Przetargi.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3592048, fax. 032 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego środków czystości.
    2.Zamówienie realizowane będzie do 31.12.2009 r., sukcesywnie, partiami, bądź do czasu wyczerpania całości zamówienia.
    3.Przedmiot zamówienia dostarczany będzie Zamawiającego na podstawie zamówień wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.
    4.Każdorazowe zamówienie określać będzie ilość i rodzaj zamawianych środków czystości.
    5.Termin realizacji poszczególnych zamówień ma wynosić nie więcej niż 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
    6.Dostawę należy realizować w godzinach od 07:30 do 10:00 w dni robocze do magazynu Uniwersytetu Śląskiego położonego się w Katowicach przy ul. Bankowej 14. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania rozładunku dostarczonego towaru.
    7.Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości przedmiotu zamówienia, zależnie od bieżących potrzeb.
    8.Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły były fabrycznie nowe.
    9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna artykuły, których parametry techniczne są co najmniej takie same (lub lepsze), jak te, które zostały wskazane (jako przykładowe) w załączniku nr 2 do SIWZ.
    10.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.
    12.Wszelkie rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337412008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1.spełnić warunki określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    2.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1.oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
    2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
    Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 2, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
    W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
    W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę dokumenty, o których mowa w punktach 1 i 2 muszą dotyczyć wszystkich podmiotów.
    a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
    3.wypełniony formularz oferty, zgodny z załącznikiem nr 1A do niniejszej Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza);
    4.wykaz oferowanych artykułów, spełniających parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego (należy podać nazwy producentów oferowanych artykułów, ceny jednostkowe brutto i wartość brutto).
    Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem ich na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
    W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż Rzeczpospolita Polska, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
    Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/dzial-zamowien-publicznych
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną