Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-381 Katowice, ul. Józefy Kantorówny 2a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 256 99 01 , fax. (032) 256 98 47
- Data zamieszczenia: 2009-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
ul. Józefy Kantorówny 2a 2a
40-381 Katowice, woj. śląskie
tel. (032) 256 99 01, fax. (032) 256 98 47 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Oczyszczanie przystanków autobusowych i tramwajowych oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Katowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Oczyszczanie przystanków autobusowych i tramwajowych oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Katowice - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości: 6.000,00ZŁ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY KTÓRZY: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a w szczególności: 3.1 Osobami zdolnymi do wykonania usług będących przedmiotem zamówienia, tj.: co najmniej 20 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.Sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. co najmniej: czterema samochodami ciężarowymi dostosowanymi do przewozu śmieci sypkich o ładowności od 5 t do 15 t; dziesięcioma samochodami dostawczymi o ładowności od 700 kg do 1.5 t; Może to być sprzęt własny lub najmowany/dzierżawiony. Dla usług dla których dopuszcza się podwykonawstwo może to być sprzęt podwykonawcy usług. 3.3 Niezbędną wiedzę i doświadczenie - tzn. że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie z należytą starannością co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot tego zamówienia (tj. zewnętrzne prace porządkowo-czystościowe lub/ i pielęgnacja zieleni) - wartość zadania nie może być niższa niż 300.000,00 zł brutto. 4. Dysponują środkami finansowymi i/lub zdolnością kredytową wyrażoną kwotą co najmniej sześciocyfrową przed przecinkiem. 5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej 100.000,00zł. Ocena spełnienia przez Wykonawcę(ów) warunków udziału w tym postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty oraz zapisy zawarte w ofercie i jej załącznikach. Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków zamawiającego spowoduje obligatoryjne wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust.1 pkt.10 ustawy Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informację o zatrudnieniu i sprzęcie jakim dysponuje Wykonawca(cy). 4. Informację o doświadczeniach w wykonawstwie. 5. Dokumenty - potwierdzające wykonanie z należytą starannością wykazanych usług. 6. Informację Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.x Ponadto należy załączyć: 8. Pełnomocnictwo ustanowione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z Wykonawców oddzielnie składa dokument o którym mowa w pkt 2. Pozostałe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólni mogą złożyć wspólnie Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzum.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych w Katowicach
Dodano: 2016-05-24 - Krótkoterminowy wynajem, rozstawienie i utrzymanie w sprawności technicznej toalet przenośnych WC na terenie miasta Częstochowa.
Dodano: 2016-05-04 - Obsługa sanitarna imprez towarzyszących Światowym Dniom Młodzieży
Dodano: 2016-04-20 - Opróżnianie koszy i sprzątanie przystanków przy podziale miasta na rejony
Dodano: 2016-03-22 - usługa utrzymania w czystości targowiska warzywno-owocowego i przemysłowego oraz przyległych do targowiska parkingów w sezonie letnim 2016
Dodano: 2016-02-25 - Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice-Dziedzice
Dodano: 2016-02-04 - Utrzymanie czystości na terenie miasta Knurów z podziałem na dwa zadania: zadanie I - bieżące utrzymanie czystości na terenie miasta Knurów, zadanie II - oczyszczanie mechaniczne i ręczne ulic, chodników, ciągów pieszych i rowerowych oraz parkingów na terenie miasta Knurów
Dodano: 2016-02-01 - Serwisowanie pogwarancyjne sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gmin objętych Projektem Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie - FAZA II.
Dodano: 2016-01-12 - Serwisowanie pogwarancyjne sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gmin objętych Projektem Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie - FAZA II
Dodano: 2016-01-12 - Serwisowanie pogwarancyjne sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gmin objętych Projektem Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie - FAZA II
Dodano: 2016-01-12