Przetargi.pl
Oczyszczanie i sprzątanie ulic, chodników, placów i parkingów będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubawa w 2013 roku

Burmistrz Miasta Lubawa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-260 Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6455300 , fax. 089 6452558
  • Data zamieszczenia: 2013-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Lubawa
    ul. Rzepnikowskiego 9a 9a
    14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6455300, fax. 089 6452558
    REGON: 51001158900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie i sprzątanie ulic, chodników, placów i parkingów będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubawa w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie i sprzątanie ulic, chodników, placów i parkingów będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubawa w 2013 roku polegające na: a)codziennym mechanicznym i ręcznym sprzątaniu ulic, placów i chodników (na całej szerokości i długości), pozostałego pasa drogowego i parkingów na terenie miasta, b)utrzymaniu porządku na terenie Cmentarza Armii Radzieckiej oraz Miejsc Pamięci - na bieżąco(wykaz miejsc pamięci wg załącznika nr 7 do SIWZ), c)zakładaniu flag państwowych na budynki oraz słupy oświetleniowe na czas świąt państwowych - koszt zakupu flag ponosi Zamawiający, d)montowaniu lub ustawianiu nowych koszy na śmieci w miejsce zniszczonych lub skradzionych (Wykonawca pobiera kosze od Zamawiającego) - w miarę potrzeb, e)zakładaniu nowych worków foliowych na kosze oraz ich opróżnianie: opróżnianie wszystkich koszy ulicznych na terenie miasta Lubawa z częstotliwością sześć razy w tygodniu - poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota, oczyszczanie terenu wokół koszy w trakcie ich opróżniania w promieniu 2 m, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem, ustawianie przewróconych lub przestawionych koszy, informowanie Zamawiającego o zniszczeniu lub kradzieży koszy, f)oczyszczaniu wiat przystankowych oraz ławek z wszelkich zanieczyszczeń: plakatów, ulotek, naklejek, umycie pod ciśnieniem czyszczącym środkiem chemicznym, g)chemicznym usuwaniu plam olejowych z chodników, parkingów z kostki brukowej i betonowej, na bieżąco bądź na zgłoszenie Zamawiającego, h)bieżącym oczyszczaniu słupów ogłoszeniowych, zerwanie wszystkich ogłoszeń, wyczyszczenie powierzchni słupa z kleju, i)oczyszczeniu terenu wokół pojemników do segregacji odpadów bez opróżniania ich, na bieżąco bądź na zgłoszenie Zamawiającego, j)usuwaniu padłych zwierząt z terenu objętego zamówieniem oraz transporcie i przekazaniu do utylizacji zgodnie z przepisami sanitarnymi do podmiotu posiadającego stosowne zezwolenia, k)likwidacji dzikich wysypisk powstałych w trakcie obowiązywania umowy, l)usuwaniu odpadów wielkogabarytowych powstałych w trakcie obowiązywania umowy w tym z terenów zielonych, m)Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania zebranych odpadów, poprzez transport ich na składowisko. 1.2.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z zachowanie wymogów ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013.21) oraz ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U.2012.391).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1.W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000 zł. (słownie: tysiąc złotych, 00/100). 1.2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 1.4.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiają­cego: Bank Spółdzielczy w Lubawie nr 89 8832 0001 1001 0000 0332 0004. 1.5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy przed upływem terminu składania ofert zdeponować w oryginale w kasie Urzędu, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. Dokument wadialny nie może zawierać zapisów ograniczających uprawnienia Zamawiającego wynikające z ustawy. 1.6.Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawa.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach