selektywnie odpadów: • papier, • metale, • tworzywa sztuczne, • szkło, • odpady opakowaniowe wielomateriałowe, • bioodpady, • odpady niebezpieczne, • przeterminowane leki i chemikalia, • odpady niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, • zużyte baterie i akumulatory, • zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, • meble i inne odpady wielkogabarytowe, • zużyte opony, • odpady budowlane i rozbiórkowe, • inne rodzaje odpadów określone przepisami prawa miejscowego lub przepisami prawa wyższego rzędu. b) Do zadań obsługi PSZOK należeć będzie kontrolowanie odpadów pod względem ich rodzaju, pochodzenia oraz prawidłowości selekcji. 3) odbieranie i transport odpadów z parku miejskiego, koszy ulicznych, przystanków autobusowych, targowiska oraz cmentarzy, 4) odbieranie i transport odpadów gromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). 5) Odpady należy odbierać i transportować oddzielnie dla każdej selektywnie zebranej frakcji odpadów, tak aby nie doszło do zmieszania odpadów w trakcie transportu. 6) dystrybucja przez Wykonawcę worków do gromadzenia odpadów komunalnych, 7) Wykonawca utworzy Punktu Obsługi Interesantów w miejscowości Płoty, czynny codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt przez 8 godzin dziennie pomiędzy g. 7:00 a 17:00, w tym dwa dni do godz. 17:00. a) Do zadań Punktu Obsługi Interesantów w szczególności należeć będzie: • wydawanie worków do segregacji odpadów o których mowa w pkt. 7, • ewidencjonowanie i rozliczanie wydanych worków, • w przypadku wprowadzenia odpłatnej dystrybucji worków, pobieranie opłat wystawianie dokumentów sprzedaży, odprowadzanie pobranych opłat na rachunek bankowy gminy Płoty oraz rozliczanie wydanych worków i pobranych opłat. • wydawanie harmonogramów odbioru odpadów, • informowanie o sposobie segregacji odpadów, • przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowościach dotyczących odbioru odpadów, b) W ramach wywiązania się z niniejszego obowiązku, Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania tego punktu (lokalu, budynku, itp.) poprzez umieszczenie w widocznym miejscu szyldu, lub banneru itp., który będzie widzialny z ulicy. Ma zawierać co najmniej informacje takie jak: • Punkt Obsługi Interesantów • prowadzony przez: nazwa Wykonawcy + adres siedziby • utworzony na potrzeby realizacji zadania udzielonego przez Gminę Płoty, pn.: „Odbieranie i transport odpadów od mieszkańców Gminy Płoty” • godziny otwarcia 2. Rodzaj odpadów do odbioru i transportu: - odpady z papieru, tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, - odpady ze szkła, odpady opakowaniowe ze szkła, - odpady metali, odpady opakowaniowe z metali, - odpady tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, - odpady ulegające biodegradacji, zielone, - odpady problematyczne i niebezpieczne, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - zużyte baterie i akumulatory, - opakowania po chemikaliach, - przeterminowane leki, - odpady medyczne powstałe w gosp. domowych w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi - odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, - odpady wielkogabarytowe (w tym meble), - zużyte opony, - odpady z tekstyliów i odzieży - zmieszane odpady komunalne, 3. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, w szczególności takich jak: 1) Ustawa z dnia 13 września 1996r., o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r., poz. 1439), 2) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 ze zm.), 3) Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), 4) Ustawa z dnia 13 czerwca 2013 r . o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (Dz. U. z 2020 r. poz. 1114) 5) Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1893.), 6) Ustawa z dnia 24 kwietnia 2009r., o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2020 r., poz. 1850), 7) stawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2019 r. poz. 1292 ze zm.), 8) Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2020 r., poz. 310 ze zm.), 9) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009r., w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009r. Nr 104, poz. 868), 10) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r., w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2016 r., poz. 2167), 11) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r., poz. 2412), 12) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r., w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), 13) Uchwała Nr XXIV/200/2020 Rady Miejskiej w Płotach z dnia 31 sierpnia 2020 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Płoty (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z 2020 r. poz. 4976) W przypadku zmian przepisów prawa Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia aktualnie obowiązujących przepisów prawa. 4. Jest to zamówienie na usługę o kodzie słownika podstawowego CPV: 1) Główny przedmiot: 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami 2) Dodatkowe przedmioty: a) 90.51.31.00-7 Usługi wywozu stałych odpadów pochodzących z gospodarstw domowych. b) 90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów. c) 90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów. d) 90513000-6 Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne. 5. Sprzęt techniczny wykorzystywany do realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu minimum sprzętu, o jakim mowa w pkt. 6.2.3 ust. 2) (wykaz sprzętu, którym winien dysponować Wykonawca – załącznik nr 6 do SIWZ). Samochody te powinny być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. 2) Pojazdy te muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego. 6. Dokumentowanie przez Wykonawcę realizacji umowy: 1) Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 7 dni od zakończenia danego miesiąca złożyć sprawozdanie z wykonywanych usług. Sprawozdanie wraz z załączonym zestawieniem rodzajowym i ilościowym przekazanych odpadów na składowisko będzie podstawą wystawienia faktury dla Zamawiającego. 2) Wykonawca otrzyma od Gminy w dniu zawarcia umowy dane dotyczące wykazu nieruchomości zamieszkałych objętych obowiązkiem odbioru odpadów. 3) Zamawiający, co tydzień będzie przekazywał drogą e-mailową zmiany w bazie danych nieruchomości. Wykonawca uwzględni te zmiany w sprawozdaniu miesięcznym. 4) Co najmniej jeden raz na kwartał Wykonawca i Zamawiający uzgodnią spójność baz danych. 5) Wykonawca w sprawozdaniu miesięcznym zamieści  wykaz nieruchomości z których odbierane są odpady komunalne,  wykaz nieruchomości z których odebrano odpady komunalne, a nie zostały ujęte w gminnej bazie danych.  wykaz ilości i rodzaju odebranych w ramach realizacji umowy odpadów oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane,  wykaz ilości i rodzaju odebranych w ramach realizacji umowy odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych,  wykaz właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości porządku na terenie gminy 6) W ramach dokumentowania usług odbioru i zagospodarowania odpadów z nieruchomości objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia, aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach załadunku i wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych (system GPS). Gmina zastrzega sobie prawo zapoznania się z zapisami sytemu lokalizacji GPS pojazdów obsługujących Gminę Płoty w zakresie przedmiotowego zamówienia celem weryfikacji i kontroli sprawozdań przedstawianych przez Wykonawcę z realizacji zamówienia. Wykonawca winien przechowywać dane pochodzące z systemu monitoringu i systemu czujników, o których mowa w powyższych punktach w siedzibie podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości przez okres 2 lat od dnia ich zapisania. Wykonawca powinien posiadać odpowiedni program umożliwiający odczyt, prezentację oraz weryfikację przechowywanych danych. Dane powinny być udostępnianie na każde żądanie Zamawiającego. b) bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości w ramach realizacji umowy, zgodnie z przepisami prawa. 7) Rozliczanie usługi odbywało się będzie w cyklu miesięcznym na podstawie łącznej masy poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych odebranych z PSZOK oraz od właścicieli nieruchomości objętych zamówieniem. 8) Podstawą określenia masy dla celów rozliczenia jest zbiorcze zestawienie ilości odebranych odpadów opracowane na podstawie kart przekazania odpadów do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie gm. Nowogard (RZGO w Słajsinie). 9) Wykonawca załączy karty przekazania odpadów uwzględniające datę, kod, rodzaj, wagę przekazanych odpadów komunalnych do RZGO w Słajsinie lub w szczególnych przypadkach do instalacji zastępczej przewidzianej do obsługi regionu zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami. Karty przekazania odpadów, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą jednoznacznie stwierdzać, że odpady pochodzą z terenu Gminy Płoty. 7. Obowiązki sprawozdawcze wykonawcy: Wykonawca zgodnie z przepisami prawa, art. 9n i 9na ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020r., poz.1439) jest obowiązany do sporządzania rocznych sprawozdań. Sprawozdania za poprzedni rok kalendarzowy, należy przekazać Burmistrzowi Płot, za pośrednictwem Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, w terminie do 31 stycznia każdego roku. Wykonawca zobowiązany jest także do przygotowania innych sprawozdań w zakresie odbioru i transportu odpadów jeżeli prawo w obowiązujące w trakcie trwania umowy takie sprawozdania będzie przewidywało. 8. Obowiązki Wykonawcy w zakresie ochrony danych osobowych: Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad ochrony danych osobowe zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i innymi przepisami prawa wspólnotowego i krajowego obowiązującymi w tym zakresie w czasie trwania umowy, w szczególności Wykonawca ma obowiązek: - posiadanie i przestrzeganie wewnętrznych procedur bezpieczeństwa, - przeszkolenie pracowników w zakresie ochrony danych osobowych, - posiadania przez cały okres umowy Inspektora Ochrony Danych Osobowych zgłoszonego do Urzędu Ochrony Danych, - stosowanie technicznych środków zabezpieczenia danych przed nieuprawnionym dostępem, utratą lub znaczeniem, adekwatnych do sposobu gromadzenia, przechowywania i przekazywania danych, (hasła zabezpieczające dostęp, szyfrowanie plików, zamykane pomieszczenia, zamykane szafy itp.), - zawarcia z Zamawiającym umowy o powierzeniu danych osobowych. 9. Obowiązki wykonawcy w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnej zbiórki odpadów. 1) W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów, gdy odpady komunalne są gromadzone niezgodnie z regulaminem Wykonawca odbierze te odpady jako (niesegregowane) zmieszane i powiadomi o tym Burmistrza Płot oraz właściciela nieruchomości, zgodnie z dyspozycją art. 6ka ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, 2) Wykonawca każdorazowo udokumentuje fotograficznie zakres i sposób naruszenia regulaminu i przekaże te materiały Zamawiającemu, 3) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca wyznaczy pracownika do udziału w czynnościach w postepowaniach prowadzonych przez Zamawiającego. 4) W przypadku gdy Wykonawca nie dopełni obowiązków określonych w art. 6ka ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Zamawiający będzie miał prawo naliczyć karę umowną w wysokości 1 % wynagrodzenia przysługującego wykonawcy za dany miesiąc za każdy stwierdzony przypadek niedopełnienia obowiązku, a w przypadkach większej wagi prawo do odstąpienia od umowy. 10. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni: osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i miejscowego. 11. Pozostałe wymagania i informacje dla Wykonawcy: 1) Na terenie gminy Płoty zameldowanych jest 8 553 osób. Wielkość ta jest przybliżona i zostanie uszczegółowiona po złożeniu przez mieszkańców deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami, w której to deklaracji właściciele nieruchomości określą liczbę osób zamieszkałych i zameldowanych. 2) W przypadku zasiedlenia przez mieszkańców nowych nieruchomości, Wykonawca odbierze odpady komunalne od tych mieszkańców z „nowych nieruchomości” począwszy od pierwszego terminu odbioru wynikającego z harmonogramu obowiązującego na danym terenie, po umieszczeniu ich w bazie danych gminy – nie później jednak niż w ciągu 2 tygodni. 3) Wykonawca zobowiązuje się do odebrania wszystkich odpadów komunalnych wytworzonych na terenie gminy Płoty. W roku 2020 na terenie gminy Płoty odebrano około 1842,5400 Mg odpadów (ilość odpadów odebranych, wykazanych przez przedsiębiorców odbierających odpady komunalne z terenu gminy Płoty w 2020 r. od I – IX ), w tym odpadów selektywnie zebranych (surowce) w ilości ok. 426,8800 Mg. 4) Wykonawca 2 razy w okresie obowiązywania zawartej umowy w terminach ustalonych z Zamawiającym zorganizuje odbiór odpadów wielkogabarytowych w tym zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego od właścicieli nieruchomości. Odbiór odpadów będzie się odbywał w soboty w godzinach od 09:00 do 22:00. Odbiorowi podlegają te odpady komunalne, które zostaną wystawione przed posesje, do krawężnika lub przy pergolach śmietnikowych. 5) Zakazuje się odbierania odpadów w godzinach nocnych po 22:00 do 6:00 oraz w niedziele i święta. 6) Wykonawca najpóźniej na 7 dni przed datą rozpoczęcia świadczenia usługi odbierania odpadów przekaże gminie – wykaz pojazdów świadczących usługi w poszczególnych dniach i poszczególnych miejscowościach/dzielnicach/ulicach oraz numery rejestracyjne tych pojazdów. W przypadku awarii pojazdu i konieczności użytkowania pojazdu zastępczego wykonawca w tym samym dniu przekaże informację o numerach rejestracyjnych pojazdów zastępczych. 7) Nie dopuszcza się zbierania (dopełnianie pojazdu odpadami) z terenu innej gminy. Wykonawca tak opracuje trasy aby w trakcie przejazdu pojazdu zbierane były tylko odpady z terenu gminy Płoty. W przypadku stwierdzenia odbioru innych odpadów Zamawiającemu przysługiwać będą kary umowne w wysokości 5 % miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy za każde stwierdzone naruszeni, a w przypadkach większej wagi prawo odmowy zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy. 8) Wykonawca zebrane odpady dostarczał będzie do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie gm. Nowogard. 9) Opłaty za zebrane odpady na rzecz Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie gm. Nowogard ponosił będzie Zamawiający. 10) Wykonawca winien odnotowywać i przypisywać do danej śmieciarki informacje, o tym skąd zostały odebrane odpady, jakie ilości, w podziale na teren wiejski i teren miejski. 11) Odpady należy odbierać specjalistycznym sprzętem, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 poz. 122 ze zm. ). 12) Zakazuje się mieszania odpadów zmieszanych z selektywnie zebranymi oraz mieszania poszczególnych frakcji odpadów selektywnie zebranych. Każdą frakcję opisaną w ust.1 należy odbierać oddzielnie. Odpady będą odbierane pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów. 13) Wykonawca zobowiązany będzie do dystrybucji worków zakupionych przez Zamawiającego przez okres realizacji przedmiotowego zamówienia na :  odpady niesegregowanych (zmieszanych); : worek w kolorze czarnym;  odpady segregowane: a) worek koloru niebieskiego "Papier" na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, b) worek koloru zielonego "Szkło" na odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, c) worek koloru żółtego "Metale i tworzywa sztuczne" na odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, d) worek koloru brązowego "Bio" na odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów. Nie wydzielamy odpadów zielonych od pozostałych odpadów biodegradowalnych. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje koszt dostarczenia worków na odpady zmieszane oraz odpady segregowane. 14) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić w wyznaczonych przez Zamawiającego aptekach i budynkach użyteczności publicznej:  2 pojemniki do selektywnego zbierania leków,  8 pojemników do selektywnego zbierania baterii. Pojemniki o pojemności minimum 20 l powinny posiadać zamknięcie uniemożliwiające otwarcie przez nieuprawnione osoby. Wykonane z trwałego materiału, z umieszczonym napisem informującym o rodzaju odpadu. Pojemniki należy opróżniać każdorazowo po ich napełnieniu nie rzadziej jednak niż raz na kwartał. 15) Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiednich standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska w szczególności do zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru, przeładunku i transportu. Wszelkie zanieczyszczenia powstałe podczas odbioru odpadów Wykonawca winien niezwłocznie uprzątnąć. 16) Odbiór odpadów w sytuacjach awaryjnych Za sytuację awaryjną Zamawiający uznaje taką sytuację, której nie mógł przewidzieć, np. pożar, podrzucenie odpadów na teren gminy, powódź, itp. W sytuacji zaistnienia takiego przypadku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o konieczności odbioru odpadów z miejsca wystąpienia sytuacji awaryjnej. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia odpadów w terminie do dwóch dni roboczych liczonych od momentu zgłoszenia konieczności realizacji dodatkowego odbioru przesłanego Wykonawcy przez Zamawiającego, chyba że w tym zgłoszeniu ustalono termin późniejszy. W ramach ww. zgłoszenia Zamawiający może zażądać od Wykonawcy podstawienia kontenerów na odpady. 17) do realizacji reklamacji w zakresie odbioru lub Wykonawca zobowiązany będzie dostarczenia worków na odpady komunalne w przeciągu 24 godzin od otrzymania e-mailem lub telefonicznie zawiadomienia od Zamawiającego. 12. Harmonogram odbioru stałych odpadów komunalnych: 1) Wykonawca przedłoży szczegółowy harmonogram odbioru odpadów, ze wskazaniem: miejscowości, ulicy, numeru nieruchomości i terminów odbierania odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych, uwzględniając typ zabudowy, ilość wytwarzanych odpadów; 2) Planowana częstotliwość odbiorów nie może być mniejsza niż częstotliwość przewidziana w Uchwale Nr XXIV/200/2020 Rady Miejskiej w Płotach z dnia 31 sierpnia 2020 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Płoty 3) Harmonogram należy tak opracować by odbiór odpadów następował poza dniami wolnymi od pracy (niedziele i święta) w sposób cykliczny, zawsze w te same dni tygodnia dla danej frakcji odpadów. W przypadku, gdy wyznaczony dzień tygodnia lub miesiąca przypada na dzień wolny od pracy, wykonawca odbierze odpady w następnym dniu, następującym po dniu wolnym. 4) Harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia na 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi. 5) Harmonogram zostanie podany do wiadomości mieszkańcom, poprzez umieszczenie na stronie internetowej oraz na tablicach ogłoszeń Gminy i w Sołectwach. 6) Wykonawca przekaże harmonogram odbierania odpadów komunalnych w ciągu dwóch tygodni dla „nowych nieruchomości” ujętych w bazie danych. 13. Szacunkowe ilości odpadów Dla potrzeb złożenia oferty Zamawiający szacuje ilości odpadów, jakie Wykonawca będzie zobowiązany odebrać miesięcznie objętych przedmiotem zamówienia: została podana w SIWZ Ilość wytworzonych odpadów na terenie Gminy Płoty nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy. Podane przez Zamawiającego wielkości należy traktować wyłącznie jako orientacyjne i pomocnicze przy przygotowaniu oferty w postępowaniu przetargowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach