Przetargi.pl
Oczyszczanie dróg gminnych miasta Świdnica na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2013-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie dróg gminnych miasta Świdnica na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonywanie usług w zakresie oczyszczania dróg gminnych miasta Świdnica, na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów. 3.2 Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90.61.00.00-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 3.3 Zakres prac obejmuje: - oczyszczanie dróg w Rynku i strefie centralnej miasta ( zadanie A ) - oczyszczanie dróg w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej miasta ( zadanie B ) 3.4 Wykonawca składa ofertę łączną na zadanie A i B. 3.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: I ZADANIE A Oczyszczanie dróg w Rynku i strefie centralnej miasta. 1. Oczyszczanie dróg w Rynku i strefie centralnej miasta będzie realizowane poprzez zamiatanie, zbieranie odpadów komunalnych, usuwanie odchodów zwierzęcych, usuwanie wykwitów trawy i chwastów oraz usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej. 2. Oczyszczanie będzie realizowane przez cały okres trwania umowy z wyjątkiem dni w których będą występowały niekorzystne warunki atmosferyczne np. duże opady deszczu, śniegu lub niskie temperatury. W takich warunkach Zamawiający może zawiesić wszystkie prace w zakresie oczyszczania lub tylko prace w zakresie zamiatania. 3. W sezonie letnim ( od m-ca kwietnia do m-ca października danego roku kalendarzowego ) zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 6.30. W sezonie zimowym ( od m-ca listopada danego roku kalendarzowego do m-ca marca roku następnego ) zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 9.00. W sezonie letnim i zimowym oczyszczanie dróg polegające na zbieraniu odpadów komunalnych powinno być wykonywane w godzinach popołudniowych od 14.00 do 16.00 z wyjątkiem niedziel, w których prace należy wykonywać w godzinach rannych od 7.00 do 9.00. Usuwanie odchodów zwierzęcych będzie wykonywane zarówno w czasie przewidzianym dla prac w zakresie zamiatania jak również prac w zakresie zbierania odpadów komunalnych. 4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający pozostawia sobie prawo zmiany harmonogramu prac w zakresie oczyszczania ulic. 5. Oczyszczanie w sezonie letnim Zakres prac jest następujący: a) oczyszczanie jezdni, chodników, placów, zatok, ciągów pieszo -jezdnych poprzez zamiatanie wszelkich nieczystości oraz usuwaniu odchodów zwierzęcych wraz z wywozem nieczystości. Przedmiar prac oraz częstotliwość zamiatania zawiera rozdział 24 SIWZ zadanie A pkt 1 i 2. b) oczyszczanie jezdni, chodników, placów, zatok, ciągów pieszo-jezdnych poprzez zbieranie odpadów komunalnych ( kubki, szkło, tworzywa sztuczne, papiery itp. ) oraz usuwanie odchodów zwierzęcych wraz z wywozem nieczystości. Przedmiar prac oraz częstotliwość oczyszczania zawiera rozdział 24 SIWZ zadanie A pkt 3 i 4. c) chemiczne usuwanie przerostów trawy i chwastów na chodnikach, zatokach parkingowych, przejściach i pasach przykrawężnikowych poprzez wykonanie oprysku środkiem chwastobójczym. Wykonywanie prac uwarunkowane jest występowaniem korzystnych warunków atmosferycznych ( brak opadów ) umożliwiających wykonanie efektywnego oprysku. Prace w zakresie chemicznego usuwania przerostów trawy i chwastów będą realizowane na pisemne polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oprysku środkiem chwastobójczym w ciągu 5 dni od daty otrzymania polecenia Zamawiającego. Uwaga: poz. c Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania prac zobowiązany jest do zapoznania się i stosowania obowiązujących przepisów w zakresie używania środków chemicznych chwastobójczych. d) ręczne usuwanie przerostów trawy i chwastów na chodnikach, zatokach parkingowych, przejściach i pasach przykrawężnikowych wraz z wywozem odpadów zielonych. Prace w zakresie ręcznego usuwania. przerostów trawy i chwastów będą realizowane na pisemne polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ręcznego usunięcia przerostów trawy i chwastów w ciągu 2 dni od daty otrzymania polecenia Zamawiającego. e) usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej. Prace będą wykonywane na pisemne polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zanieczyszczeń w ciągu 2 dni od otrzymania telefonicznego polecenia Zamawiającego potwierdzonego pisemnie. 6. Oczyszczanie w sezonie zimowym W okresie zimowym w zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający będzie decydował o rodzaju podejmowanych prac w zakresie oczyszczania jezdni, chodników, placów, zatok, ciągów pieszo - jezdnych w Rynku i strefie centralnej miasta. Zakres prac jest następujący: a) w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunków atmosferycznych prace w zakresie oczyszczania będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 5 a i b. b) w czasie utrzymywania się pokrywy śnieżnej prace polegające na zbieraniu odpadów komunalnych opisane w pkt. 5 b będą wykonywane na pisemne polecenie Dyrektora Departamentu Komunikacji. Polecenie będzie zawierało informację dotyczącą przedmiaru robót i terminu wykonania. 7. Oczyszczanie o którym mowa w zadaniu A realizowane poprzez: a ) zamiatanie wszelkich nieczystości oraz usuwanie odchodów zwierzęcych będzie wykonywane zgodnie z harmonogramem z wyjątkiem dni świątecznych. Prace przewidziane do wykonania w dni świąteczne będą wykonywane w pierwszym dniu roboczym występującym po dniu świątecznym, b) zbieranie odpadów komunalnych oraz usuwanie odchodów zwierzęcych będzie wykonywane również w dni świąteczne. 8. Zebrane w trakcie oczyszczania odpady uliczne oraz odpady zielone muszą być wywiezione najpóźniej do końca dnia i nie mogą być pozostawione na dzień następny. II Zadanie B Oczyszczanie dróg w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej miasta 1. Oczyszczanie dróg w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej będzie realizowane poprzez zamiatanie wszelkich nieczystości, usuwanie odchodów zwierzęcych, usuwanie wykwitów trawy i chwastów oraz usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej. 2. Oczyszczanie będzie realizowane przez cały okres trwania umowy z wyjątkiem dni w których będą występowały niekorzystne warunki atmosferyczne np. duże opady deszczu, śniegu lub niskie temperatury. W takich warunkach Zamawiający może zawiesić wszystkie prace. 3. W okresie letnim ( od m-ca kwietnia do m-ca października danego roku kalendarzowego ) zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 8.00. W okresie zimowym ( od m-ca listopada danego roku kalendarzowego do m-ca marca roku następnego ) zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 10.00. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający pozostawia sobie prawo zmiany harmonogramu prac w zakresie oczyszczania ulic. 4. Oczyszczanie w sezonie letnim polega na: a) zamiataniu wszelkich nieczystości z powierzchni jezdni, zatok, parkingów i chodników, usuwaniu odchodów zwierzęcych wraz z wywozem nieczystości. Przedmiar prac i częstotliwość zamiatania zawiera rozdział 24 SIWZ zadanie B pkt. 1 i 2. b) chemicznym usuwaniu przerostów trawy i chwastów na chodnikach, zatokach parkingowych, przejściach i pasach przykrawężnikowych poprzez wykonanie oprysku środkiem chwastobójczym. Wykonywanie prac uwarunkowane jest występowaniem korzystnych warunków atmosferycznych ( brak opadów ) umożliwiających wykonanie efektywnego oprysku. Prace w zakresie chemicznego usuwania. przerostów trawy i chwastów będą realizowane na pisemne polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oprysku środkiem chwastobójczym w ciągu 7 dni od daty otrzymania polecenia Zamawiającego. c) ręcznym usuwaniu przerostów trawy i chwastów na chodnikach, zatokach parkingowych, przejściach i pasach przykrawężnikowych wraz z wywozem odpadów zielonych. Prace w zakresie ręcznego usuwania. przerostów trawy i chwastów będą realizowane na pisemne polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ręcznego usunięcia przerostów trawy i chwastów w ciągu 4 dni od daty otrzymania polecenia Zamawiającego. e) usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej. Prace będą wykonywane na pisemne polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zanieczyszczeń w ciągu 2 dni od otrzymania telefonicznego polecenia Zamawiającego potwierdzonego pisemnie. 5. Oczyszczanie w sezonie zimowym W okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunkach atmosferycznych prace będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 4a W okresie zimowym w zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający będzie zawieszał lub wznawiał prace w zakresie oczyszczania. 6. Prace o których mowa w zadaniu B będą wykonywane zgodnie z harmonogramem z wyjątkiem niedziel i dni świątecznych. Prace przewidziane do wykonania w dni świąteczne będą wykonane w pierwszych dwóch dniach roboczych występujących po dniu świątecznym. 7. Zebrane w trakcie oczyszczania odpady uliczne oraz odpady zielone w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej muszą być wywiezione najpóźniej do końca dnia i nie mogą być pozostawione na dzień następny. III Obowiązki Wykonawcy w odniesieniu do prac określonych w zadaniu A i B 1. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania czynnej łączności telefonicznej w godzinach od 8.00 do 18.00 umożliwiającej kontakt z Zamawiającym. 2. Wykonawca zobowiązany jest podać najpóźniej w dniu podpisania umowy osobę odpowiedzialną za nadzór nad realizacją prac. 3 .Wykonawca zobowiązany jest gospodarować powstałymi odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ) oraz ustawą z dnia 13 września.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2012 r. poz.391 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : 12 000 zł ( słownie: dwanaście tysięcy złotych ). 11.2 Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 10.12.2013 r. przed godz. 09.00. 11.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, z tym, że: a ) złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO. S.A I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) złożone w gwarancjach ( bankowych, ubezpieczeniowych ): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo ( na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą ) zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, c) złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem , przed upływem terminu składania ofert. d/ w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp. 11.4. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu ( oryginał ) należy dołączyć do oferty. 11.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11.7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.8 Zamawiający zwraca wadium , na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach