Przetargi.pl
OCIEPLENIE BUDYNKU BIURA POWIATOWEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-175 Warszawa, ul. Jana Pawła II 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5365705-06 , fax. 022 8602914
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny
    ul. Jana Pawła II 70 70
    00-175 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5365705-06, fax. 022 8602914
    REGON: 01061308300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja płatnicza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCIEPLENIE BUDYNKU BIURA POWIATOWEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie budynku Biura Powiatowego w Grodzisku Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Cegielnianej 1, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym szczegółowo w Załączniku Nr 6 do SIWZ. Zakres robót obejmie m.in. prace związane z: - wykonaniem izolacji cieplnych, - robotami elewacyjnymi. Załącznik nr 6 do SIWZ składa się z następujących części: 6.1. Projekt ocieplenia; 6.1.1. - 6.1.8. Załączniki graficzne do projektu ocieplenia; 6.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 6.3. Przedmiar robót. W związku z lokalizacją prac w budynku użyteczności publicznej, szczegółowe zasady dotyczące organizacji prowadzenia prac budowlanych (min. ograniczenia godzin wykonywania niektórych prac, zasady przebywania osób nie będących pracownikami Zamawiającego poza godzinami urzędowania na terenie obiektu, sposób transportu narzędzi i urządzeń oraz materiałów budowlanych i gruzu) zostaną przedstawione wykonawcy w momencie podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Wykonali (rozpoczęli i zakończyli) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartości co najmniej 100.000 zł każda, dotyczy Wykonawców składających ofertę na udzielenie przedmiotowego zamówienia. Zatrudniają (na podstawie umowy o pracę pracy lub innej umowy cywilnoprawnej) co najmniej jedną osobę, która posiada adekwatne do zakresu prac określonych w przedmiocie zamówienia uprawnienia budowlane pozwalające na jej uczestniczenie przy realizacji zamówienia w charakterze kierownika budowy, posiadającą aktualną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 2.Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez wykonawców według reguły spełnia /nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art.25 ust. 1 zawierające błędy, lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony kosztorys ofertowy wg Załącznika Nr 6 do SIWZ. 3.Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp - Dz. U. z 2008 r.Nr 171, poz. 1058), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); UWAGA: W przypadku złożenia oferty przez spółkę z o.o., w której zaoferowana cena przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego wymagane będzie w chwili podpisania umowy przedłożenie uchwały jej wspólników (chyba, że umowa spółki stanowi inaczej) o zgodzie na zaciągnięcie takich zobowiązań (Kodeks Spółek Handlowych art. 230). 5.Wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartości co najmniej 100.000 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje itp.) - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 6.Wykaz zatrudnionych osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (min. jednej), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające adekwatne do zakresu prac określonych w przedmiocie zamówienia uprawnienia budowlane pozwalające na ich uczestniczenie przy realizacji zamówienia w charakterze kierownika budowy, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień budowlanych oraz dokumentem potwierdzającym aktualną przynależność tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 7.Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.Informację, w jakiej części realizacja przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom (załączyć tylko w przypadku, gdy dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach