Przetargi.pl
Oczyszczanie ulic (jezdni) i chodników na terenie Gminy Pyskowice

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3326000 , fax. 32 3326002
  • Data zamieszczenia: 2012-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3 3
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 32 3326000, fax. 32 3326002
    REGON: 27625759300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie ulic (jezdni) i chodników na terenie Gminy Pyskowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia:1.Ręczne oczyszczanie ulic (jezdni) gminnych (realizacja w okresie od 1 kwietnia do 30 października, w zakresie zgodnym z ustalonym harmonogramem wg zał. nr 7, a poza tym okresem doraźnie, w zakresie ustalonym przez Zamawiającego - wymagany czas reakcji 1 doba). Prace będą polegały na: a)usunięciu po okresie zimowym piachu zalegającego na jezdni używanego do likwidacji śliskości na drogach, w celu uniemożliwienia jego spływu do kanalizacji deszczowej, b)oczyszczanie ulic z trawy i chwastów wyrastających wzdłuż krawężników, c)usunięciu łach piachu i innych nieczystości z ulic lub ich skrzyżowań, naniesionych w wyniku opadów, usuwanie zanieczyszczeń powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych, wymagających jak najszybszego uprzątnięcia z ulic miasta. Prace te wykonywane będą na bieżąco lub w trybie interwencyjnym na zgłoszenie Zamawiającego, w ciągu maksymalnie 3 godzin od chwili zgłoszenia (dotyczy także dni wolnych od pracy). 2.Ręczne zamiatanie ulic (na szerokości 1m wzdłuż krawędzi jezdni po obu stronach) w zakresie zgodnym z ustalonym harmonogramem wg zał. nr 7. 3.Mechaniczne zamiatanie ulic, w okresie od 1 kwietnia do 30 października - przewiduje się 4 krotne czyszczenie w w/w okresie. W zakresie i w terminach wskazanych przez Zamawiającego wg istniejących potrzeb. 4.Ręczne oczyszczanie chodników wg zał. nr 8. Prace będą polegały na: a)ręcznym zbieraniu większych śmieci, b)usuwaniu odrostów roślin z terenów utwardzonych W okresie od 1 kwietnia do 30 października przewiduje się 2 krotne czyszczenie. Terminy wskazane zostaną przez Zamawiającego. 5.Ręczne zamiatanie chodników (wg zał. nr 8 na całej powierzchni chodników). W okresie od 1 kwietnia do 30 października przewiduje się 2 krotne zamiatanie. Terminy wskazane zostaną przez Zamawiającego. 6.Gromadzenie i wywóz nieczystości powstałych podczas oczyszczania i zamiatania na wysypisko przeznaczone do składowania tego typu odpadów. 7.Sprzątanie ulic, w obrębie których organizowane będą w ciągu roku przez Gminę imprezy kulturalne (przed i po imprezach), w terminach i zakresach wcześniej ustalonych z Zamawiającym, a także pełnienia dyżurów interwencyjnych w trakcie trwania tych imprez. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia w/w dyżurów w okresach świąt oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy, w terminach wcześniej ustalonych z Zamawiającym. W trakcie dyżurów interwencyjnych Wykonawca bez wezwania Zamawiającego 2 razy dokonuje objazdu ustalonych wcześniej miejsc, ponadto na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego. Wymagany czas reakcji na telefoniczne zgłoszenie 1 godzina (od chwili zgłoszenia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach