Przetargi.pl
Oczyszczanie miasta Kraśnik w latach 2013 i 2014

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2012-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie miasta Kraśnik w latach 2013 i 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zamiatanie jezdni dróg gminnych i zatok autobusowych (załącznik Nr 1a i Nr 1b) wraz z oczyszczeniem krawężników lub opaski jezdni z darni, na zlecenie Zamawiającego. Zamiatanie jezdni dróg gminnych i zatok autobusowych wraz z okresowym polewaniem (w miesiącach letnich), należy wykonywać w sposób mechaniczny /zamiatarki uliczne/. Ręczne zamiatanie dopuszczalne jest w miejscach, w których nie jest możliwe mechaniczne wykonanie tych prac. Wykonawca, w miejscach parkowania samochodów, we własnym zakresie organizuje sposób ich sprzątania (przestawienie parkujących samochodów, itp.) w sposób umożliwiający zamiecenie jezdni. W ramach usługi zamiatania należy uwzględnić oczyszczenie krawężników lub opaski jezdni z darni. W okresie trwania umowy krawężniki lub opaskę należy utrzymywać w takim stanie, aby nie dopuścić do zarastania ich przez darń. Zamiatanie należy wykonywać w godzinach, w których nie będzie to stanowiło uciążliwości i utrudnień dla użytkowników drogi. 2) Zamiatanie parkingów (załącznik Nr 2) wraz z oczyszczeniem krawężników lub opasek z darni, na zlecenie Zamawiającego. Zamiatanie parkingów wraz z oczyszczeniem krawężników lub opasek z darni, wraz z okresowym polewaniem (w miesiącach letnich), należy wykonywać w sposób mechaniczny /zamiatarki uliczne/. Ręczne zamiatanie dopuszczalne jest w miejscach, w których nie jest możliwe mechaniczne wykonanie tych prac. Wykonawca, w miejscach parkowania samochodów, we własnym zakresie organizuje sposób sprzątania (przestawienie parkujących samochodów, itp.) w sposób umożliwiający zamiecenie danej powierzchni. W ramach usługi zamiatania należy uwzględnić oczyszczenie krawężników lub opaski parkingów z darni. W okresie trwania umowy krawężniki lub opaskę należy utrzymywać w takim stanie, aby nie dopuścić do zarastania ich przez darń. Zamiatanie należy wykonywać w godzinach, w których nie będzie to stanowiło uciążliwości i utrudnień dla użytkowników parkingów. 3) Oczyszczanie jezdni dróg gminnych i zatok autobusowych oraz parkingów z nagromadzonego po zimie piasku i ziemi na zlecenie Zamawiającego. Oczyszczenia jezdni dróg gminnych i zatok autobusowych oraz parkingów z nagromadzonego po zimie piasku i ziemi należy wykonać w ciągu jednego tygodnia od telefonicznego zgłoszenia konieczności wykonania tych prac przez Zamawiającego, przy czym termin ten może zostać wydłużony przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych. Usunięty z jezdni piasek i ziemię Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować we własnym zakresie. 4) Opróżnianie koszy na psie odchody (załącznik Nr 3) wraz z uzupełnianiem podajnika zestawami higienicznymi na psie odchody oraz zbieranie i wywóz nieczystości z terenów Miasta Kraśnik nie ujętych w zał. Nr 1a, Nr 1b i Nr 2 do umowy, na zlecenie Zamawiającego. Opróżnianie koszy na psie odchody (załącznik Nr 3) wraz z uzupełnianiem podajnika zestawami higienicznymi na psie odchody zakupionymi przez Zamawiającego oraz zbieranie i wywóz nieczystości z terenów Miasta Kraśnik nie ujętych w zał. Nr 1a, Nr 1b i Nr 2 umowy należy wykonać w terminie dwóch dni od telefonicznego zgłoszenia konieczności wykonania tych prac przez Zamawiającego. 5) Obsługa imprez i festynów miejskich pod kątem utrzymania czystości i porządku. Obsługa imprez i festynów miejskich pod kątem utrzymania czystości i porządku będzie polegać na: rozstawieniu pojemników na odpady o pojemności ok. 140 l wraz z workami, rozstawieniu kontenerów o pojemności 7 m3, zapewnieniu osób do utrzymania czystości i porządku podczas trwania imprezy, które będą na bieżąco opróżniać pojemniki na odpady, wymieniać worki, zbierać porozrzucane nieczystości, sprzątanie po zakończeniu imprezy, zabranie rozstawionych pojemników, wywóz odpadów na wysypisko, zamiatanie mechaniczne lub ręczne. Ilość pojemników, kontenerów oraz osób koniecznych do obsługi imprezy będzie ustalana każdorazowo i będzie zależna od wielkości festynu. Osoby obsługujące imprezę muszą być ubrane w uniformy z nazwą firmy. Jedna z osób musi posiadać telefon komórkowy umożliwiający kontakt. 2. Formalności związane z korzystaniem z wysypiska odpadów Wykonawca jest zobowiązany załatwić we własnym zakresie. 3. Zakres robót określony w pkt 1 ppkt 1 i 2 i 3 obejmuje drogi i zatoki autobusowe wraz z parkingami zlecone do oczyszczania zgodnie z załącznikiem Nr 1a, Nr 1b i Nr 2 do SIWZ i umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na oczyszczanie miasta Kraśnik w latach 2013 i 2014. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 28.11.2012r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krasnik.eu/index.php?id=39

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach