Przetargi.pl
Oczyszczanie jezdni dróg gminnych na terenie miasta Świdnica

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2013-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie jezdni dróg gminnych na terenie miasta Świdnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SZCZEGOŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. ZADANIE A Oczyszczanie jezdni mechaniczne i uzupełniająco ręczne Oczyszczanie jezdni dróg gminnych będzie realizowane poprzez zamiatanie mechaniczne i uzupełniająco ręcznie w sezonie: letnim ( zadanie A1 ) zimowym ( zadanie A2 ) Zamiatanie ręczne będzie stosowane na tych jezdniach gdzie dopuszczono prawo parkowania samochodów oraz tam gdzie geometria jezdni nie pozwala na oczyszczanie mechaniczne. Oczyszczanie będzie realizowane według miesięcznego harmonogramu prac o którym mowa w § 4 umowy. Zakres prac przewidziany na dany dzień będzie realizowany od godzin nocnych dnia poprzedniego do godziny 5 rano dnia następnego. Za zgodą Zamawiającego prace mogą być realizowane w ciągu dnia. 1.1Zadanie A1 oczyszczanie w sezonie letnim W sezonie letnim oczyszczanie będzie realizowane poprzez mechaniczne i uzupełniająco ręczne zamiatanie pasa jezdni wzdłuż krawężnika o szerokości do 3 m w kierunku osi jezdni z wyjątkiem dni w których będą występowały niekorzystne warunki atmosferyczne np. opady deszczu. W okresie letnim w przypadku długotrwałych opadów deszczu Zamawiający ma prawo zawiesić prace w zakresie oczyszczania. Za okres przerwy w wykonywaniu usługi nie będzie wypłacane wynagrodzenie. Informacja o zawieszeniu lub wznowieniu prac będzie przekazywana niezwłocznie przez Zamawiającego faxem lub e-mailem. Wykaz dróg do oczyszczania wraz z podaną częstotliwością oczyszczania zawiera część II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia rozdział 24. 1.2 Zadanie A2 oczyszczanie w sezonie zimowym Wykonywanie prac w okresie zimowym uwarunkowane jest występowaniem korzystnych warunków atmosferycznych umożliwiających efektywne oczyszczanie jezdni. W okresie zimowym prace w zakresie oczyszczania jezdni będą zawieszone w przypadku występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych takich jak: występowanie ujemnych temperatur, występowanie obfitych opadów śniegu, zaleganie pokrywy śniegowej O zawieszeniu i wznowieniu prac każdorazowo będzie decydował Zamawiający, informacja o podjętej decyzji będzie przekazywana przez Zamawiającego faxem lub e-mailem. W przypadku zawieszenia prac za okres przerwy w wykonaniu usługi nie będzie wypłacane wynagrodzenie. Zakres prac w sezonie zimowym jest następujący: 1.2.1 mechaniczne i uzupełniająco ręczne zamiatanie pasów jezdni wzdłuż krawężnika o szerokości do 3 m w kierunku osi jezdni przy zawieszeniu akcji zimowe utrzymanie dróg, w sprzyjających warunkach atmosferycznych oraz nie zaleganiu na jezdni środków uszarstniających w ilości większej aniżeli można usunąć poprzez jednorazowe efektywne zamiecenie. Wykaz dróg do oczyszczania wraz z podaną częstotliwością oczyszczania zawiera część II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia rozdział 24. 1.2.2 mechaniczne i uzupełniająco ręczne oczyszczenie wybranych przez zamawiającego pasów jezdni średnio zanieczyszczonych środkami uszarstniającymi i innymi odpadami komunalnymi, które zalegają zarówno przy krawężniku jak również w osi jezdni w przypadku kiedy: zawieszona jest akcja ZUD, stopień zanieczyszczenia jezdni wymaga co najmniej dwukrotnego przejazdu zamiatarki 1.2.3 mechaniczne i uzupełniająco ręczne oczyszczenie wybranych przez Zamawiającego pasów jezdni silnie zanieczyszczonych środkami uszarstniającymi i innymi odpadami komunalnymi, które zalegają zarówno przy krawężniku jak również w osi jezdni w przypadku kiedy: zawieszona jest akcja ZUD, stopień zanieczyszczenia jezdni powoduje konieczność przejazdu zamiatarki powyżej 3 razy. 1.2.4 Wykaz dróg do oczyszczania w ramach zadania A2 pkt. 1.2.2 i 1.2.3 wraz z przedmiarem prac będzie określał Zamawiający. 1.2.5 W przypadku zawieszenia akcji ZUD Zamawiający na podstawie dokonanego wspólnie z Wykonawcą przeglądu stanu czystości jezdni określi: celowość zamiatania, stopień zanieczyszczenia jezdni oraz krotność zamiatania w celu uwolnienia jezdni ze środków uszarstniających i innych odpadów. 1.2.6 Termin wykonania prac o których mowa w zadaniu A2 pkt. 1.2.2 będzie wynosił maksymalnie 9 dni roboczych ( w tym soboty ). 1.2.7 Termin wykonania prac o których mowa w zadaniu A2 pkt. 1.2.3 będzie wynosił maksymalnie 12 dni roboczych ( w tym soboty ). 2. ZADANIE B Usuwanie skutków zdarzeń losowych 2.1 Usuwanie skutków zdarzeń losowych polega na usuwaniu mechanicznym lub ręcznym zanieczyszczenia spowodowanego zdarzeniem losowym ( stłuczki z kolizji drogowej, wysypanie załadunku materiałów sypkich, wyciek substancji ciekłej itp. ). 2.2 Wykonawca ma obowiązek zapewnić pełną dyspozycyjność w okresie całej doby dla realizacji zadania polegającego na usuwaniu skutków zdarzeń losowych. 2.3 W ramach świadczonych usług Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu pierwotnego nawierzchni jezdni w ciągu 4 godzin od otrzymania zgłoszenia o zaistnieniu zdarzenia. 2.4 Jednostkami upoważnionymi do zobowiązania Wykonawcy w przedmiocie w/w działań jest Referat Dróg, Straż Miejska, Powiatowa Komenda Policji i Powiatowa Komenda Straży Pożarnej. 3. ZADANIE C Oczyszczanie jezdni na pisemne polecenie Zamawiającego w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych ( burza, ulewne deszcze ) 3.1 Oczyszczanie jezdni na pisemne polecenie Zamawiającego w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych ( burza, ulewne deszcze ) powodujących duże zanieczyszczanie jezdni. 3.2 Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia jezdni w ciągu 48 godzin od otrzymania polecenia Zamawiającego. 3.3 Przedmiar prac będzie określany na podstawie dokonanego wspólnie z Wykonawcą przeglądu stanu czystości jezdni. Z dokonanego przeglądu będzie sporządzony protokół konieczności. 4. Prace o których mowa w zadaniu A i C będą wykonywane w dni robocze ( w tym soboty ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : 5 200 zł ( słownie: pięć tysięcy dwieście złotych ). 11.2 Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 08.04.2013 r. przed godz. 09.00. 11.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp z tym, że: a ) złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO. S.A I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) złożone w gwarancjach ( bankowych, ubezpieczeniowych ): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, c) złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem , przed upływem terminu składania ofert. d/ w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ustawy Pzp. 11.4. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć w oryginale do oferty ( w przypadku przelewu kserokopie odcinka D ). 11.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w punkcie 11.8. 11.7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.8 Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.9 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu , Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach