Przetargi.pl
Oczyszczanie ulic na terenie miasta Kalisza

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Złota 43
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 59 85 200 , fax. 62 59 85 201
  • Data zamieszczenia: 2013-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Złota 43 43
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 59 85 200, fax. 62 59 85 201
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie ulic na terenie miasta Kalisza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z treścią zapisów Siwz: 4.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.401.489,00 mb 4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : 4.3.1. mechaniczne oczyszczanie na mokro jezdni z odpadów 4.3.2. mechaniczne oczyszczanie na mokro zatok parkingowych i postojowych, oraz zatok autobusowych 4.3.3. ręczne oczyszczanie jezdni, zatok parkingowych i postojowych oraz autobusowych 4.3.4.zbieranie i pozbywanie się odpadów z pasów drogowych 4.3.4. usuwanie, transport oraz przekazywanie do składowania i unieszkodliwiania odpadów usuniętych z terenu powierzonego do oczyszczania 4.4.Oczyszczanie jezdni to usługa polegająca na usuwaniu piasku, błota, liści, kwiecia i innych substancji sypkich oraz zanieczyszczeń z całej powierzchni jezdni, w tym z całych powierzchni skrzyżowań (powierzchnię skrzyżowań wytyczają oznakowania poziome przejść dla pieszych, wysepki rozjazdowe bądź zakończenia łuków ulic poprzecznych ), z pól martwych, zatok parkingowych, postojowych i autobusowych. 4.5.Przedmiotowa usługa obejmuje także ręczne zbieranie widocznych zabrudzeń typu gałęzie, kamienie, opakowania, papiery, butelki, puszki oraz inne drobne odpady komunalne, a także uszkodzone akcesoria samochodowe leżące na jezdni. 4.6. Na oczyszczonej jezdni nie może być śladów przejazdu w postaci niezebranych nieczystości. Na opaskach nie mogą być pozostawione przerosty trawy, chwastów oraz piasku. Wykonawca musi zebrać i wywieźć wszelkie uprzątnięte zanieczyszczenia. 4.7. Wykaz ulic do oczyszczania obejmuje załącznik do umowy stanowiący integralną część Siwz. 4.8. Usługa realizowana będzie: 4.8.1. na ulicach z częstotliwością określoną w załącznikach nr 5 i 6 zgodnie z harmonogramem - zawierającym wykaz ulic i termin ich oczyszczania, sporządzonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany dostarczy Zamawiającemu harmonogram w dniu zawarcia umowy. 4.8.2. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od terminów określonych w harmonogramie, W przypadku konieczności wykonania na doraźne zlecenie Zamawiającego, dodatkowego oczyszczania ulic, na skutek m.in.: panujących warunków atmosferycznych, świąt i uroczystości. 4.8.3. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić harmonogram oczyszczania ulic uwzględniając m.in. następujące terminy oczyszczania ulic określonych w załączniku nr 6 (3 razy w roku) - pierwsze sprzątanie : od 15.03.2013 r. do 30.04.2013 r. - drugie sprzątanie: od 01.07.2013 r. do 15.08.2013 r. - trzecie sprzątanie: od 01.10.2013 r. do 15.11.2013r. 4.9. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w zakresie częstotliwości oczyszczania ulic określonych w harmonogramie a także objęcie oczyszczaniem ulic nie ujętych w harmonogramie. 4.10. Prace związane z wykonywaniem przedmiotowej usługi, Wykonawca jest zobowiązany wykonywać w godzinach najmniejszego natężenia ruchu drogowego z uwzględnieniem poniższych uwarunkowań: a) ulice osiedlowe (określone w załączniku nr 6 - 3 razy w roku ) - zalecane godziny dopołudniowe, b) ulice stanowiące główne ciągi komunikacyjne (określone w załączniku nr 5 - 2 razy w miesiącu) - zalecane godziny nocne 4.11. Usługa świadczona na ulicach (określone w załączniku nr 6 - 3 razy w roku), realizowana będzie w sposób obejmujący kompleksowe oczyszczanie danego osiedla, max w ciągu 2 dni. 4.12. Podstawowe definicje. 4.12.1. oczyszczanie mechaniczne: rozumie się przez to sprzątanie przy zastosowaniu maszyn czyszczących samobieżnych bądź ciągnionych przez pojazd samochodowy, 4.12.2. oczyszczanie ręczne rozumie się przez to sprzątanie przy zastosowaniu urządzeń mechanicznych (odkurzaczy przemysłowych, ręcznie prowadzonych zamiatarek) lub mioteł 4.12.3 zbieranie odpadów - rozumie się przez to gromadzenie odpadów przed ich transportem do miejsc przetwarzania, w tym wstępne sortowanie nieprowadzące do zasadniczej zmiany charakteru i składu odpadów i niepowodujące zmiany klasyfikacji odpadów oraz tymczasowe magazynowanie odpadów, o którym mowa w pkt 5 lit. b. (tj. tymczasowe magazynowanie odpadów przez prowadzącego zbieranie odpadów) 4.13.4. unieszkodliwianie odpadów - rozumie się przez to proces niebędący odzyskiem, nawet jeżeli wtórnym skutkiem takiego procesu jest odzysk substancji lub energii 4.14 Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 ) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r.poz. 391 z późn. zm.), Uchwałą nr XXIX/380/2012 Rady Miejskiej Kalisza z dnia 29 listopada 2012 r. Wywóz odpadów odbywa się na koszt Wykonawcy. 4.15. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. 4.16. Przedmiot zamówienia nie obejmuje: 4.16.1/ uprzątania zanieczyszczeń z chodników 4.16.2/ obszaru pasa drogowego stanowiącego teren budowy - gdyż w takim przypadku obowiązek ten spoczywa na kierowniku budowy 4.16.3/ zbierania, transportu i unieszkodliwiania zwłok zwierząt lub ich części 4.16.4/ usuwania awaryjnych zabrudzeń zawierających substancje zakwalifikowane do odpadów niebezpiecznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z treścią zapisów Siwz pkt.12: 12. Wadium. 12.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN ( pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 12.2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 12.3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu, BRE Bank SA 11 1140 1993 0000 5508 1100 1005 z dopiskiem Wadium, nr sprawy ZP.271.1.2.2013. 12.4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 12.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 12.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 12.7. Kserokopie dowodu wpłaty wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego czy kserokopie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 12.8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust.4a i 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach