Przetargi.pl
ODBIERANIE I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH I SEGREGOWANYCH ZEBRANYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH W GMINIE BLEDZEW ORAZ ODPADÓW ZEBRANYCH W PUNKCIE SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W BLEDZEWIE

Urząd Gminy Bledzew ogłasza przetarg

  • Adres: 66350 Bledzew, ul. Kościuszki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 743 66 10 , fax. 095 743 66 11
  • Data zamieszczenia: 2016-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Bledzew
    ul. Kościuszki 16
    66350 Bledzew, woj. lubuskie
    tel. 095 743 66 10, fax. 095 743 66 11
    REGON: 53393700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIERANIE I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH I SEGREGOWANYCH ZEBRANYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH W GMINIE BLEDZEW ORAZ ODPADÓW ZEBRANYCH W PUNKCIE SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W BLEDZEWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia Zadanie pn. „Odbieranie i transport stałych odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Bledzew oraz odpadów zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bledzewie”. Do obowiązków Wykonawcy należy również dostarczenie mieszkańcom gminy Bledzew worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów w sposób selektywnych. Odpady te to: - 15 01 01 papier i tektura, - 15 01 02 tworzywa sztuczne, - 15 01 07 szkło białe i kolorowe, - 20 01 03 i 20 02 01 ulegające biodegradacji, w tym odpady kuchenne Zebrane odpady z grupy: - 15 01 01 papier i tektura, - 15 01 02 tworzywa sztuczne, - 15 01 07 szkło, - 16 01 03 zużyte opony, - 20 01 10 odzież, - 20 01 11 tekstylia, - 20 01 21* lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, - 20 01 32 leki inne niż wymienione w 20 01 29 - 20 01 33* baterie i akumulatory - 20 02 01 ulegające biodegradacji, - 20 03 01 odpady komunalne zmieszane, - 20 03 07 odpady wielkogabarytowe należy dostarczać do zagospodarowania do Regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w Długoszynie 80; 69-200 Sulęcina należącej do CZG-12 zwanyą dalej Instalacją w Długoszynie W przypadku awarii instalacji w Długoszynie wskazane odpady należy dostarczyć do Instalacji w Kunowicach. Dostarczenie odpadów do Instalacji w Kunowicach jest możliwe tylko w przypadku wystąpienia awarii Instalacji w Długoszynie. Zebrane odpady z grupy: - 16 06 01* baterie i akumulatory ołowiowe, - 16 01 03 zużyte opony, - 16 06 02* baterie i akumulatory niklowo-kadmowe, - 20 01 13* rozpuszczalniki, - 20 01 25 oleje i tłuszce jadalne, - 20 01 28 farby, tusze, farby drukarskie, oleje lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27, - 20 01 80 środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19, należy dostarczyć do INNEKO Sp. z o.o. ul. Teatralna 49; 66-400 Gorzów Wlkp. zwaną dalej INNEKO w Gorzowie Wlkp. Dostarczenie odpadów ma zostać potwierdzone kartami przekazania odpadów, które każdego miesiąca Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do 15 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. Wykonawca będzie rozliczał się miesięcznie z Zamawiającym w zakresie zapłaty za usługę, która obejmuje: - zbieranie i transport własnym sprzętem do wyznaczonego miejsca odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych w tym gromadzonych selektywnie w pojemnikach typ IGLO, - zakup i dostarczenie każdego miesiąca worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych zebranych selektywnie i odbiór tych worków wraz z odpadami w nich zgromadzonymi, - załadunek do własnych kontenerów (pojemników) i transport własnym sprzętem odpadów zebranych selektywnie w Punkcie Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bledzewie (dalej zwanym PSZOK) Worki o pojemności od 80l do 120l. do gromadzenia odpadów segregowanych takich jak: papier (worek niebieski), tworzywo sztuczne (worek żółty), szkło bezbarwne i kolorowe (worek biały lub zielony), odpady biodegradowalne (worek brązowy) zapewnia Wykonawca w ramach usługi. Pojemniki 120l, 240l przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) i 1,1m3 przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) do gromadzenia odpadów zmieszanych zapewniają właściciele nieruchomości Pojemniki typ. IGLO (rozładunek HDS) przeznaczone do zbierania odpadów segregowanych zebranych na nieruchomościach wielolokalowych zapewnia Zamawiający Pojemniki o pojemności 240l przeznaczone do gromadzenia odpadów biodegradowalnych zapewnia Zamawiający. Szczegółowe dane dotyczące ilości pojemników w poszczególnych nieruchomości gminy Bledzew z których zostaną odbierane odpady komunalne zmieszane i segregowane oraz którym należy dostarczyć worki do segregacji odpadów zostały przedstawione w rozdziale 4.5 pkt 3 SIWZ. Odpady zebrane w PSZOK (wielkogabarytowe, odzież, tekstylia,) nie są składowane w pojemnikach, kontenerach, jednak Wykonawca bez obciążenia Zamawiającego dodatkowymi kosztami może na własny koszt ustawić takie pojemniki (kontener). W tym celu Wykonawca musi posiadać odpowiedni sprzęt i pojemniki. Ustawiony pojemnik (kontener) musi mieć otwierany jeden z boków celem swobodnego umieszczania w nim odpadów przez mieszkańców gminy. W przypadku gdy Wykonawca nie ustawi pojemników do jego obowiązku należy załadunek zgromadzonych odpadów do własnych pojemników na czas transportu. Do obowiązku Wykonawcy należy również załadunek pozostałych odpadów zebranych w PSZOK, które objęte są usługą. Koszty zagospodarowania wszystkich odpadów w Instalacji w Długoszynie oraz INNEKo w Gorzowie Wlkp. ponosi Zamawiający. 4.2 ZABUDOWA JEDNORODZINNA Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany tj. pojemniki 120l lub 240l przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) z przeznaczeniem na odpady zmieszane wg zasady: jeden pojemnik o pojemności 120l gdy w nieruchomości zamieszkuje do pięciu osób lub jeden pojemnik o pojemności 240l gdy w nieruchomości zamieszkuje ponad pięć osób oraz worki o pojemności od 80l do 120l z folii LDPE z przeznaczeniem do gromadzenia odpadów selektywnych wg zasady: jeden worek na miesiąc na każdą nieruchomość na odpowiednią frakcje odpadów odbieranych w sposób selektywny tj. papier, szkło kolorowe i bezbarwne, odpady biodegradowalne oraz dwa worki na miesiąc na każdą nieruchomość na tworzywo sztuczne. a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach 120l lub 240l. Pojemniki zapewnią Właściciele nieruchomości i ustawią je w miejscach łatwo dostępnych. Liczbę pojemników podano w rozdziale 4.5 pkt 3 SIWZ – liczba pojemników może ulec zmianie. Częstotliwość załadunku i wywozu – co 14dni według poniższego harmonogramu: Harmonogram usuwania nieczystości stałych komunalnych zmieszanych z nieruchomości zamieszkałych: Miejscowości – I strefa: Bledzew, Bledzewka, Elektrownia, Katarzynki, Krzywokleszcz, Osada Rybacka, Popowo, Popowo Leśniczówka, Stary Dworek, Stary Dworek Leśniczówka, Tymiana, Zemsko: Rok 2017: - 2, 16 i 30 stycznia - 13 i 27 luty - 13 i 27 marca - 10 i 24 kwietnia - 8 i 22 maja - 5 i 19 czerwca - 3, 17 i 31 lipca - 14 i 28 sierpnia - 11 i 25 września - 9 i 23 października - 6 i 20 listopada - 4 i 18 grudnia Miejscowości - II strefa: Chycina, Dębowiec, Goruńsko, Kleszczewo, Kryl, Nowa Wieś, Osiecko, Pniewo, Sokola Dąbrowa, Strużyny, Templewo i Templewko: Rok 2017: - 3, 17 i 31 stycznia - 14 i 28 luty - 14 i 28 marca - 11 i 25 kwietnia - 9 i 23 maja - 6 i 20 czerwca - 4 i 18 lipca - 1, 16 i 29 sierpnia - 12 i 26 września - 10 i 24 października - 7 i 21 listopada - 5 i 19 grudnia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć właścicielom nieruchomości z których usuwa odpady komunalne zmieszane harmonogram wywozu odpadów.. Harmonogram na rok 2017 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć min na 7dni przed pierwszym wywozem odpadów. W przypadku niewykonania przez Wykonawcę obowiązku w zakresie dostarczenia harmonogramu, czynność tą wykona Zamawiający na koszt Wykonawcy obciążając go kosztami. Koszty te stanowić będą dostarczenie do każdej nieruchomości objętej systemem usuwania odpadów harmonogramu za pośrednictwem poczty. Po wykonaniu tej czynności Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę obciążającą. b) selektywnie zbierane odpady komunalne kody: 15 01 01– papier, tektura (w tym 20 01 01), 15 01 07– szkło (w tym 20 01 02), 20 01 08; 20 02, 01 – odpady ulegające biodegradacji, 15 01 02 – tworzywa sztuczne (w tym 20 01 39). Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się następujące rodzaje worków: - w kolorze niebieskim na odpady z papieru i tektury, - w kolorze żółtym na odpady z tworzywa sztucznego, - w kolorze zielonym lub białym na odpady szklane kolorowe i bezbarwne, - w kolorze brązowym na odpady biodegradowalne Worki do selektywnej zbiórki odpadów zapewnia Wykonawca w ilości: po jednym worku na miesiąc na papier, szkło kolorowe i bezbarwne oraz odpady biodegradowalne oraz dwa worki na miesiąc na tworzywa sztuczne dla każdej nieruchomości. Charakterystyka worków w rozdziale 4.5 pkt 11 SIWZ. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie – 1 raz w miesiącu zgodnie z harmonogramem określonym w pkt. 4.2. lit „b” W przypadku zabudowy jednorodzinnej i budynkach zamieszkałych do 6 rodzin Wykonawca dostarcza worki do selektywnej zbiórki odpadów bezpośrednio właścicielom tych nieruchomości. Harmonogram usuwania odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych: Miejscowości – I strefa: Bledzew, Bledzewka, Elektrownia, Katarzynki, Krzywokleszcz, Osada Rybacka, Popowo, Popowo Leśniczówka, Stary dworek, Stary Dworek Leśniczówka, Tymiana, Zemsko: Rok 2017: - 30 stycznia - 27 luty - 27 marca - 24 kwietnia - 22 maja - 19 czerwca - 31 lipca - 28 sierpnia - 25 września - 23 października - 20 listopada - 18 grudnia Miejscowości – II strefa: Chycina, Dębowiec, Goruńsko, Kleszczewo, Kryl, Nowa Wieś, Osiecko, Pniewo, Sokola Dąbrowa, Strużyny, Templewo i Templewko: Rok 2017: - 31 stycznia - 28 luty - 28 marca - 25 kwietnia - 23 maja - 20 czerwca - 18 lipca - 29 sierpnia - 26 września - 24 października - 21 listopada - 19 grudnia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć właścicielom nieruchomości z których usuwa odpady komunalne segregowane harmonogram wywozu odpadów. Harmonogram na rok 2017 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przy pierwszym wywozie odpadów komunalnych zmieszanych w roku lub w terminie określonym w pkt 4.2. dla odpadów komunalnych zmieszanych. W przypadku niewykonania przez Wykonawcę obowiązku w zakresie dostarczenia harmonogramu, czynność tą wykona Zamawiający na koszt Wykonawcy obciążając go kosztami. Koszty te stanowić będzie dostarczenie do każdej nieruchomości objętej systemem usuwania odpadów harmonogramu za pomocą poczty. Po wykonaniu tej czynności Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę obciążającą. 4.3 ZABUDOWA WIELORODZINNA Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany tj. pojemniki 1100l przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) z przeznaczeniem na odpady komunalne zmieszane, pojemniki Iglo z przeznaczeniem do gromadzenia odpadów selektywnych oraz pojemniki 240 litrów na odpady biodegradowalne. a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach 1100l. Pojemniki zapewnią Właściciele nieruchomości i ustawią je w miejscach łatwo dostępnych . W zabudowie takiej dopuszcza się również wyposażenie gospodarstw domowych w pojemniki 120l lub 240l z przeznaczeniem do gromadzenia odpadów zmieszanych. Liczbę budynków wielorodzinnych podano w rozdziale 4.5 pkt 3 SIWZ. Częstotliwość załadunku i wywozu – co 14 dni, zgodnie z harmonogramem określonym w pkt 4.2 lit. „a” b) selektywnie zbierane odpady komunalne kody: 15 01 01 – papier, tektura (w tym 20 01 01), 15 01 07– szkło (w tym 20 01 02), 20 01 08; 20 02, 01 – odpady ulegające biodegradacji, 15 01 02 – tworzywa sztuczne (w tym 20 01 39). Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbędzie się w pojemnikach typ Iglo. Pojemniki w liczbie 10 zestawów zostaną ustawione w następujących miejscowościach: Bledzew – 3pkt (3 zestawy), Popowo – 1pkt (1 zestaw), Kleszczewo – 1pkt (2 zestawy), Nowa Wieś – 1 pkt (2 zestawy), Osiecko – 1 pkt. (1 zestaw), Chycina – 1 pkt. (1 zestaw). Wprowadza się następujące rodzaje pojemników tworzących zestawy: - w kolorze niebieskim na papier i tekturę, - w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne, - w kolorze zielonym, białym na opakowania szklane kolorowe i bezbarwne, Pojemniki typ Iglo zapewnia Zamawiający Zamawiający zastrzega sobie prawo dostawienia dodatkowych pojemników Typ Iglo w innych miejscowościach na terenie gminy Bledzew Odpady biodegradowalne - pojemniki 240l w kolorze brązowym. Pojemniki tego rodzaju w ilości 24szt ustawione są przy pojemnikach typ IGLO – liczba pojemników może ulec zmianie. Pojemniki na tego rodzaju odpady zapewnia Zamawiający Pojemniki do segregacji odpadów (typ IGLO i na odpady biodegradowalne) zabezpiecza Zamawiający. Częstotliwość wywozu odpadów segregowanych – 1 raz w miesiącu zgodnie z harmonogramem określonym w pkt 4.2 lit. „b” Liczba nieruchomości z których należy usuwać odpady segregowane gromadzone w pojemnikach podana została w pkt. 4.5. ust 3. W czasie trwania usługi Zamawiający zastrzega sobie prawo przestawienie pojemników w inne miejsca lub do innych miejscowości na terenie gminy Bledzew niż te które zostały wskazane powyżej. 4.4 Worki do gromadzenia odpadów zebranych selektywnie: a) kolor worków: papier – niebieski, szkło kolorowe i bezbarwne – zielony lub biały, szkło białe - bezbarwny, odpady biodegradowalne – brązowy, tworzywo sztuczne - żółty. b) charakterystyka worków: pojemność od 80l do 120l, materiał – folia polietylenowa LDPE. 4.5 Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie 1) Powierzchnia Gminy Bledzew wynosi 248km2. 2) Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców Gminy Bledzew objęta systemem odbierania odpadów wynosi około 3500 osób Ilość mieszkańców może ulec zmianie co zostanie wykazane na podstawie złożonych deklaracji 3) Liczba zamieszkałych nieruchomości z których należy odbierać odpady komunalne zmieszane i zebrane selektywnie wynosi około 700 z czego: 688 w zabudowie jednorodzinnej lub zamieszkałej do 6 rodzin oraz 12 w zabudowie wielorodzinnej tj. zamieszkałej przez więcej niż 6 rodzin. Liczba pojemników w poszczególnych miejscowościach z których będą odbierane odpady komunalne zmieszane. Wśród wymienionych nieruchomości są budynki wielolokalowe zamieszkałe przez więcej niż jednego właściciela: a) Bledzew – 242, b) Bledzewka – 2, c) Chycina – 24, d) Dębowiec – 5, e) Elektrownia – 4, f) Goruńsko – 77, g) Katarzynki – 2, h) Kleszczewo – 29, i) Kryl – 4, j) Krzywokleszcz – 2, k) Nowa Wieś – 103, l) Osada Rybacka – 3, ł) Osiecko – 115, m) Pniewo – 7, n) Popowo w tym Popowo-Leśniczówka – 68, o) Sokola Dąbrowa – 64, p) Stary Dworek w tym Stary Dworek Leśniczówka – 66, r) Strużyny – 4, t) Templewo i Templewko – 96, u) Zemsko – 82. Ilość pojemników oraz nieruchomości może ulec zmianom w przypadku gdy ich właściciele złożą nowe deklarację dotyczące usuwania odpadów lub w przypadku budowy nowych nieruchomości - zmiana liczby pojemników nie ma wpływu na zmianę ceny usługi Obecnie w zabudowie jednorodzinnej około 60% nieruchomości segreguje odpady. Do nieruchomości takich Wykonawca będzie musiał dostarczyć worki do segregacji odpadów. Ostateczny wykaz (liczbę) nieruchomości do których należy dostarczyć worki zostanie dostarczony Wykonawcy przez Zamawiającego do dnia 23.12.2016r. Ilość właścicieli nieruchomości w których segregowane są odpady może ulec zmianie w okresie wykonywania usługi. Zmiana ilości właścicieli nieruchomości w których segregowane są odpady, w trakcie obowiązywania umowy nie wpływa na zmianę ceny usługi. 4) Szacunkowe odległości (rodzaje dróg tj. asfaltowa, gruntowa) pomiędzy miejscowościami położonymi na terenie Gminy Bledzew z których mają zostać odbierane odpady zostały określone z załączniku nr 7. 5) Na terenie gminy Bledzew w ramach odbierania odpadów komunalnych znajdują się bardzo małe miejscowości (przysiółki) w skład których wchodzi 1-4 budynków mieszkalnych. Miejscowości te oddalone są od większych miejscowości i dojazd do nich odbywa się drogami asfaltowymi oraz gruntowymi w tym leśnymi. W związku z tym faktem zasadne jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji terenowej. Miejscowości takie to. Elektrownia, Tymiana, Katarzynki, Krzywokleszcz, Kryl, Chycina 24 (tzw. Korea), Bledzewka, Stary Dworek Leśniczówka, Popowo Leśniczówka, Katarzynki, Nowa Wieś 43A. W trakcie wykonywania usługi mogą pojawić się podobne lokalizacje. 6) Średnio każdego miesiąca przy obecnej procentowej ilości mieszkańców, którzy segregują i nie segregują odpady na terenie gminy Bledzew wytwarzanych jest: - około 70,00Mg odpadów komunalnych zmieszanych (20 03 01), a dodatkowo mieszkańcy dostarczają do PSZOK-u: - około 3,0Mg zużytych opon (16 01 03) - około 1,7Mg odpadów wielkogabarytowych (20 03 07), - około 0,1Mg odpadów odzieży (20 01 10) - około 0,1Mg odpadów tekstyliów (20 01 11) - około 0,01Mg odpadów w postaci opakowań po środkach ochrony roślin (20 01 80 inne niż wymienione w 20 01 19*), - około 0,0005Mg odpadów w postaci przeterminowanych lekarstw (20 01 32 inne niż wymienione w 20 01 31*), - około 0,01Mg farby, tusze drukarskie, kleje lepiszcze i żywice (20 01 28 inne niż wymienione w 20 01 27*) - około 0,01Mg rozpuszczalniki (20 01 13*) Mieszkańcy segregują również miesięcznie średnio w systemie workowym i za pomocą pojemników typ IGLO następującą ilość odpadów: - biodegradowalne w tym odpady kuchenne - 20 01 08; 20 02, 01 w ilości 1,5Mg, - szklane - 15 01 07 (w tym 20 01 02) w ilości 4,2Mg - z tworzyw sztucznych - 15 01 02 (w tym 20 01 39) w ilości 3,3Mg - z papieru i tektury - 15 01 01 (w tym 20 01 01) w ilości 0,9Mg Z powyższego wynika, że średnio każdego miesiąca na terenie gminy Bledzew powstanie około 84,83Mg wszystkiego rodzaju odpadów, które podlegać będą odebraniu i przetransportowaniu przez Wykonawcę do Instalacji w Długoszynie lub INNEKO w Gorzowie Wlkp. 7) W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost lub zmniejszenie liczby gospodarstw domowych z których będą odbierane odpady o około 10%. W przypadku wystąpienia takich okoliczności Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę bez zbędnej zwłoki. Zwiększenie lub zmniejszenie liczby nieruchomości nie będzie miało wpływu na cenę usługi. 8) Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych: 120 l. 240 l. przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) Charakterystyka specjalistycznych pojemników do gromadzenia odpadów na terenach zabudowy wielorodzinnej - pojemność co najmniej 1100 litrów przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) 9) Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów na terenie zabudowy jednorodzinnej worki z folii polietylenowej o i grubości od 40 do 60 mikronów zapewniającej szczelność w kolorze: - w kolorze niebieskim na papier i tekturę z nadrukiem „papier” o pojemności 80l, - w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne z nadrukiem „plastik” o pojemności 120l, - w kolorze zielonym lub białym na opakowania szklane kolorowe lub bezbarwne z nadrukiem „szkło” o pojemności 80l, - w kolorze brązowym na odpady biodegradalne z nadrukiem „bio-odpady” lub podobny o pojemności 80l 10) Charakterystyka pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie zabudowy wielorodzinnej: pojemniki typ Iglo przeznaczone do rozładunku specjalistycznym sprzętem HDS. - w kolorze niebieskim na papier i tekturę z nadrukiem „papier” o pojemności 1,5m3, - w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne z nadrukiem „plastik” o pojemności 1,5m3,, - w kolorze zielonym na opakowania szklane kolorowe z nadrukiem „szkło” o pojemności 1,5m3,, - w kolorze białym na bezbarwne opakowania szklane z nadrukiem „szkło” o pojemności 1,5m3,, 11) Na odpady biodegradowalne w kolorze brązowym z nadrukiem „bio-odpady” lub podobny o pojemności 240l 4.6 Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych W Bledzewie przy ul. Kościuszki 35, wjazd od ul. Nowej funkcjonuje PSZOK. Do punktu tego mieszkańcy gminy dostarczają odpady. W ramach umowy Wykonawca będzie odbierał z PSZOK następujące odpady: - 16 01 03 zużyte opony, - 20 01 10 odzież, - 20 01 11 tekstylia, - 20 01 21* lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, - 20 01 32 leki inne niż wymienione w 20 01 29 - 20 01 33* baterie i akumulatory - 20 03 07 odpady wielkogabarytowe Które należy dostarczać do zagospodarowania do Instalacji w Długoszynie. W przypadku awarii instalacji w Długoszynie wskazane odpady należy dostarczyć do Instalacji w Kunowicach. Dostarczenie odpadów do Instalacji w Kunowicach jest możliwe tylko w przypadku wystąpienia awarii instalacji w Długoszynie. Odpady z grupy: - 16 06 01* baterie i akumulatory ołowiowe, - 16 06 02* baterie i akumulatory niklowo-kadmowe, - 20 01 13* rozpuszczalniki, - 20 01 25 oleje i tłuszce jadalne, - 20 01 28 farby, tusze, farby drukarskie, oleje lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27, - 20 01 80 środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19, należy dostarczyć do INNEKO w Gorzowie Wlkp. Szacunkowa ilość powstających w PSZOK odpadów została określona w pk 4.5. ust 6 Z punktu tego Wykonawca będzie odbierał odpady dwa razy w roku tj. w miesiącu czerwcu i grudniu 2017 r. Odbiór odpadów Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na 14 dniu przed dniem w którym zamierza odebrać odpady. Odbiór odpadów odbędzie się na zasadach określonych w pkt 5 ust 3. Wykonawca który będzie odbierał odpady z PSZOK musi mieć przeznaczony do tego odpowiedni sprzęt, środek transportu w tym umożliwiający załadunek odpadów wielkogabarytowych. Wszystkie odpady znajdują się w pomieszczeniach zadaszonych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 27.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 PLN, (słownie: cztery tysiące i 00/100 złotych) 27.2 Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem „Wadium w przetargu nieograniczonym usuwanie i transport odpadów”. 27.3 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 27.4 Wykonawca wnosi wadium w jednej z poniżej podanych form: a) pieniądzu na konto Urzędu Gminy Bledzew rachunek nr 978367 0000 0030 1208 6000 0002 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 r Nr 42, poz. 275 ze zm). 27.5 Wadium wniesione w pieniądzu musi być potwierdzone w ofercie kserokopią wpłaty. 27.6 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 27.7 Wadium wniesione w formie ustalonej w pkt 4 b) do 4 e) musi być zdeponowane w oryginale w kasie Zamawiającego przed terminem składania ofert (pokój nr 11), a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 27.8 Wadium dla grupy Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 27.9 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 27.10 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 27.11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 27.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 27.13 W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach