Przetargi.pl
Oczyszczanie ulic, chodników, targowisk, parkingów i placów z nieczystości, opróżnianie koszy ulicznych, mycie wiat przystankowych i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Przemków.

Urząd Miejski w Przemkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-170 Przemków, plac Wolności 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 831 92 10
  • Data zamieszczenia: 2012-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Przemkowie
    plac Wolności 25 25
    59-170 Przemków, woj. dolnośląskie
    tel. 076 831 92 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: przemkow.plugimprzemkow@lg.medianet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie ulic, chodników, targowisk, parkingów i placów z nieczystości, opróżnianie koszy ulicznych, mycie wiat przystankowych i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Przemków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Oczyszczanie ulic, placów, parkingów, targowisk i chodników z nieczystości. Zakres prac do wykonania wg załącznika nr 2 do wniosku, o łącznej powierzchni ulic 37.480,50 m2, chodników 7.256,97 m2. Zamiatanie chodników łącznie z opaskami przykrawężnikowymi, usuwanie na bieżąco wyrastających chwastów, traw, opadłych liści musi być wykonane za pomocą narzędzi ręcznych (szczotki, miotły) i ma się odbywać dwa razy w ciągu miesiąca przed sprzątaniem mechanicznym oraz dwa razy w miesiącu w okresach wiosenno-jesiennych (od kwietnia do listopada) zamiatanie za pomocą wyspecjalizowanych maszyn wyposażonych w szczotki, urządzenia do zwilżania nawierzchni (w pierwszy i trzeci tydzień miesiąca, w piątek). Harmonogram sprzątania stanowi załącznik nr 2 2) Harmonogram stanowiący załącznik nr 2 nie dotyczy okresu zimowego gdzie ma być codzienne, bieżące odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi z chodników, zapewnienie skrzyń wraz z solanką do ich posypywania. Rozpoczęcie prac związanych z zimowym utrzymaniem placów, chodników i parkingów przez Oferenta musi nastąpić niezwłocznie po wystąpieniu niekorzystnych zimowych warunków atmosferycznych. Zapewnienie utrzymania w gotowości sprzętu technicznego służącego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zimowe oczyszczanie obejmuje zagarnianie śniegu i układanie go w pryzmy lub usuwanie. Zagarnianie śniegu może odbywać się zarówno mechanicznie (przy użyciu małych odśnieżarek, pługów śnieżnych) jak i ręcznie. Przy sprzyjających warunkach atmosferycznych i drogowych, gdy nie zachodzi konieczność prowadzenia zimowego utrzymania placów, chodników - np. brak opadów śniegu, brak gołoledzi - Oferent w ramach obowiązującej umowy przystąpi do utrzymania porządku w zakresie ustalonym, jak dla sezonu letniego. Po zakończeniu zimowego utrzymania chodników, placów Oferent niezwłocznie przystąpi do uprzątnięcia piasku oraz innych materiałów uszorstniających placów, chodników, zatok parkingowych włącznie z jego wywozem. Zapewnienie odpowiedniego sprzętu do realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca ma obowiązek zapewnić wywóz zebranych nieczystości i ich składowanie w sposób zgodny z przepisami. Koszty związane z ich składowaniem ponosi Oferent. Oferent powinien uwzględnić sprzątanie terenu Parku Miejskiego również po imprezach sobotnio-niedzielnych z zapewnieniem obsługi porządkowej w trakcie ich trwania, do kalkulacji należy przyjąć m.in. trzy imprezy sobotnio-niedzielne w roku, a także zapewnienie dyżurów sobotnio-niedzielnych oraz w dni świąteczne) do sprzątania terenu centrum miasta (od bazy autobusowej - ul. Głogowska do targowiska przy ul. Szprotawskiej wraz z opróżnieniem koszy ulicznych i posprzątaniem targowiska), a także sobotnie uprzątnięcie targowiska na Osiedlu Huta przy ul. Akacjowej. Obsługa akcji: Sprzątanie Świata oraz Dni Ziemi poprzez usunięcie zebranych odpadów z wyznaczonych punktów miasta. Wszystkie odpady zebrane podczas prac porządkowych Oferent we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy na składowisko odpadów komunalnych. Oferent zobowiązany jest zorganizować pracę tak, aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla osób trzecich, w tym innych użytkowników dróg i chodników. W przypadku szkody wywołanej w trakcie wykonywania robót związanych z realizacją umowy Oferent samodzielnie bez wezwania dokona likwidacji szkody i pokryje ewentualne koszty z nią związane, informując Zamawiającego o tym fakcie. 4) Codzienne opróżnianie koszy ulicznych, koszy na przystankach autobusowych, koszy w Parku Miejskim. Liczba koszy 102 szt., jak również codzienne zbieranie nieczystości (papierów, butelek itd.) z chodników i ulic. 5) Co dwa miesiące mycie wiat przystankowych w: Łąkocinach 1 szt., Jędrzychówku 1 szt., Jakubowie Lubińskim 6 szt., Wysokiej 2 szt., Wilkocinie 2 szt., Ostaszowie 4 szt., Krępie 2 szt., Łężcach 2 szt., Szklarkach 2 szt., Piotrowicach 3 szt., na Karpiu 1 szt. oraz w mieście 7 szt., łączna liczba wiat 33 szt. 6) Wymiana dwa razy do roku piasku w piaskownicach na terenach placów zabaw itp. 7) Oczyszczanie z zanieczyszczeń stałych trawników, uzupełnianie nasadzeń z trawy i zabiegi agrotechniczne (nawożenie mineralne w okresie wiosenno-jesiennym). 8) Koszenie trawników o łącznej powierzchni 175.031 m2 i terenów zielonych wg załącznika nr 5: a)Koszenie trawników przy krotności koszeń uzależnionych od biologicznego przyrostu trawy wraz z usunięciem pokosu, jednak nie rzadziej niż 4 razy w okresie wzrostu. b) Koszenie terenu parku miejskiego wraz z usunięciem pokosu, liści (teren na Dolnośląskie Święto Miodu i Wina - ok. 2,2 ha koszenie ręczne dwa razy i koszenie mechaniczne - koszenie nie rzadziej niż 4 razy - teren wesołego miasteczka, natomiast teren pod parking nie rzadziej niż 3 razy - łączna powierzchnia ok. 5,1 ha); pozostałe tereny parku powinny być koszone nie rzadziej niż 4 razy w ciągu roku; w razie dodatkowego zwiększenia krotności, koszenie nastąpi na ustne zgłoszenie Zamawiającego). c) Koszenie poboczy wzdłuż ul. Zielonej oraz koszenie terenu przy ul. Kwiatowej (byłe koszary) wraz z zebraniem pokosu 2 razy w ciągu roku. 9) Formowanie oraz dokonywanie cięć pielęgnacyjnych na żywopłotach przy krotności cięć uzależnionych od biologicznego przyrostu, jednak nie rzadziej niż 4 razy w okresie wzrostu. Modelowanie 369 mb żywopłotów (ulice Sikorskiego róg Głogowskiej 45m, Winogrodzka 23m, Szprotawska 12m, Plac Wolności 192m, osiedle Huta teren targowiska 44m, osiedle Huta teren przy przystanku autobusowym przy ul. Kolejowej). 10) Sadzenie kwiatów sezonowych, pielęgnacja rabat i gazonów o powierzchni 150m2. Zamawiający wymaga nasadzeń bratków, aksamitek, petunii, szałwii i pelargonii w gazonach oraz przed pomnikiem Przemka i przed obiektem upamiętniającym maj 1945 r. Oferent powinien uwzględnić uzupełnienie nasadzeń kwiatów w ciągu całego okresu kwitnienia, dopuszcza się nasadzenie innych kwiatów oraz uzupełnienia zniszczonych żywopłotów łącznie około 100 mb po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Koszt zakupu sadzonek ponosi Oferent. 11) Gruntowny remont ławek na terenie miasta w liczbie 35 szt., jeden raz w roku w okresie wiosennym oraz bieżące uzupełnianie elementów zniszczonych. 12) Interwencyjne sprzątanie nieczystości i innych zanieczyszczeń, jak i również przedmiotów z chodników, ulic pozostałych w wyniku nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń losowych wymagających jak najszybszego ich uprzątnięcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące i 00/100). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że z obowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przemkow.npc.pl/zamowienia_publiczne/powyzej_14_000/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach